Forum

Transfers 22/23
 

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 145 / 148 Eerste     Laatste
(@kurtvandoorn)
Lid

Rekik is teruggestuurd naar Arsenal omdat Sparta hem niet meer nodig heeft. Is dit niet iets voor rkc?

Geplaatst : 30/01/2023 7:58 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Geplaatst door: @kurtvandoorn

Rekik is teruggestuurd naar Arsenal omdat Sparta hem niet meer nodig heeft. Is dit niet iets voor rkc?

Laten we hopen van niet.. Als je de samenvatting van NEC - Sparta van afgelopen zaterdag terugkijkt dan kun je een beeld vormen van zijn verdedigende kwaliteiten. Met name bij het doelpunt van Marques was het niet best (hij stond toen net vers in het veld) 😅.

 

Geplaatst : 31/01/2023 9:01 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn Als je zo'n jongen transfervrij kan overnemen zou ik het wel doen, er zit wel potentie in en het is een typische RKC speler. Maar als je nu gaat huren moet het een directe versterking zijn, dat is hij niet.

Geplaatst : 31/01/2023 9:51 am
 Sno
(@sno)
Lid

Deadline day. Mogen we nog wat verwachten...??

Geplaatst : 31/01/2023 10:21 am
(@kurtvandoorn)
Lid

RKC WAALWIJK

De rust heerst in Waalwijk. Er is geen sprake van paniek en dus beweegt RKC Waalwijk zich weinig opvallend op de transfermarkt. Eigenlijk een ideale situatie voor een ploeg die gezien de begroting gewoon bij de onderste Eredivisieploegen zou moeten horen. Met het binnenhalen van Mats Seuntjens deden de Brabanders goede zaken, de blessuregevallen in de voorhoede zijn zo goed als voorbij en trainer Joseph Oosting verlengde zijn contract. Zie hier de verklaring van de rust.

 

Ondertussen kan RKC Waalwijk deze week het linkerrijtje bestormen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Thuis tegen Go Ahead Eagles en uit bij Excelsior punten halen en we moeten definitief over de Europese play-offs gaan praten in plaats van over die andere play-offs. Een extra verdediger kan de club nog altijd gebruiken, technisch directeur Mo Allach zal de ogen en oren openhouden en toeslaan als dat kan. Verder lijkt RKC zich langzaam voor te bereiden op het seizoen dat komen gaat. Aanvoerder Shawn Adewoye lijkt de volgende speler die via RKC een stap omhoog gaat maken. De schaduwlijstjes circuleren en worden dagelijks bekeken. Mocht een opvolger nu al haalbaar zijn dan zal Allach toeslaan. Laat dat maar aan de ervaren td over.

 

Bron VI

Geplaatst : 31/01/2023 11:46 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Heeft er iemand een overzicht met aflopende contracten? 

Geplaatst : 31/01/2023 12:02 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@bakari 

aflopende contracten 

joel pereira: als 2de keeper prima, maar niet goed genoeg als 2 de keeper

joey kesting: 3de/ 4de keeper, doet het op de trainingen prima

jurrien gaarie: als back up goed en laat het soms zien alleen niet goed genoeg voor de bassis

lars nieuwpoort: prima back up, belangrijk in de kleedkamer

luuk wouters: niet goed genoeg voor de basis, maar is nog jong

hans mulder: stopt naar dit seizoen en krijgt een andere functie binnen rkc 

Saïd Bakari: als hij wil verlengen, prima speler geeft altijd 120% , maar denk dat hij weg gaat

vurnon anita, zelfde verhaal als vorig jaar, gaat kijken of er iets voorbij komt anders tekent hij weer bij

pelle clement: hoop dat die blijft, goede voetballen, maar heeft de droom om te gaan voetballen in de VS dus gaat denk ik weg

bell hassani: top speler, als hij wil gaan verlengen, maar is te goed geworden denk ik, wil zijn carrière eindigen bij sparta

mats seuntjes: als hij wil verlengen, kan echt een topper worden

sebbe augustijns: als talent erbij is hij prima.

michiel kramer: nu oosting heeft bij getekend denk ik dat het een kwestie van tijd is voordat Kramer dat doen. uitgegroeid tot een publieks lieveling

florian josefzoon: zijn snelheid is een wapen, alleen speelt niet veel door het ruime aanbod voor in

peter uneke: licht goed in de spelersgroep en is tactisch goed, als hij wilt blijven ook bij tekenen

rein baart: prima keepers trainer, heeft er mede voor gezorgd dat veassen nu zoon stabiele keeper is.

 
Geplaatst : 31/01/2023 12:25 pm
 cas
(@cas)
Lid

Mike te Wierik gaat weg bij Groningen, interessant?

Geplaatst : 31/01/2023 7:51 pm
(@hansie-hansie)
Lid

@cas 

Speler met een krasje nu hij zijn basisplaats kwijt is, ideaal voor RKC maar ik denk niet dat hij naar ons komt

Geplaatst : 31/01/2023 7:56 pm
cas reageerde
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Geplaatst door: @hansie-hansie

@cas 

Speler met een krasje nu hij zijn basisplaats kwijt is, ideaal voor RKC maar ik denk niet dat hij naar ons komt

Inderdaad. Zou hem ook graag zien komen, maar hij lijkt voor het grote geld te gaan kiezen i.p.v. een sportieve uitdaging.. 

 

Geplaatst : 31/01/2023 8:18 pm
(@hart-voor-rkc)
Lid

Te Wierik lijkt ook mij een toevoeging die precies is wat we zoeken. Hoop ervaring en iemand die het goede gevoel weer terug moet krijgen. Die gast is 1.91, nooit door gehad dat hij zo lang is.

Geplaatst : 31/01/2023 8:55 pm
 Sno
(@sno)
Lid

Alstemblieft niet zeg, die gast is zo traag als ik weet niet wat. Zowel sprint als handelingssnelheid, voegt echt niks toe, vooral voor dat salaris niet 

Geplaatst : 31/01/2023 11:32 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn Dank!

 

joel pereira: Laten gaan en ruimte maken voor een doelman die het Etienne lastig kan maken. 

joey kesting: Prima, schijnt ook een groot talent te zijn. 

jurrien gaarie: Als backup prima, als hij gaat geen ramp. 

lars nieuwpoort: Back up prima, als hij gaat geen ramp. 

luuk wouters: Laten gaan en ruimte maken linksback voor in de basis. 

hans mulder: Blijft een held!

Saïd Bakari: Altijd verlengen, top gozer met een geweldige mentaliteit en voetballend ook goed genoeg. 

vurnon anita, Altijd verlengen, wel met de gedachte dat Felida het langzaam gaat overnemen. 

pelle clement: Altijd verlengen. 

bell hassani: Altijd verlengen 

mats seuntjes: Ook altijd verlengen 

sebbe augustijns: Ik zou hem laten gaan om ruimte te maken voor beter talent. Kan nog steeds niet overtuigen. 

michiel kramer: Altijd verlegnen 

Geplaatst : 01/02/2023 3:42 pm
Streppel1968
(@streppel1968)
Lid

Te Wierik gaat naar FC Emmen

Geplaatst : 01/02/2023 9:36 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Twente schijnt interesse te hebben in Oosting als opvolger van Jans. 

Geplaatst : 20/02/2023 11:18 pm
Pagina 145 / 148 Eerste     Laatste
Deel: