Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 25/26 Nou was van Osch alles, behalve een solide sluitpost. Ik gun niemand een blessure, maar naast het keepen op de lijn, beheerst van Osch geen enkel ander onderdeel van het keepers al. Zéér slecht op voo... |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
Altena Schotse pers Zo omschrijft Daily Record het optreden van de oud-speler van RKC Waalwijk als 'Dutch of class' (Nederlander van klasse). 'Derek McInness liet nieuwkomer Altena direct debuteren, slechts enkele dagen ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Altena vandaag gelijk de assist op de 1-0 Lekker begin voor hem. Toppertje!! |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Panneflek voegde werkelijk he-le-maal niets toe aan RKC. Hopelijk vinden ze een betere vervanger voor deze speler. |
In forum Transfers/geruchten |
6 maanden geleden |
|
RE: RKC - Cambuur Interessante opstelling FC-Postma-Schaapman-Witteveen-Kuster-Leij Ben benieuwd |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC- Almere Er is met veel passie gespeeld. Super!! Ik vond Uneken erg goed spelen. Hij was in veel snelle combinaties betrokken. Ik vond Wouters verdedigend ook veel sterker dan FC. Altena wordt erg opgehemeld, ... |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @wiellus 100.000,- euro vast bedrag. Kan oplopen tot 250.000,- Doorverkooppercentage van 20% Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, maar…. we kunnen nu iig doorpakken |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @robbert_15 AZ1 voetbalt donderdag weer, dus dat zal wel los lopen. Ik ben zelf wat terughoudender mbt het team dat we nu in het veld kunnen brengen. Als er niets bijkomt, speelt RKC niet om de bovens... |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @marcus Het is echt, na een enthousiast begin, nu al lange tijd “angstvallig stil” |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @ton1989 of gaan fc Emmen achterna…. |
In forum Transfers/geruchten |
11 maanden geleden |
|
RE: Aantal supporters in stadion @Tim: Kun jij aangeven hoeveel SCC’s RKC tot nu toe aan de man heeft gebracht? En op hoeveel er wordt gerekend? Bij voorbaat dank |
In forum Overig |
12 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Prima aanwinst. Kan zo maar basisspeler worden en er circa 20 inleggen. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @kurtvandoorn Bijker is er wel jaar uit geweest. Benieuwd wanneer die wedstrijdfit is. Schaapman is toch al 23 las ik. Ben benieuwd. Wordt nu wel gas gegeven om selectie vorm te geven. Fijn! |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Ik hoop eigenlijk ook op nieuwe keeper. Van Osch is goede lijnkeeper, maar zo snel een bal wordt voor gegeven of hij moet meevoetballen is hij gewoon zwak. In de kkd verwacht ik vaak ver van het doel ... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Situatie club Er werd, niet zo heel lang geleden, nog gesproken over het weer optuigen van een beloftenteam. Is dat voornemen van de baan? Of is dat nooit aan de orde geweest? Spelers met binding aan RKC (of de reg... |
In forum Overig |
1 jaar geleden |