@luc de verdediging is niet waardeloos, dat we tegengoals krijgen door fouten dat is zo, maar vorig seizoen was dat ook toen touba een paar domme fouten maakten en de keeper ook niet heel goed was, we hadden toen tegen Heerenveen 3, Fortuna 2, Vitesse 2 en Utrecht 2 ook gewoon 9 tegendoelpunten in de eerste 5 wedstrijd en hadden we maar 5 punten dus om nou te zeggen dat de verdediging waardeloos is is echt onzin, als wij in de Flo van vorig jaar komen dan kunnen wij met deze selectie van iedereen winnen en ja bij RKC horen nou eenmaal spelers die fouten maken, maar een verdediger die geen fouten maakt en heel goed kon verdedigen en ook nog eens goed kan uitverdedigen ga je echt niet in Waalwijk vinden.
Misschien is het verdedigd dun, maar we kunnen nog steeds spelers halen, want transfervrije spelers kan je altijd halen en die spelers worden nu ook wel ongeduldig maar deze verdediging is zo slecht nou ook weer niet want tegen Feyenoord stond het gewoon goed op de panalty naar.
Op naar Excelsio!
ehh, ik bedoelde dat Messi en Ronaldo waardeloze verdedigers zijn.....waren de suggesties van @Abraham
😀
@abraham Nogal een onzin vergelijking. We roepen ook niet om Virgil van Dijk en Bonucci. Maar om 1 of 2 verdedigers die op zijn minst eredivisie waardig zijn en beter zijn dan Gaari en Lutonda. Als we dan zien dat Excelsior en Volendam er nog wel binnen weten te hengelen is dan gewoon pijnlijk. Defensief zijn we gigantisch achteruit gegaan.
Maar blijven roepen om extra verdedigers is ook onzin, want ze gaan simpelweg niet komen.
let jij maar eens op, die komen wel, maar in de winterstop of transfervrij. RKC zal wel moeten.
let jij maar eens op, die komen wel, maar in de winterstop of transfervrij. RKC zal wel moeten.
Ja voor 2028 zullen er vast verdedigers komen. Zonder dollen, jullie begrijpen echt wel wat ik zeg. Er komt voor de winterstop niets meer bij, dat is nu ongeveer 358 keer gezegd. Hier blijven roepen om elke naam die z'n contract ontbind is een beetje overdreven de selectie blijft zo voor nu.
@abraham Dan nog mogen mensen best hun ongenoegen uiten op dit wanbeleid. Daar is het een forum voor.
@abraham Dan nog mogen mensen best hun ongenoegen uiten op dit wanbeleid. Daar is het een forum voor.
Volgens mij doen mensen (met jou als aanvoerder) dat ook genoeg. Maar ongenoegen uiten en elke naam roepen (zelfs de meest onreeële), zijn twee verschillende dingen en echt onzinnig. Dijks, Willems, etc zijn zwaar onhaalbaar. En tuurlijk mag je alles op een forum gooien, maar dat is net zo reeël als dat ik wekelijks om De Ligt ga schreeuwen.
Gaan we nu tot de winterstop elke dag 5x roepen hoe kut het allemaal is?
Denk aan je bloeddruk beste @Abraham, je bent de jongste niet meer.
Onze verdediging is ernstig verzwakt in vergelijk met vorig seizoen, dat de supporters daar van balen, lijkt me logisch.
En hoezo onrealistisch, RKC is in gesprek geweest met Erik Pieters, kwam er helaas niet uit, hebben spelers als Bakkali Anita en Jozefzoon in de selectie, vorig seizoen Büttner, waarom zou Willems en/of Dijks niet kunnen? Zelfde kaliber.
De Ligt is ander kaliber, evenals de door jou geopperde Messi en Ronaldo 😀 🤣
Denk aan je bloeddruk beste @Abraham, je bent de jongste niet meer.
Onze verdediging is ernstig verzwakt in vergelijk met vorig seizoen, dat de supporters daar van balen, lijkt me logisch.
En hoezo onrealistisch, RKC is in gesprek geweest met Erik Pieters, kwam er helaas niet uit, hebben spelers als Bakkali Anita en Jozefzoon in de selectie, vorig seizoen Büttner, waarom zou Willems en/of Dijks niet kunnen? Zelfde kaliber.
De Ligt is ander kaliber, evenals de door jou geopperde Messi en Ronaldo 😀 🤣
Erik Pieters is in gesprek geweest, dat wil zeggen 1 telefoontje 'hoi is waalwijk een optie?' en toen is ie waarschijnlijk met de schaterlach in z'n zwembad vol geld gedoken.
Bakkali, Anita en Jozefzoon zijn allemaal uitgerangeerd. Willems wordt door de helft van de supporters zelfs aan PSV gelinkt, aan Newcastle gelinkt en aan meerdere clubs in Spanje. Als je denkt dat die naar Waalwijk komt dan kan je zelf beter aan je bloeddruk denken.
Dat de supporters balen van een verzwakte verdediging snap ik, daar baal ik zelf namelijk ook van. Maar om nu inmiddels een week elke dag meerdere keren te roepen hoe kut het is en dat er echt wat bij moet (wat niet meer gaat komen) en weet ik het wat allemaal, daar help je niemand mee. Het is nu wat het is, kop omhoog en door richting Excelsior.
Als Gaari daar een kut fout maakt mag je dat ook best benoemen, maar de transferperiode is voorbij en iedereen in en rondom de club heeft aangegeven dat er niks meer bij komt. Stop dan ook met roepen om versterkingen.
de deadline is pas 2 dagen voorbij, ik vind het de afgelopen 2 dagen ook rustig wat dat betreft...jij maakt nu een hoop herrie, iedereen lag te slapen man.
maar fijn, dat ik mijn mening van je mag geven als Gaari of Lutonda weer een fout maakt, stel ik echt op prijs 😛
verder, heb ik je onmin kunnen lezen afgelopen transferperiode? Je bent pas lid van dit forum sinds afgelopen woensdag, hoezo mosterd na de maaltijd.
Fijne wedstrijd zondag maat!
@abraham Zoveel namen en zoveel niet reëele namen worden er anders niet genoemd. En ja we zullen het moeten doen met de fouten van Gaari, Vaessen en Lutonda en hopen dat ze veel goede dagen hebben.
Volgens mij is dit forum ervoor om over geruchten te praten en om over eventueel interessante spelers voor rkc te praten. Of ze nou reëel zijn of niet. Zoizo vind ik de namen wie hier genoemd worden nou niet echt een Matthijs de ligt, Messi of Ronaldo.
Ik vind die roep helemaal niet gek om een verdediger omdat simpelweg deze verdediging gewoon absoluut niet eredivisie waardig is. Waarom de directie en staf dit wel vind en niemand gehaald hebben is me werkelijk waar een raadsel.
Onze vriend lutonda was afgelopen weekend weer zo goed op dreef dat die in de rust mocht gaan douchen. Wouters was vervolgens ook gewoon ondermaats dus als je dan nog niet inziet dat er een links back gehaald dient te worden dan weet ik het ook niet meer hoor.
Maar goed ik kan het mis hebben en dat hoop ik van harte, maar ik ga er op dit moment vanuit dat we met de winterstop onder de streep staan.
De verdediging is gewoon veel te zwak.
Het is niet voor niks dat het hier alleen maar daarover gaat, we zijn het er tenslotte allemaal wel over eens dat het middenveld en aanval er aardig staat.
@kurtvandoorn Nee Adewoye, Lelieveld en Buijs zijn niet waardeloos. De andere drie zijn gewoon onzekere factoren die kwaliteit tekort komen. Het gaat niet om fouten maken, dat doet iedere speler. Het gaat om of je wel of niet voldoende kwaliteit hebt. Touba was een jonge speler die zeker zijn fouten had, maar zijn basis niveau is vele malen hoger dan Lutonda of Gaari. De keeper die grotendeels in de wedstrijden die jij noemt heeft gekeept staat er nog steeds. Je kan 1 hooguit 2 zwakke broeders opvangen. Niet 3, waarvan er 2 in het hart van het team staan. We hebben 5 punten onnodig verspeeld door deze 3 spelers.
@bakari ik ben het deels met je eens maar als de VAR gewoon ingrijpt bij de pingel gaan we die pot gewoon winnen