Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 23/24 Sta niet graag in de schoenen van Frank en Mo, wat een megaklus gaat dit worden ! |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Enige minpunt is dat je Vitesse in leven houd tot het einde ! Nog 2 andere minpunten is het lauwe bier in het stadion wat schandalig is voor deze prijs en dat er nog steeds geen geluid uit de speak... |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: Twente - RKC Waarom de eerste helft ook niet zo starten? |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Twente - RKC Geplaatst door: @sno Gaat hem helaas niet worden.. Moet zeggen dat ik zowel Lelieveld als Adewoye erg zwak vind spelen. Het is van allemaal zwak en dat is nog zwak uitgedrukt! |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Aantal supporters in stadion Geplaatst door: @robink Geplaatst door: @gofresh Best triest deze aantallen, wat kunnen RKC Waalwijk, de supporters, de sponsoren en/of de gemeente Waalwijk hieraan doen om dit omhoog te krijgen? ... |
In forum Overig |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Vind het Nieuwpoort niet eens heel slecht doen, maar Gaari en Lutonda.....man,man |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord @pascal ja, waarvan de helft Feyenoorders 🤐 |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Kaart Verkoop Ook niet zo handig dat er geen stadion kassa's meer zijn , nu moeten mensen achterlijk lang wachten in de fanshop om een kaartje te bemachtigen. Ja , het kan ook online maar veel ouderen willen of ku... |
In forum Overig |
4 jaar geleden |
|
RE: FC EMMEN - RKC Waalwijk 13-08 Cv moet erbij komen is wel duidelijk dat we het met Gaapi niet gaan redden!!!! |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Cv moet erbij komen is wel duidelijk dat we het met Gaapi niet gaan redden!!!! |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Pelle Clement 😜 |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Ben benieuwd naar de de 2e helft met de nieuwe aanwinsten in de aanval en de eventuele proefspelers. Off-topic Rkc noem dit aub nooit meer een opendag. Dit slaat totaal nergens op . Voor een biertje ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @dokus Ik krijg steeds meer het gevoel dat men Ayman Azhil voor de nummer 10 positie gaat overnemen van Leverkusen. Hij is op meerdere plaatsen inzetbaar.Misschien ook wel een beetje ... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 @dickdrunen Buitenkansjes moet je nooit laten schieten ! |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Misschien word er op de open dag nog een mooie aanwinst gepresenteerd? |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |