Forum

Transfers 22/23
 

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 146 / 148 Eerste     Laatste
Ton1989
(@ton1989)
Lid

tja, wellicht na dit seizoen... Twente is natuurlijk wel een stap omhoog momenteel!

Geplaatst : 22/02/2023 1:43 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Ik vermoed dat iedere eredivisieclub die deze zomer een trainer zoekt bij RKC informeert naar Oosting. Ik gun hem een mooie stap, maar hoop dat hij nog een seizoen in Waalwijk blijft..

Sander Duits start in mei met de UEFA Pro trainersopleiding. Qua timing zou het perfect zijn als hij in 2024 het stokje als hoofdtrainer van Oosting kan overnemen. Oosting heeft in interviews al meermaals kenbaar gemaakt dat Duits vaak verantwoordelijk is voor de tactische omzettingen.

Geplaatst : 26/02/2023 8:47 pm
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid

Peter Uneken heeft de papieren toch wel? Die heeft ook wel eens aangegeven dat hij het hoofdtrainerschap mist, volgens mij.Duo Uneken/Duits met een verse aanvulling. 

Geplaatst : 27/02/2023 11:28 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@streppel1968 Zou een interessante zijn. Misschien dat Hans Mulder ambities heeft? 

 

Mocht hij gaan gaan we wel de gouden pik van Joseph missen, want ongelofelijk hoe de laatste weken wedstrijden omdraaien. Van Gaal zou er jaloers op zijn. 

Geplaatst : 27/02/2023 11:43 am
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Ja we moeten daar wel rekening mee houden ja, alhoewel Oosting wel een man van het woord is!
Wellicht is daar allang over gesproken, zou toch het meest ideale zijn als de assistenten het gewoon kunnen overnemen.
We hebben in ieder geval een trainer die durft of wellicht de raad wat eerder opvolgt

Geplaatst : 27/02/2023 12:32 pm
SemperFi
(@semperfi)
Lid

Gister weer bij Veronica inside gemeld door Chris Woerts (voor wat het waard is) dat Fc Twente voor voor Oosting gaat.

Mooie club voor hem en een dikke stap vooruit. De vraag is of Twente uberhaupt nog beter kan dan dit seizoen (al zijn ze met een slechte reeks bezig)

Geplaatst : 03/03/2023 9:38 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Het schijnt flink te rommelen intern bij Twente.

Joseph lijkt me een persoon die gedijd in een familiaire omgeving.

Ik twijfel of hij zich gelukkig gaat voelen bij een dergelijke club.

Ik weet niet wat zijn ambitie is, maar hij staat nu 1,5 seizoen op eigen benen, heeft succes, geen druk, contract tot 2025.

Ik zou, als ik Joseph was, nog lekker een seizoen blijven, Sander opleiden tot zijn opvolger en vervolgens voor mezelf op een rijtje zetten waar ik in de toekomst zou willen werken.

Tenzij Twente al zijn droomclub is natuurlijk.

Zoals hij zelf in zijn docu ook gezegd heeft, geld is niet het belangrijkste motief, zeker niet.

Geplaatst : 03/03/2023 9:47 am
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid

Denk ook dat Joseph het beste gedijt in een familiaire omgeving. Al lijkt me wel, hoe groter de club, hoe zakelijker het wordt. Dus of hij daar gelukkig wordt weet ik niet. Maar om altijd bij de relatief kleine rustige club te blijven, zal niet zijn ambitie zijn. Moet je afvragen of een club als Twente hem geluk gaat brengen. Rommelt altijd, net als NAC, Utrecht etc. Daarnaast ooit zal in Enschede toch wel de rekening van alle schulden op tafel komen. Of mogen die ondanks dr schulden onbeperkt geld uit blijven geven?

anyway, Hoop dat Uneken en Duits het roer overnemen. Ga er ook nog steeds van uit, dat Kalezic ooit een functie bij ons gaat vervullen. Dus Kalezic/Duits/Uneken als technische staf?

Geplaatst : 03/03/2023 11:58 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Nu Koeman Scherpen en Cillessen oproept voor Oranje kan een oproep voor Etienne nooit ver weg zijn. 

Geplaatst : 03/03/2023 3:08 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@bakari 

haha, nooit gedacht dat uitgerekend jij met deze uitspraak zou komen 🤣 🤣 🤣 geintje

Geplaatst : 03/03/2023 3:54 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Veertien(!) aflopende contracten, wat blijft er over van dit succesteam van RKC?

Complimenten te over voor het RKC Waalwijk van dit jaar. De perfecte combinatie van ‘oud-gedienden’ die hun carrière nieuw leven ingeblazen hebben en jong talent. Maar een blik op de lijst met selectiespelers werpt de vraag op: wat gaat daar komend jaar van overblijven?

Geplaatst : 21/03/2023 10:13 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Van de 14 zou ik graag Anita, Kramer, Jozefzoon, Bel Hassani, Clement, Seuntjes, en Bakari behouden. 

Kesting, Gaari hooguit voor de breedte. 

Geplaatst : 21/03/2023 10:15 am
(@pascal)
Lid

@bakari 

Ik zou eerlijk gezegd ook afscheid nemen van Anita en Jozefzoon.

Ik vind Anita niet echt een onuitwisbare indruk achterlaten dit seizoen. Hij doet nog wel gewoon 'zijn ding', maar kan het in de eindfase van wedstrijden gewoon niet meer belopen. , maar ik denk dat je op zijn positie gewoon moet doorselecteren. Daarnaast staat hij ook de ontwikkeling van een Felida in de weg die ook gewoon zal moeten gaan spelen. Tel daar bij op dat hij RKC vermoedelijk weer 8/9 weken in de wachtkamer zal zetten om te kijken of er iets beters langs komt.

Jozefzoon vind ik over het gehele seizoen toch veel te weinig hebben gebracht. Je hebt volgend seizoen ook nog een Bakkali en Kuijpers die ook meer moeten gaan spelen. En wellicht kunnen we Lobete nog een extra jaartje huren, dan is Jozefzoon helemaal overbodig. Dan zou ik Jozefzoon samen met Biereth lekker laten gaan en van deze 2 salarissen een extra goeie nummer 9 halen.  

 

Geplaatst : 21/03/2023 12:50 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@pascal Betreffende Jozefzoon kan ik je volgen, al vind ik hem als invaller de laatste weken erg waardevol. 

Anita is een rustbrenger op het veld, voetbalt makkelijk en doet weinig gekke dingen. Ik denk wel dat komend seizoen de switch naar Felida (Of Vroegh) moet gaan plaatsvinden. 

Geplaatst : 21/03/2023 12:52 pm
(@peter404)
Lid

Naar volgend seizoen zie ik het als volgt:

Zeker behouden: Anita (wel met het idee dat hij niet alles meer zal spelen), Kramer (geen toelichting nodig), Clement (geen toelichting nodig), Nieuwpoort (ideaal voor breedte en speelt moeiteloos met het elftal mee), Bakari (ideale twaalfde man en een harde werker), Lobete (als je hem nog een seizoen kunt huren, zeker doen)

Laten vertrekken: Mulder (stopt), Gaari (hij doet het dit seizoen goed, maar het is en blijft geen echte cv), Wouters (geen toegevoegde waarde), Pereira (er zijn toch NL-doelmannen beschikbaar die goedkoper zijn), Augustijns (geen toegevoegde waarde), Jozefzoon (Met Kuijpers en Bakkali zijn er buitenspelers, werk daaronder met een jonge buitenspeler)

Twijfel: Bel Hassani (nuttig tegen het rechterrijtje, maar wellicht loopt er beter rond), Kesting (nooit zien keepen), Biereth  (er is potentie, maar dat kwam er alleen tegen Groningen uit en hij vertegenwoordigt geen transferwaarde), Seuntjens (voetbaltechnisch houden, maar zo'n speler kan toch ergens anders ook basisspeler zijn en veel meer verdienen, hebben we een kans?)

Niet houdbaar: Adewoye (speelt al  twee seizoen zeer degelijk  en zal nu de stap wel gaan maken), Vaessen en Lelieveld (graag behouden, maar spelen ook zeer degelijk)

Geplaatst : 21/03/2023 1:42 pm
Pagina 146 / 148 Eerste     Laatste
Deel: