Vond forum berichten leuk
|
RE: Transfers 20/21 Ook vanaf het vakantie adres houden we rkc.nu in de gaten! Een nieuwe speler, dat is altijd goed nieuws! Hoop dat hij de kwaliteit van Hannes minstens kan evenaren. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Ik ken hem van bij Leuven. Hij heeft daar niet bijster veel gespeeld, maar wat hij speelde was wel veelbelovend. Innovatief is het wel, steeds die belgen, hou ik wel van. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Misschien behoort een gelijkspelletje as dinsdag tegen Putten tot de mogelijkheden? Ik ben benieuwd. |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @bertusv @copi lekker man, ouwe optimist? Meer realist, copi heeft gewoon gelijk. Ik weet de reactie al, je moet geduld hebben, komt goed. Tuurlijk, net als vorig seizoen? |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Vorig seizoen hebben ze geen bliksem gedaan om RKC serieus te versterken. Heb er geen vertrouwen in dat dit nu wel zal gebeuren. Het is gewoon een rommeltje. Van der Wiel gebruikt RKC om weer in de pi... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Ik neem aan dat Etienne 2e of misschien wel 3e keeper zal zijn. Wat een drama |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @drdoom hij zou het nu moeten doen |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Gregory in geel blauw Wat vinden we ervan heren en dames? |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 @gekke-gerritje Sow gaat nooit meer een wedstrijd in het geel-blauw spelen. Als RKC de zaak wint (Wat we gaan doen) dan weten we inmiddels wat voor aanbod er ligt bij KAS Eupen. En dat gaat rond komen... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Geplaatst door: @copi Eupen had schijnbaar 250.000 euro geboden voor Sow. Dat is toch een mooi bedrag voor dat ene jaartje. Frank kan beter zorgen dat RKC zich een keer kan handhaven tussen de grote ... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Transfers 20/21 Eupen had schijnbaar 250.000 euro geboden voor Sow. Dat is toch een mooi bedrag voor dat ene jaartje. Frank kan beter zorgen dat RKC zich een keer kan handhaven tussen de grote jongens. Gisteren ook w... |
In forum Transfers/geruchten |
6 jaar geleden |
|
RE: Arbitrage zaak Sow vs RKC Geplaatst door: @rkcw Een kansloos verhaald gehoord vanuit de zaakwaarnemer, al kijk ik natuurlijk wel met een gekleurde bril naar deze zaak. Op VI wordt er gesproken over daadwerkelijke bedragen. So... |
In forum Overig |
6 jaar geleden |
|
RE: Arbitrage zaak Sow vs RKC Een kansloos verhaald gehoord vanuit de zaakwaarnemer, al kijk ik natuurlijk wel met een gekleurde bril naar deze zaak. Op VI wordt er gesproken over daadwerkelijke bedragen. Sow verdiende in zijn eer... |
In forum Overig |
6 jaar geleden |
|
RE: Arbitrage zaak Sow vs RKC Kan 2 kanten op, ongemotiveerd en zo carrière weg als een nachtkaars. of gemotiveerd en laten zien dat hij het waard is en in de winter nog verkocht worden. dan is het win win. Anders kapitaal/carrièr... |
In forum Overig |
6 jaar geleden |
|
RE: Arbitrage zaak Sow vs RKC @drdoom Je zou hem bijna mee laten ballen met Jong RKC, maar dat is opgeheven... Of Eupen moet gewoon het contract afkopen, als men Sylla zo graag wil hebben. Boter bij de vis. |
In forum Overig |
6 jaar geleden |