Forum

Transfers 22/23
 

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 148 / 148 Eerste  
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@tim Och natuurlijk. Als backup prima, hopelijk komt/is er financiële ruimte om door te selecteren. 

Is er iets bekend over eventuele interesse in Adewoye? 

Geplaatst : 31/03/2023 4:07 pm
(@joost)
Lid

Volgens 1908.nl de podcast. Zou Feyenoord Vaessen willen halen van de zomer als 2de keeper . En is zijn management daarvan al op de hoogte word benoemd daarin. Benieuwd of het een gerucht is of dat het concreet is.

Geplaatst : 31/03/2023 8:14 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

Als veassen weg gaat zou ik proberen branderhorst te halen. Prima keeper heeft het goed gedaan in de bekerwedstrijden die hij speelden en deed het vorig seizoen ook heel goed. Is op een zijspoor beland  naar dat cillessen naar nec was gegaan.

 

Heeft een aflopend contract en heeft aangegeven die niet te gaan verlengen en wil ergens weer 1ste keeper worden.

 

Dus mocht veassen naar Feyenoord gaan, wat ik voor hem een prima stap vind zou ik Branderhorst halen.

 

 

Dit bericht is 1 jaar geleden 2 keer aangepast door Kurtvandoorn
Geplaatst : 01/04/2023 10:08 am
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Geplaatst door: @joost

Volgens 1908.nl de podcast. Zou Feyenoord Vaessen willen halen van de zomer als 2de keeper . En is zijn management daarvan al op de hoogte word benoemd daarin. Benieuwd of het een gerucht is of dat het concreet is.

Door het vertrek van Pereira zal RKC sowieso op zoek gaan naar een (tweede) keeper. Ik zou graag Mattijs Branderhorst naar Waalwijk zien komen. Hij mag aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken uit Nijmegen.

Stijn van Gassel is ook een interessante transfervrije optie wanneer Excelsior degradeert. Bij handhaving zullen de Kralingers de optie in zijn contract hoogstwaarschijnlijk lichten.

 

Geplaatst : 02/04/2023 9:32 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Ergens is het wel een luxe voor de mannen dit seizoen, veilig gespeeld ruim op tijd!

Mogelijk betekent dat ook dat een aantal spelers willen blijven omdat eredivisie gegarandeerd is.

Geplaatst : 03/04/2023 11:32 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@zeljko Beiden zijn doelmannen die niet minder zijn dan Etienne. Dus bij vertrek heb je een capabele 1e doelman en als Etienne blijft zal hij scherp moeten blijven. In beide gevallen uitstekend. 

Geplaatst : 03/04/2023 11:37 am
Zeljko reageerde
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Geplaatst door: @bakari

@zeljko Beiden zijn doelmannen die niet minder zijn dan Etienne. Dus bij vertrek heb je een capabele 1e doelman en als Etienne blijft zal hij scherp moeten blijven. In beide gevallen uitstekend. 

Eens! Uitgaande van het vertrek van Bel Hassani vind ik Odysseus Velanas ook een interessante transfervrije optie. Dit seizoen is hij tot dusver goed voor 13 doelpunten en 5 assists in de KKD.

In de winterperiode wilde Sparta hem overnemen als vervanger van Mijnans, maar NAC wilde hier niet aan meewerken. Recent heeft hij een ultiem bod van NAC afgeslagen omdat hij graag de stap naar de Eredivisie wil maken.

@Tim, is het al tijd voor een nieuw forum; Transfers 23/24? 😅

 

 

Geplaatst : 03/04/2023 1:44 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Geplaatst door: @zeljko

Geplaatst door: @bakari

@zeljko Beiden zijn doelmannen die niet minder zijn dan Etienne. Dus bij vertrek heb je een capabele 1e doelman en als Etienne blijft zal hij scherp moeten blijven. In beide gevallen uitstekend. 

Eens! Uitgaande van het vertrek van Bel Hassani vind ik Odysseus Velanas ook een interessante transfervrije optie. Dit seizoen is hij tot dusver goed voor 13 doelpunten en 5 assists in de KKD.

In de winterperiode wilde Sparta hem overnemen als vervanger van Mijnans, maar NAC wilde hier niet aan meewerken. Recent heeft hij een ultiem bod van NAC afgeslagen omdat hij graag de stap naar de Eredivisie wil maken.

@Tim, is het al tijd voor een nieuw forum; Transfers 23/24? 😅

 

U vraagt, wij draaien! Hier gaat een slotje op, we gaan hier verder:

https://rkcnu.nl/forum/transfers-geruchten/transfers-23-24/

 

Topic starter Geplaatst : 03/04/2023 2:33 pm
Zeljko reageerde
Pagina 148 / 148 Eerste  
Deel: