Vond forum berichten leuk
|
RE: RKC - PEC Geplaatst door: @luc @basbrok Sluit ik me volledig bij aan, Gisteren PEC, zit nu Fortuna te kijken, heb vanmiddag WII gezien, wilskracht en werklust, die mis ik bij ons. ik heb er een hard hoofd in ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - PEC RKC weer de grootste verliezer van het weekend. Precies wat we voor de wedstrijd hier al schreven draait het om de instelling waarmee je het veld op gaat. We horen het Mossel vaak zeggen: 'RKC is een ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - PEC Goed, ik heb de nacht maar eens besteed om via een obscure Oost-Europese hacker en een zwaar beveiligde Senegalese TOR-verbinding te kijken wat de internationale scouts nu in het online-scoutingsprogr... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Waalwijk YES Superblij met de 3 punten. Alleen, waarom niet Kuijpers brengen? Dan hadden we in de counter al lang en breed de 1-3 gemaakt. Vd Venne voegt zo niets toe, als je de bal steeds naar voren rost. Onn... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Twente Zwak RKC. 1-0 was toch weer een blijk waarom Vaessen ons de kop gaat kosten. Loopt volledig verkeerd uit en laat de korte hoek open liggen. Weer een voorbeeld van dat zijn basis als keeper erg slecht ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord @badman Hij had 1 goede redding de 2e helft. Die andere pakt een beetje keeper gewoon klem, maar goed hij haalt hem er uit. Het is te hopen dat Pereira weer snel fit is en dat hij meteen op niveau ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Dit was wel een van de frustrerendste verliespotten tot nu toe, niet minder zijn dan Feyenoord en dan twee persoonlijke fouten die ons de das om doen. Het spel was over het algemeen vrij behoorlijk, w... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Tja, normaal probeer ik de kritiek op dit forum wat te nuanceren. Ik zie daar nu 0 reden toe. Sluit me compleet aan bij het Vaessen & Gaari verhaal. Laat ik voorop stellen dat ik de wedstrijd ve... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord @rkcw Ik kan er ook niet omheen dit keer, maar zag ook wel positieve zaken als Oukili bijvoorbeeld. Tegen NEC liggen wel mogelijkheden is overigens wel een stugge ploeg |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Wat een k*tkeeper en k*trechtsback hebben we toch ook. Vaessen die ook weer voetballend zijn momentje had door de bal door het midden in te leveren, een misplaatst balletje achter zijn standbeen en da... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Zou Vaessen misschien zichtproblemen hebben? Ik meen dit serieus. Het valt me op dat hij vaker situaties totaal verkeerd inschat en veel te snel (en wild) uit zijn doel komt rennen. Eerder in de 1e he... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 21/22 Hier wat gratis opties: |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: NEC Nijmegen - RKC @drdoom Geplaatst door: @drdoom Bakari maar eens een keer op goal proberen? En dan Gaari op rechtsback? |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Dankzij Vaessen liepen we weer eens achter de feiten aan...Tot dat moment was het onder controle, dat hij er een paar goed uit houd in de tweede helft is niet relevant.... Wat te denken van dat arrog... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Feyenoord Na twee dramatische wedstrijden moet RKC zich toch gaan herpakken. We hebben een aardige buffer geslagen, maar die kan na een wedstrijd of 4 weer zo weg zijn. RKC miste de laatste twee wedstrijden de ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |