Forum

Welke versterkingen...
 

[Gesloten] Welke versterkingen willen we in de winterstop 2019/2020?

Pagina 2 / 6 Eerste     Laatste
(@olniel)
Lid

Transferjosti: https://twitter.com/weghorstonfire/status/1213075050288599040?s=21

Geplaatst : 03/01/2020 2:36 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

@olniel

Druijf was in Waalwijk bij oud RKC’er Jasper de Wit voor zijn Pomsky (hond). Op Instagram post hij 2 uur later ook een foto van zijn hond met de tekst: “Is ie weer”.

1578078263-35CDCC1C-3C9F-46DA-B787-0511CA630EE4.jpeg
Geplaatst : 03/01/2020 8:29 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Bij andere degradatiekandidaten lijkt de paniek overigens lichtelijk toe te slaan. Uit Zwolle mogen Lachman, Dekker en Bruns per direct vertrekken en hetzelfde geldt voor Dekker, Van Bruggen en Scheimann in Venlo..

Geplaatst : 03/01/2020 9:24 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

Spierings schijnt in Bulgarije te zijn geweest. Ik verwacht dat Sofia niet van plan is om met maximale te betalen voor Spierings en dat hij na dit seizoen de overstap zal maken naar Bulgarije. Dit zou voor Sofia een riskante strategie kunnen zijn, mocht Stijn een grandioze 2de seizoenshelft spelen zullen de clubs in de rij staan. 

 

Ik zou als RKC zijnde de poot stijf houden en voor het hoogst mogelijke gaan.

Geplaatst : 03/01/2020 9:40 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Zojuist las ik onderstaand artikel. Het zou mooi zijn als we hierdoor Delcroix kunnen contracteren! 

link: https://m.hln.be/sport/voetbal/belgisch-voetbal/anderlecht/anderlecht-heeft-geld-nodig-liefst-24-spelers-mogen-of-moeten-weg~ad577755/

Geplaatst : 04/01/2020 10:05 am
Timon
(@timon)
Lid

@zeljko

Hannes behouden zou inderdaad fantastisch zijn, laat de afgelopen wedstrijden een prima indruk achter naast Mulder. 

Misschien wat extra toezingen de komende wedstrijd om hem dat laatste zetje te geven richting een nieuwe verbintenis bij RKC? 😉

Geplaatst : 04/01/2020 10:20 pm
Snob
 Snob
(@snob)
Lid

Twee wellicht interessante opties in de Engelse Championship (lezen jullie mee, Frank en Fred?): ex-RKC'er Florian Jozefzoon zit al een paar maanden amper bij de selectie bij Derby County, en Joey Pelupessy (nog niet zo heel lang geleden de aanvoerder van Heracles) houdt de bank warm bij Sheffield Wednesday. Salarissen zullen te hoog zijn voor een vast contract, maar wie weet is huren een mogelijkheid. 

Geplaatst : 05/01/2020 4:48 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@snob 

 

Poeh dat zijn beide interessante opties. Jozefszoon als extra voor hoede speler...

Is Pelupessy een defensieve kracht? Dan zouden we alle drie linies versterken ?

 

Geplaatst : 05/01/2020 9:51 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Link: https://www.rkcwaalwijk.nl/11/rkc-waalwijk/nieuws/nieuws?article=2873

 

Dit is enorm balen! Echter wanneer Stijn per se  in de winter wil vertrekken en RKC een mooi bedrag kan incasseren, voor zijn nog kort lopende contract, dan vind ik het een goede keuze om hem in Waalwijk te laten. Met het oog op lijfsbehoud hebben we in de tweede seizoenshelft, indien hier sprake van is, niets aan een ongemotiveerde speler die transfervrij uit zijn contract loopt.

Geplaatst : 06/01/2020 8:03 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@zeljko

Klote zeg!!!

Stijn is wel de gangmaker op het middenveld, dat is een hele grote streep door de rekening!

Zonder adequate versterkingen, zie ik het somber in.......we misten sowieso scorend vermogen en verdedigend is het ook karig.

Nu word onze sterkste linie beroofd van de sterkste speler.......

Geplaatst : 06/01/2020 10:05 am
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Balen van Stijn, die zal nu ongetwijfeld gaan vertrekken. Lijkt dan toch nog in een stroomversnelling gekomen te zijn, RKC gaf gister zelf nog een lijst met spelers die mee gingen naar Portugal, waar Stijn gewoon op stond. Nu heeft Frank natuurlijk met Reijnders al wel een vervanger in huis gehaald. Komt van al onze middenvelders kwa type toch het meeste in de buurt van Stijn.

Ben benieuwd of er nog wat bij gaat komen. Gok zelf dat die jongens uit Engeland niet haalbaar zijn, mocht dat wel lukken zou het wel een erg grote stunt zijn.

Geplaatst : 06/01/2020 11:32 am
(@pascal)
Lid

Natuurlijk heb je niks aan een ongemotiveerde speler, maar ik zou toch proberen Spierings in Waalwijk te houden of eventueel verkopen voor wat minder maar dat je hem nog in Waalwijk het seizoen af kan laten maken. 

Spierings is gratis gekomen vorige winter en heeft al veel meer dan deze 5 ton (als de bedragen kloppen)voor de club opgebracht door RKC hoogstpersoonlijk naar de eredivisie te schieten. Op alle facetten is de club er enorm op vooruit gegaan. Een nieuwe speler moet altijd weer worden ingepast en met ADO, VVV en PEC direct na de winter heb je deze tijd niet. 5 ton klinkt leuk maar Spierings heeft dit geld allang opgebracht. RKC is in de positie om spelers niet perse te hoeven verkopen. Met spierings erbij heeft rkc nog alle mogelijkheden degradatie te ontlopen, zeker wanneer er de eerste 2 wedstrijden minimaal 4 punten worden gepakt. 

 

Geplaatst : 06/01/2020 12:06 pm
(@lucas-paulides)
Lid Redactie Supporter

Jammer van Stijn natuurlijk maar een vertrek voor een hele mooie prijs lijkt onomkomelijk. Nu moeten we naar het post-stijn tijdperk kijken en kunnen we misschien iets met die 5 ton doen! 
Twee spelers die mij interresant lijken:
- Leeroy Owosu van de Graafschap, rechtsback, wel nog 1,5 jaar contract
- Nick Doodeman van Volendam, rechtsbuiten, 1,5 jaar contract. 3 goals 4 assists. 

Daarmee zozeer geen vervanger op CAM maar daar is misschien een oplossing voor. Daarom mijn opstelling:

                                Veassen
Sporkslede - Hannes - Mulder - Bakari
                      Rienstra - Leemans
  Elbers                         -                   Tahiri
                                  Vente
                                  Bilate

Geplaatst : 06/01/2020 12:56 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@lucas

Dat is wel erg aanvallend.

Hopelijk kan Reijders de creativiteit brengen om de spitsen te bereiken, want ondanks zijn werklust, heeft Rienstra deze cretiviteit niet.

Opstelling m.i.

Vaessen

Sportslede Mulder Delcroix Bakari (Quasten)

Reijnders Leemans Rienstra

Elbers Bilate Tahiri

 

Een veredelde 4-4-2, want Tahiri speelt in deze opstelling hangend op links.

Combineren en proberen te profiteren van de snelheid van Elbers.

Vente hoeft van mij zeker niet meer terug te komen, stuur hem maar terug naar Feyenoord.

Hij heeft kansen genoeg gehad en nul keer gescoord, harde werker, maar erg ongelukkig, daar gaan we de oorlaog zeker nier mee winnen.

 

 

Geplaatst : 06/01/2020 1:26 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Mogelijk is KKD-revelatie Reda Kharchouch een  goede, relatief goedkope, extra optie voor de spitspositie. Hij heeft Glynor Plet bij Telstar uit de basis gespeeld en heeft 13x gescoord voor de winterstop.

 

link: https://youtu.be/p-MuUMz71Sk

Geplaatst : 09/01/2020 7:54 am
Pagina 2 / 6 Eerste     Laatste
Deel: