Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 26/27 @rkcnick Hoe dan? Kon in de kkd amper potten breken. |
In forum Transfers/geruchten |
5 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @rkcnick Van Beekveld is volgensmij echt voor jong RKC, ik kan het niveau van v.d Haar moeilijk inschatten. Er moet dan sowieso nog een 1e spits komen. |
In forum Transfers/geruchten |
6 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @ton1989 Heel dubbel inderdaad. Er moeten nu nog twee spitsen van niveau bijkomen, ik neem aan dat v.d Haar jr een groeiproject is. |
In forum Transfers/geruchten |
7 dagen geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @jiskefett Lijkt mij onrealistisch. Hij kon bij W2 blijven in de eredivisie met een hoger salaris dan RKC bied. |
In forum Transfers/geruchten |
1 week geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @rick97 zeker prima speler, maakte een goede indruk. |
In forum Transfers/geruchten |
3 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @streppel1968 Geen fan van Leemans, mooie trap, maar verder een beperkte speler. Bakari en Clement moet je altijd terugnemen. Clement is een geweldige speler voor RKC, Bakari is het manusje van alles... |
In forum Transfers/geruchten |
4 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @nilsrkc Toch wel jammer, ik had gehoopt dat Tim komend seizoen echt zou doorbreken. Maar wel een knappe deal. Die vervanger, als 2e spits twijfel ik gezien zijn laatste seizoen. Ik hoop dat RKC met h... |
In forum Transfers/geruchten |
4 weken geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @langstraat Goede toevoeging denk ik. Ervaren clubman |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: Transfers 26/27 Ik moet zeggen dat de start van de transferperiode mij wel positief stemt. Twee potentiele 1e elftal spelers binnengehaald en het moet nog echt op gang komen, dat is on-RKC's |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @jeffrey Met van Kaam op de bank niet nee. |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @nilsrkc Ik denk dat je daar ook wel 1 van de kernproblemen van dit RKC hebt. We hebben 2 super spitsen, maar missen aanvoer en dreiging vanaf de vleugels. |
In forum Transfers/geruchten |
1 maand geleden |
|
RE: Transfers 26/27 @jeffrey Dat zijn wel erg vlugge conclusies. Als hij alleen lopers wilt dan had hij Fage ook niet gehaald. Er moeten minimaal 2 spitsen bij komen, als v.d Leij verkocht wordt nog eentje, dat gaat een... |
In forum Transfers/geruchten |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC-Willem II Wat een k wedstrijd. Inclusief een k scheidsrechter die de wedstrijd beslist. We hebben niks te verliezen in Tilburg zaterdag. Hopelijk is Tim er weer bij, die gaan we hard nodig hebben,. |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: RKC-Willem II De nacompetitie is een loterij, het kan letterlijk alle kanten op. Willem 2 is wel de favoriet, maar ik RKC is niet kansloos. Ik hoop dat v.d Leij er weer bij is, hij is de ideale speler voor de laa... |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |
|
RE: Roda JC-RKC Geheel in stijl, 3 grote kansen om deel geholpen en in de laatste minuut weer de boot in. Verder waar waren die scheids en VAR mee bezig? Roda had met 9 man moeten eindigen. |
In forum Wedstrijden |
2 maanden geleden |