Forum

Welke versterkingen...
 

[Gesloten] Welke versterkingen willen we in de winterstop 2019/2020?

Pagina 3 / 6 Eerste     Laatste
Cornelisse
(@kansman)
Lid

Zeljko, ik denk dat Reda Kharchouch voor RKC relatief te duur is. Hij heeft namelijk nog een doorlopend contract tot 2021. Wel weer een speler die op latere leeftijd vanuit de amateurs komt bovendrijven in de KKD.

Ik lees ook dat Carel Eiting van Ajax in de winterstop graag naar een andere club wil om zich in de Eredivisie te bewijzen. De middenlinie is natuurlijk al sterk bezet maar dit zou toch wel een grote kwaliteitsinjectie zijn. 

Adnane Tighadouini paar jaar geleden bij Vitesse en NAC nog succesvol zit ook nog steeds zonder contract, als 2 benige buitenspeler ook een goede optie om erbij te hebben. Wel al wat ouder.

Krisztian Nemeth zie ik ook graag terugkomen ben het met de meeste wel eens dat Dylan Vente mislukt is en mss beter terug kan naar Feyenoord. Ook onze oud speler Jean David Beauguel zie ik graag nog terugkeren in het geel blauw. Heeft helaas een contract in Plzen tot 2022.

Geplaatst : 09/01/2020 12:45 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@kansman

W moeten inderdaad aanvallend versterken.

Ik heb begrpen dat we gistern ook op het veld de meeste kansen creeren, maar niet afmaken.

Wellicht proberen Emil Hansson te huren van Hannover?

Hij speelt vrijwel niet en hij zou op de flank kunnen spelen en dan wellicht Sow, als targetman samen met Mario?

Hoe dan ook, we moeten een goalgetter erbij hebben! Beauguel zou inderdaad erg fijn zijn, speelt hij bij Plzen?

Anders Vasconcellos maar weer ??

Geplaatst : 09/01/2020 1:06 pm
Cornelisse
(@kansman)
Lid

@luc

Emil Hansson, niet spelen? Van de 15 wedstrijden heeft ie er 1 niet gespeeld. 3x basis en 11 invalbeurten die laat Hannover echt niet gaan in de winterstop.

Vasconcelos is 41 jaar deze is volgens mij allang met voetbalpensioen.

Kijk Beauguel heeft van de 27 wedstrijden 7 korte invalbeurten gehad, dat is wat reëler.

Geplaatst : 09/01/2020 2:44 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Vasconcellos was een grapje natuurlijk....

ik dacht dat Emil minder speelde, maar je hebt gelijk, hij is een regelmatige invaller bij Hannover.

Maar hoe dan ook, prio is om een goalgetter te krijgen, liefst een die RKC qua cultuur kent en snel ingespeeld is.

We hebben ook niets aan een speler zonder ritme, die tijd nodig heeft om te acclimatiseren.  Hij moet er direct staan!

lastig is het wel, maar over 16 dagen moeten we iig 4 punten vergaard hebben, liefst 6.

 

Geplaatst : 09/01/2020 2:52 pm
RKC1940
(@rkc1940)
Lid

@kansman

Eiting zou van mij ook zeker nog extra erbij mogen komen voor de middenlinie.

Echter gaat mijn voorkeur wel uit naar een aanvaller. Benschop niet mee met Groningen en bezig met een transfer, zou dit niks voor ons zijn ? Anders vind ik Beauguel zeker een goeie optie die van mij zo terug zou mogen komen !

Geplaatst : 09/01/2020 2:59 pm
DrDoom
(@drdoom)
Je maintiendrai !!

Misschien toch eens bij Mark Overmars aankloppen voor Lassina Traoré.

Sparta heeft interesse, maar volgens mij verhuurd Ajax geen spelers met toekomstperspectief  aan clubs die op kunstgras spelen.

Geplaatst : 10/01/2020 12:54 am
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Ik vind het wel erg stil op transfer gebied. Ik snap dat het voor RKC niet makkelijk is als kleine club maar dan moet er ook niet geroepen worden dat er elke linie 1 bij zou moeten komen. Maar we laten ons verrassen.

Mij lijkt een lb noodzakelijk en een scorende spits of  rechtsbuiten is ook geen overbodige luxe aangezien maatsen niét heel doelgericht is

Geplaatst : 10/01/2020 10:29 am
(@bertusv)
Lid

Ik vind het ook stil rondom Stijn Spierings, weet iemand hier meer van? Las dat Heerenveen ook interesse had.

Geplaatst : 10/01/2020 11:26 am
(@olniel)
Lid
Geplaatst door: @bertusv

Ik vind het ook stil rondom Stijn Spierings, weet iemand hier meer van? Las dat Heerenveen ook interesse had.

Heerenveen heeft geen interesse volgens hun TD. Utrecht zou ook interesse hebben maar dat lijkt me sterk als je kijkt naar de spelers van Utrecht op centraal en aanvallend middenveld. Las ook op het twitter account van de Bulgaarse bron ( https://twitter.com/shumanskoo ) dat het bedrag waarschijnlijk lager zou zijn dan 500.000. Verder meldt hij dat Levski ook bezig is met een middenvelder van Slavia Praag. Het zou kunnen zijn dat de clubs er niet uitkomen en dat Levski verder is gaan kijken. Ik zou het prima vinden als Stijn blijft, zeker als het eventuele bedrag lager is dan 500,000. 

Verder staat Richard van der Venne in de belangstelling van RKC mocht Spierings vertrekken. ( https://www.rtvoost.nl/nieuws/324083/Richard-van-der-Venne-op-de-radar-bij-RKC-Ik-heb-natuurlijk-wel-wat-gehoord)

Geplaatst : 10/01/2020 2:25 pm
(@stefano)
Lid

Er moet aanvallend inderdaad wel wat bij gaan komen, eigenlijk zowel op de flank als in de spits. Want de posities zijn dun bezet. Maar hierbij moet je wel zoeken naar spelers met kwaliteiten die iets toevoegen. Een snelle buitenspeler met een actie & een voorzet & een kopsterke spits.

Daarnaast zijn spelers voor andere posities met belaalde kwaliteiten altijd welkom. Namen die misschien een mogelijke versterking zijn: Eiting, Siem de Jong, Pierie, Burger, Beerens, Hoesen, Benschop, Traore, Bruns

Geplaatst : 10/01/2020 3:32 pm
RKC1940
(@rkc1940)
Lid

@stefano

Burger mag verhuurd worden heeft Advocaat bekend gemaakt dus een reële optie.

Verder Eiting gister een aantal leuke dingen zien doen bij een oefenpot van Ajax. Dit is zou zeker een aanwinst voor ons zijn. In de spits hoop ik persoonlijk iemand met al wat meer ervaring op het hoogste niveau. Hoesen geen idee hoe fit die is en wat zijn niveau op dit moment is. Benschop lijkt me wel een versterking.

Geplaatst : 10/01/2020 4:03 pm
(@bertusv)
Lid

Go Ahead Eagles raakt mogelijk Richard van der Venne deze transferperiode nog kwijt. De middenvelder staat in de belangstelling van RKC, dat hem wil aantrekken als Stijn Spierings vertrekt.
Van der Venne weet van de belangstelling, maar kan er nog niet veel over kwijt: "Ik heb natuurlijk wel wat gehoord, alleen ik wil eigenlijk pas weten wanneer het echt concreet is. En ik heb geen idee of het concreet wordt. Ik kan er eigenlijk vrij weinig over zeggen omdat ik het niet weet, of wil weten. Het is voor mij op dit moment geen issue."

Apart
RKC was vorig jaar op de dramatische laatste dag van de play-offs verantwoordelijk voor een groot trauma in Deventer. Het won vlak voor tijd van Go Ahead en promoveerde daardoor naar de eredivisie. De Deventer ploeg speelt ook dit jaar in de Keuken Kampioen Divisie. En dus zou het een opvallende overstap zijn voor Van der Venne: "Dat is wel een beetje apart als dat zo zou zijn. Ik kan er niks zinnigs over zeggen. Puur om het feit dat ik er niets van af weet", sluit hij af.

Geplaatst : 10/01/2020 4:51 pm
Zeljko reageerde
Zeljko
(@zeljko)
Lid

@bertusv

Bij Oss vond ik Van der Venne één van de smaakmakers, maar sinds hij in Deventer voetbalt heb ik minder zicht op zijn prestaties. Heeft iemand zijn verrichtingen de laatste periode enigszins gevolgd?

Voor mijn gevoel is Richard qua kaliber meer een voetballer voor de top van de KKD dan voor de Eredivisie, maar dit is enkel gebaseerd op de kennis van enkele jaren geleden en zegt dus niets.

Geplaatst : 10/01/2020 9:01 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @kansman

Zeljko, ik denk dat Reda Kharchouch voor RKC relatief te duur is. Hij heeft namelijk nog een doorlopend contract tot 2021. Wel weer een speler die op latere leeftijd vanuit de amateurs komt bovendrijven in de KKD.

Ik lees ook dat Carel Eiting van Ajax in de winterstop graag naar een andere club wil om zich in de Eredivisie te bewijzen. De middenlinie is natuurlijk al sterk bezet maar dit zou toch wel een grote kwaliteitsinjectie zijn. 

Adnane Tighadouini paar jaar geleden bij Vitesse en NAC nog succesvol zit ook nog steeds zonder contract, als 2 benige buitenspeler ook een goede optie om erbij te hebben. Wel al wat ouder.

Krisztian Nemeth zie ik ook graag terugkomen ben het met de meeste wel eens dat Dylan Vente mislukt is en mss beter terug kan naar Feyenoord. Ook onze oud speler Jean David Beauguel zie ik graag nog terugkeren in het geel blauw. Heeft helaas een contract in Plzen tot 2022.

Sparta lijkt de gok wel aan te durven:

https://www.vi.nl/nieuws/sparta-ziet-kharchouch-als-alternatief-voor-traore

 

Geplaatst : 11/01/2020 6:57 am
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Heeft iemand hier iets over gehoord? Los van de foto van Melle heb ik geen idee wat ‘Hooshag the bois’ betekent. 

1578766078-D4FDFFD3-1C22-4BB4-A5A8-71B945C06083.jpeg
Geplaatst : 11/01/2020 8:07 pm
Pagina 3 / 6 Eerste     Laatste
Deel: