Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: FC Groningen - RKC Ronduit gênante vertoning!! Hoop dat de afstraffing niet té groot wordt, maar vrees t ergste |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 Toch lijkt Schuiteman ook een opportunist, die geen lange periodes bij een club blijft hangen. Voor lange termijn/continuïteit lijkt hij een vraagteken |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: AZ - RKC Opstelling met spelers als Roemeratoe en Meijers in de basis (fotmob) belooft weinig goeds…. |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Almere - RKC @nilsrkc Zo denk ik er ook over. Het is al bijna een heel seizoen bagger. RKC opstelling wordt steeds logischer, maar WII was in Waalwijk wel echt héél slecht. In de „do it die“ wedstrijden geeft RKC ... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Willem 2 @bakari Das een stevige domper |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Willem 2 Heerlijke pot gespeeld! Dik verdiend gewonnen. Op naar Almere!! |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 @drdoom Toch niet voor een gehuurde speler? Volgens mij gaat dat geld naar de club waar hij destijds onder contract stond |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 @pascal Is het zeker dat er 0 budget is? Publieke belangstelling dit jaar is ongekend groot; dat moet meer inkomsten opleveren dan begroot. Sowieso houdt RKC al jaren op rij onder de streep geld over.... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 Noppert half jaartje huren |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 …….. en een keeper die punten pakt voor het elftal |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: rkc-cambuur Sowieso is de publieke belangstelling dit jaar groot. Toewijzen van vaste plaatsen en tegenvallende resultaten tot nu toe hebben geen invloed daarop, dat is positief. plek onder de lat blijft toch ook... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: Heracles-RKCWaalwijk @drdoom Sluit ik me voor 100% bij aan |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 @cas Als je zo’n jonge jongen met zulke statistieken voor 250.000 kunt halen, altijd doen. Vrees dat ze een veelvoud van dat bedrag vragen |
In forum Transfers/geruchten |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - NEC Ik vind dat ook van Gelderen gif brengt, van Eijma steeds stabieler wordt en dat Weidmann en FC (en van der Loo) echt voetbal brengen. Roemeratoe eruit en t komt nog helemaal goed dit jaar 🙃 |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - FC Twente Elftal gatver steeds logischer uitzien. Weimann en Loo brengen voetbal. Verdediging wordt stabieler. Met van Osch staat er iig “een baasje” in het doel. Ik vind hem wel zwak op ballen van de zijkant. ... |
In forum Wedstrijden |
2 jaar geleden |