DrDoom

Forum antwoorden aangemaakt

RE: Feyenoord - RKC Waalwijk

Of de niet gegeven rode kaart voor Jan van den Berg uit bij NAC.

In forum Wedstrijden

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

@streppel1968 Ik hoorde het hier ook al via een ander "kanaal" 😉

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

Sander Duits is topkandidaat volgens de Telegraaf!!

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

@nilsrkc Die lul met zijn gekakel over dat hij gevraagd was maar dat E. Koeman het uiteindelijk werd.De zgn kroonprins van het trainersgilde zegt dat hij toen niet in de 1e divisie wilde werken, dus ...

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: RKC Waalwijk - PSV

Vanaf minuut 1 er op knallen en schoffelen.

In forum Wedstrijden

1 jaar geleden
RE: RKC - Fortuna Sittard

Toeval? Alle Brabantse, en op een na, alle Limburgse clubs hebben dit weekend punten laten liggen. Alaaf!!!!PS. morgen (maandag) moet Top Oss nog.

In forum Wedstrijden

1 jaar geleden
RE: RKC - Fortuna Sittard

Meteen ook stoppen met dat carnavalsshirt.Thuiswedstrijden spelen we in ons eigen Geel-Blauw.Carnaval vier je maar thuis of in de kroeg.

In forum Wedstrijden

1 jaar geleden
RE: Transfers 24/25

@basbrok Jezus Bas, wat een flauwe woordspelingen.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 24/25

@tim Mocht tijd worden. al onze "concurrenten " hebben intussen hun selectie versterkt. In Waalwijk blijft het oorverdovend stil.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: RKC Waalwijk - Willem 2

😀 Ohhhhh wat lekker

In forum Wedstrijden

1 jaar geleden
RE: Transfers 24/25

@prince 0,5% van € 15000000 is € 75000, toch mooi meegenomen.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 24/25

Krijgt RKC nog een opleidingsvergoeding vanwege de transfer van Mika Biereth? Voor 15 miljoen van Sturm Graz naar AS Monaco.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: sc Heerenveen - RKC Waalwijk

@rogier Dat denk (hoop) ik niet, "Dat is iets tussen ons", aldus Ihattaren.

In forum Wedstrijden

2 jaar geleden
RE: Heracles-RKCWaalwijk

@wiellus Als Engels de bal niet raakt (met zijn hand) zou hij ook wel eens naast of op de paal kunnen zijn gekomen.Als je dat niet bestraft mag je die ongelukkige handsbal van Lelieveld ook niet te b...

In forum Wedstrijden

2 jaar geleden
RE: Heracles-RKCWaalwijk

Doe maar aangifte van verkrachting!!2 x ongewild genaaid door de var.

In forum Wedstrijden

2 jaar geleden
Pagina 4 / 15