Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: RKC-Willem II Kramer, Bakboord en vd Venne vielen goed in. Postma en v Osch speelden goeie wedstrijd. Maar dat was het wel ..... Begin ook wel mn voorzichtige vraagtekens te zetten bij trainertje Duits. Hij bedenk... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC-Willem II @nilsrkc Ik vind Held wel een energieke voetballer. Hij maakt veel meters. Sowieso vind ik onze backs aanvallend beter dan verdedigend. Heftig nieuws overigens voor Willem II speler el Allouchi. Docht... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RKC-Willem II Na de geweldige ontknoping tegen Roda JC, staat nu een dubbele ontmoeting met onze Tilburgse buren op het programma. Willem II heeft een beter elftal dan Roda JC, dus we moeten aan de bak. Waar ligt d... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RKC-Roda JC Pittig potje vanavond, tegen een ploeg die uit meer punten haalt dan thuis. Wordt weer taai potje |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC Kan vrijdag, op z'n RKC's, 2 kanten op; kan net zo goed 4-1 worden als 1-4 Waarom was v/d Venne in Kerkrade na de wedstrijd eigenlijk zo kwaad? |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
Roda JC-RKC Pittig potje vanavond Lijkt 50-50 te zijn Wat denken we ervan? |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @drdoom Oeps.... 🫣 |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Van Leeuwen zit wel (weer) in de lappenmand..... Het betreft een knie-blessure bij Van Leeuwen. Nadere informatie mag en wil FC Den Bosch niet geven. Of het een kruisbandblessure betreft, is dus niet ... |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @drdoom 3 wedstrijden maar liefst. Zouden ze dat gemist hebben......? |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Bakboord erbij. 27 jaar, dus al wat meters op de teller. Ben benieuwd |
In forum Transfers/geruchten |
4 maanden geleden |
|
RE: Willem II - RKC Zal veel van het eerste kwartier afhangen. W2 wil het spel maken, maar kan dat niet zo goed. Met ons 5-3-2 systeem kunnen wij heel goed 'omschakelvoetbal' spelen. Als ze zich eerste 15 minuten in weds... |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @luc 100% mee eens. |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @ton1989 Zouden ze dan op zondag zaken gaan doen? |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |
|
RE: De Graafschap - RKC 5-3-2 systeem met Uneken én van der Leij en 3 centrale verdedigers lijkt mij beter bij deze selectie te passen We gaan het zien |
In forum Wedstrijden |
5 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Begin zo inmiddels te hopen op Duits als uitgaande transfer en nieuwe trainer als ingaande Moet heel wat gebeuren om van dit elftal een strijdbaar, fris voetballend geheel te maken...... |
In forum Transfers/geruchten |
5 maanden geleden |