Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 25/26 @wiellus Achter hem? Met Kramer als 1e spits ga je niet voor promotie spelen. Heb je hem dit jaar zien sjokken? Wint nog amper duels, het spel gaat veel te snel voor hem. Kramer als pinchhitter oke, d... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @hansie-hansie Ik denk dat we schoonschip moeten maken. Kramer is dit seizoen een stoorzender gebleken, eentje die onnodig en bewust een rode kaart pakte. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @kurtvandoorn Hij is altijd reserve aanvoerder gebleven achter Zawada. We moeten gaan bouwen, steek dat geld liever in het vasthouden van spelers als Margareth, van Gelderen of v.d Loo. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Laat Kramer AUB gaan, een speler die als het niet lekker loopt alleen voor onrust en onnodige rode kaarten zorgt. Kramer heeft zijn beste tijd gehad en gaat er echt geen 15 inleggen in de KKD, Margare... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC @wiellus Als Fraser hem niet gebruikt... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC Uithuilen en opnieuw beginnen, Fraser is een enorme mismatch gebleken en 1 van de slechtste trainers ooit bij RKC geweest. Hopenlijk kan Duits het volgend jaar nieuw elan geven en weer als RKC laten v... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: FC Groningen - RKC Waarom Spenkelink? Houwen keept prima en is 1 van de weinige zekerheden. Het maakt ook niks uit, met het punt van W2 is het klaar. |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Kijk dat geeft de burger moed. Inderdaad Hans Mulder en Bart Tinus laten zitten en een ervaren. RKC man er nog bij. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht En dan nog defensief wisselen ... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht Waar hebben we El Yaakoubi voor gehaald? We gaan met 3 rechtsbacks spelen zonder lengte tegen Haller..... Zoveelste tactische blunder... |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht @copi Laat ze die Fraser meteen buitengooien. Wat een aanfluiting |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Van Hintum naar GAE, dan is ook wel duidelijk waarom hij niet naar Waalwijk is gekomen. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: RKC - FC Utrecht Dezelfde cliches als de laatste weken, we moeten winnen en hopen dat Willem II nog verder instort. |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 @nilsrkc Het zal er ook aan liggen wat de ontwikkelingen bij Twente zijn. Als ze echt zo dom zijn om Oosting buiten te gooien dan zie ik Duits wel komen. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 25/26 En wat is ons wensenlijstje? Ik trapt af met: Sander Duits. Het tactische genie achter Oosting, RKC man en het is onderhand wel tijd dat hij op eigen benen gaat staan. Waar kan dat beter dan bij RK... |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |