Forum

Transfers 22/23
 

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 136 / 148 Eerste     Laatste
 Sno
(@sno)
Lid

Nick Bakker is transfervrij. Wellicht iets voor rkc? Centrale verdediger met eredivisie ervaring

Geplaatst : 10/09/2022 10:40 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@sno Prima verdediger, stukken beter dan Gaari.  Kwam bij Heerenveen niet uit de verf, maar voor een club als RKC een prima jongen om erbij te hebben. 

Geplaatst : 10/09/2022 11:22 am
Wolluk witte wel
(@wil-uit-wolluk)
Lid

Pieters naar West Bromwich Albion. Alles voor de knaken. 

Geplaatst : 13/09/2022 9:15 pm
(@dickdrunen)
Lid

Oosting genoemd bij Vitesse als opvolger van Letsch die gaat vertrekken. Ik hoop toch dat hij dit seizoen afmaakt met ons…

Geplaatst : 20/09/2022 9:15 am
(@kurtvandoorn)
Lid

@dickdrunen ik denk dat Oosting niet zomaar weg gaat, hij heeft in een interview aangegeven niet zo maar naar een club toe te gaan voor het geld of omdat het een grotere club is, maar het belangrijk vind dat de organisatie goed in elkaar zit. In deze tijd is het bij Vitesse nou niet bepaald rustig, verder heeft Oosting nog een contract en gaat het goed met rkc en staan wij staan 6 plekken hoger.

Als ik Frank was zou ik zo snel mogelijk zijn contract verlengen (als hij dat wil natuurlijk). Want het voetbal van de laatste wedstrijd is top.

Geplaatst : 20/09/2022 9:46 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

ik geloof niet dat Oosting de club die hem de kans heeft gegeven zich te profileren als goede eredivisietrainer de rug gaat toekeren.

Joseph lijkt me een man van "een man, een man, een woord een woord".

Zoals Kurt al terecht aangeeft, ga Joseph maar verlengen!

Is onze ex coach fredje Grim geen optie voorVitesse?

Geplaatst : 20/09/2022 9:51 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn resultaten zijn top, het voetbal gaat steeds beter.

Verder hoeft hij zeker niet weg, al moet hij wel een keer van Gaari gaan afstappen. Hoe kan het zijn dat hij die jongen laat staan? Bij Lutonda kan je nog zeggen we hebben niks beters, bij Gaari kan je dat niet zeggen. Verder blijft het jammer dat hij zoveel aanvallende potentie onbenut laat. Als je ziet hoeveel voetbal er in RKC zat de 2e helft tegen Cambuur, nou dat zit dus normaal op de bank. Maar aan de andere kant durft hij het wel in te zetten als het nodig is. 

Maar verder meer dan een prima trainer voor RKC. Maar we moeten ook niet te dramatisch doen als hij mocht vertrekken. Zolang Frank en Mo een trainer aanstellen die binnen de club past komt ook dat wel weer goed. Geen noodgrepen als de Koning of Wotte destijds. 

 

Geplaatst : 20/09/2022 9:56 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@luc Ik denk dat Vitesse door wilt op de weg die ze hebben ingezet. Dan is Oosting een logische keuze omdat hij die weg mede heeft vormgegeven. 

Geplaatst : 20/09/2022 9:57 am
(@kurtvandoorn)
Lid

@bakari lutonda zie ik wel talent in als hij zijn vorm vast houd en misschien zelfs beter word, verder denk ik dat er in de winter nog wel een nieuwe verdediger komt om volgend seizoen adewoye te vervangen als hij verkocht word.

 

Geplaatst : 20/09/2022 10:03 am
(@kurtvandoorn)
Lid

@bakari hij heeft volgens de verhalen het 5-3-2 systeem bedacht 

Geplaatst : 20/09/2022 10:03 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@bakari 

Joseph moet ook roeien met de riemen die hij heeft.

Als Mo nalaat extra verdedigers aan te trekken, moeten we het wel met Gaari doen, tenminste als je het 5-3-2 systeem wil blijven spelen.

Vorig seizoen was ook wel duidelijk dat Joseph niet persé fan is van Gaari.

Geplaatst : 20/09/2022 10:09 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@luc Ik snap dat hij moet roeien me de riemen die hij heeft. Maar het is al duidelijk dat Lelieveld prima centraal kan spelen en Bakari als RB ook een verbetering is. Verder vond ik die ene wedstrijd Nieuwpoort meer indruk maken dan Gaari het hele seizoen. Maar goed 1 zwaluw maakt natuurlijk geen zomer. Met de beperkte riemen zijn er nog best wat opties. Verder is het de vraag of we dit systeem moeten blijven spelen. Als je ziet hoeveel voetbal er in de ploeg zat de 2e helft tegen Cambuur, dat hebben we jaren niet gezien in Waalwijk. Jongens als Bel Hassan, Bakali, Kuijpers, Clement.... Om je vingers bij af te likken gewoon. 

Geplaatst : 20/09/2022 10:27 am
badman reageerde
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn Ja daarom, ik snap wel dat Vitesse dat lijntje uitgooit. 

Geplaatst : 20/09/2022 10:28 am
badman
(@badman)
Lid

@luc we moeten helemaal niet met Gaari doen... dat is een keuze. in de extra tijd tegen cambuur weer een blunder wat bijna een tegentreffer opleverde... dan had je geluk dat je voor staat 

Geplaatst : 20/09/2022 9:18 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@badman 

Veel smaken heeft onze Joseph niet hé, zeker niet omdat ook Bakari niet bij de selectie zat (blessure?).

Volgens mij was de keuze dat Dario gewisseld werd, en niet Gaari, genomen op basis van loopvermogen.

Ik hield ook mijn adem in, bij die fout van Gaari, ik vind het ook echt een makke van onze technische staf, dat er geen adequate verdediger aangetrokken is, wellicht in de winterstop?

Geplaatst : 21/09/2022 1:16 pm
Pagina 136 / 148 Eerste     Laatste
Deel: