Forum

Transfers 22/23
 

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 137 / 148 Eerste     Laatste
(@gekke-gerritje)
Gerritjuh is gek jonguh!

Denk dat we zomaar eens heel snel een andere trainer nodig kunnen hebben.

Ik hoop uiteraard van niet maar als ik de berichten zo lees ziet het er niet goed uit voor ons clupje. Ongelooflijk dat een club als pec gewoon zegt Schreuder gaat niet weg punt.

Maar rkc zal wel weer meewerken want oohw wat was Vitesse coulant om Joseph destijds te laten gaan.

Zou echt heel jammer zijn als ie gaat.

Geplaatst : 22/09/2022 6:21 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@gekke-gerritje ik denk dat RKC niet mee gaat werken want hij heeft nog een contract tot het einde van het seizoen.

Als Vitesse heel veel geld gaat betalen aan rkc is hij natuurlijk weg maar daar ga ik niet van uit.

Joseph heeft al vaak aangegeven de uitdaging aan wil gaan met rkc en ik denk niet dat Oosting het project van RKC nu gaat verlaten juist nu het zo goed gaat en het bij Vitesse niet heel goed gaat.

Natuurlijk is er een kans dat hij weg gaat maar ik denk dat dat eerder gaat gebeuren aan het einde van het seizoen,maar misschien krijgen we tijdens de podcast meer te weten? 

Geplaatst : 22/09/2022 6:31 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

RKC MAG gewoon niet meewerken, overstap denkbaar ná het seizoen.

Kom op zeg! Straks een fluttrainer en degradatie? Omdat Letsch het zinkende schip verlaat?

Als Frank en Mo dit toelaten..... !!!!! 

Geplaatst : 22/09/2022 7:18 pm
(@ikzelf)
Lid

Helaas de podcast moeten missen, morgen even terugluisteren! 

zijn we nog iets wijzer geworden mbt Oosting ? 

Geplaatst : 22/09/2022 10:17 pm
(@dickdrunen)
Lid

Het lijkt erop dat Cocu de nieuwe coach van Vitesse word. Gelukkig! Kan Oosting mooi met ons het seizoen afmaken. 

Geplaatst : 26/09/2022 8:09 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

Het is officieel Cocu is trainer en tekent tot 2024

Dus wellicht kan Oosting ook bijtekenen bij RKC tot 2024 en dan naar vittesse gaan

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Kurtvandoorn
Geplaatst : 26/09/2022 9:40 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Is, na Jozefzoon en Bakkali, Ihattaren al in Waalwijk gespot? 😉

Geplaatst : 01/11/2022 9:18 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@zeljko ik zou er niet van opkijken als mo naar waalwijk gaat, want we hebben de afgelopen jaren laten zien dat we dit soort spelers goed kunnen opvangen en beter maken.

Geplaatst : 10/11/2022 5:09 pm
(@pascal)
Lid

Het is hier weleens voorbij gekomen, maar nu lees ik er toevallig weer eens iets over. Die Jetro Willems zou nou ook weer typisch zo'n RKC speler zijn die in het 'RKC-profiel' past. 

Tevens 'pas' 28 jaar en nog volop gemotiveerd het te laten zien. Iemand die fit is, maar nog verre van wedstrijdfit. Geef zo'n gast een contract voor 1,5 jaar. Dit seizoen spelen we nog genoeg wedstrijden door de vroege winterstop. Kan hij dit seizoen acclimatiseren en volgend seizoen één keer knallen om weer een mooie transfer te maken. Hij voelt zich nergens te groot voor. Zou ook prima kunnen klikken denk ik met Lutonda. Ik zeg doen!

Geplaatst : 11/11/2022 8:54 am
Luc reageerde
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Een talentvolle CV proberen aan te trekken lijkt mij een mooie uitdaging, liefst een met al wat ervaring op het hoogste niveau uiteraard.

Geplaatst : 15/11/2022 10:27 am
 cas
(@cas)
Lid

@ton1989 ik verwacht wel zoiets. Ook kijkend naar de komst van Adewoye, was ook in de winter periode. En aangezien hij na dit seizoen hoogst waarschijnlijk een transfer gaat maken, lijkt het me logisch dat er nu weer een talentvolle cv gehaald wordt. Die kan dan mooi voorbereid worden.

Geplaatst : 15/11/2022 10:45 am
Ton1989 reageerde
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@cas ik hoop het! Ze hebben vast wel weer een lijstje klaar

Geplaatst : 15/11/2022 12:44 pm
 Sno
(@sno)
Lid

Een talent met ervaring lijkt mij buitencategorie.

 

Zie het liefst een onbekende naam, waarbij ik de scouting van RKC vertrouw.

Geplaatst : 16/11/2022 11:20 am
(@nickvanzijp)
Lid

Voor de mensen die de podcast nog niet hebben geluisterd van deze maand, zeker het luisteren weer waard! In de podcast laten Bram en Lucas een hint vallen over een potentiële nieuwe verdediger. Misschien ben ik iets te jong met mijn 21 jaar maar ik kom er niet uit, Lucas benoemd hete kip en Bram benoemd Juffrouw Tok. Iemand enig idee naar welke verdediger dit zou kunnen leiden?

Geplaatst : 18/11/2022 1:02 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

ik moet hem nog terugluisteren, besloten om Twitter te verwijderen, ik mis nu wel jullie posts van alle RKC supporters 😪 😪 

Geplaatst : 18/11/2022 1:10 pm
Pagina 137 / 148 Eerste     Laatste
Deel: