Vond forum berichten leuk
|
RE: Feyenoord - RKC Waalwijk Als je hier punten pakt zijn het bonuspunten. Ik hoop op Lobete, als die jongen speelt gebeurd er altijd wel iets. |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Reiziger lijkt mij wel een leuke optie. Is met Jong Ajax kampioen geworden in de KKD (doe je zeker met een jong ploeg niet zo maar) en heeft als assistent daarna ervaring op gedaan op het hoogste nive... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Gefeliciteerd met de handhaving medesupporters, wat een heerlijk seizoen beleven we met ons cluppie! Nu kijken wat er nog meer mogelijk is maar wat er ook gebeurd, dit is een seizoen wat we niet snel ... |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Prima resultaat. De competitie lekker vrij uitspelen nu we veilig zijn en dan zien we t wel waar we staan half mei. Mossel en mo nu volle bak aan de gang om ook volgend seizoen een leuk elftal op de b... |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Fock die criticasters altijd over Kramer, is een top spits in onze gelederen. |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Goede eerste helft waar je eigenlijk vergeet door te pakken. Ik ben trots op de mannen en erg blij met onze trainer, maar ik vind het wel onbegrijpelijk dat Lobete niet in de basis staat. Hij is missc... |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: RKC - Vitesse We hebben wel weer eens een resultaat nodig, na 2 competitiewedstrijden te hebben verloren en een zeperd tegen Almere. Vitesse is getergd en zit nog in de gevarenzone. Ik verwacht een lastig duel met ... |
In forum Wedstrijden |
3 jaar geleden |
|
RE: Aantal supporters in stadion @langstraat mee eens, ik snap dat de jongeren dat leuk vinden, maar er gaan ook oudere mensen. En dan erbij men kan elkaar bijna niet verstaan op het fanplein. Zou het iets zijn om een groep samen me... |
In forum Overig |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC - Cambuur @dejanrkc Ik sta er hetzelfde in als jij, gezien het spel heb ik vertrouwen, maar op één of andere manier lukt het tegen Cambuur niet. Desalniettemin ga ik voor de 3 punten, een 2-1, penalty voor RKC... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Mijn god, opnieuw een klote partij zonder voetbal. Tuurlijk wij zijn geen ajax of Barcelona maar een beetje kansen creëren en een paar leuke combinaties moet toch lukken? Kramer staat praktisch voor n... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Perfecte wedstrijd om over te stappen naar een 4-3-3 opstelling. Vitesse heeft het moeilijk en is defensief een gatenkaas. Wij hebben offensief nu juist meer mogelijkheden en kwaliteit in huis. Dat m... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord Geplaatst door: @dokus @Lucas Ik was ook op deze avond aanwezig. Maar met acties alleen kom je er niet. Een bredere PR is echt nodig.Mensen bereik je nu via social media (jeugd) en oudere toch via de... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord Zijn ze zelf debit aan. Er wordt nauwelijks aandacht aanbesteed in de media (social) Ik denk dat de stagiaires communicatie nog niet zijn begonnen, pas wanneer de scholen weer beginnen. @Tim, zou jij ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @zoveul-goei Jantje Vertonghen mag weg. Tegenwoordig kijk ik nergens gek meer van op dus kom maar op 🙂 Good old Jantje. Boorde als huurling hoogstpersoonlijk de titel van Ajax door d... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: FC EMMEN - RKC Waalwijk 13-08 @ton1989 Met 4-3-3 zal Anita meer in de defensieve ruimte kunnen spelen. Je bent minder kwetsbaar |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |