Forum

Welke versterkingen...
 

[Gesloten] Welke versterkingen willen we in de winterstop 2019/2020?

Pagina 1 / 6   Laatste
Bram
 Bram
(@bram)
Oprichter Redactie Supporter

Over een week start de nieuwe transferperiode alweer. Hoog tijd om met z’n allen weer van gedachte te wisselen wie/wat we nodig hebben om erin te blijven dit seizoen. We zijn benieuwd naar jullie meningen. 

Topic starter Geplaatst : 25/12/2019 2:37 pm
Langstraat
(@langstraat)
Lid

Lars Veldwijk , is dat geen versterking?

Geplaatst : 25/12/2019 3:27 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Danny Hoesen is per 31 december transfervrij. Mogelijk een interessante optie voor de spitspositie. 

Geplaatst : 27/12/2019 8:09 am
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Dylan Seys heeft waarschijnlijk in Excelsior Moeskroen een nieuwe club gevonden. Daarnaast staat Stijn Spierings in de belangstelling van Levski Sofia. Zou enorm balen zijn als hij deze winter vertrekt. Volgens Van Mosselveld zijn RKC en Stijn al geruime tijd met elkaar in gesprek, maar tot op heden heeft dit niet tot een contractverlenging geleid. 

Geplaatst : 27/12/2019 9:08 am
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

Er schijnt een bod van 500.000 euro te zijn uitgebracht voor Stijn spierings. In deze tijden maar een laag bedrag ook al is het voor RKC een hoop.

Geplaatst : 27/12/2019 11:14 pm
Bram
 Bram
(@bram)
Oprichter Redactie Supporter

Als Stijn hierop ingaat is het wel zelfmoord voor zijn verdere carrière ben ik bang. 

Topic starter Geplaatst : 28/12/2019 3:11 pm
(@bertusv)
Lid

@bram

Ik hoop zo dat het niet doorgaat, weet jij meer toevallig?

Geplaatst : 28/12/2019 4:40 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

Bulgaarse media delen mee dat Spierings begin januari gepresenteerd gaat worden bij Levski Sofia. De deal lijkt dus rond..

Geplaatst : 29/12/2019 11:35 pm
Bram
 Bram
(@bram)
Oprichter Redactie Supporter

Laat je niet misleiden door dit soort berichtgevingen. Het is namelijk allemaal op hetzelfde nieuwtje gebaseerd waarvan we niet weten hoe realistisch dat is. Wij kunnen helaas nog niets verder melden over Spierings, behalve ons vermoeden dat deze transfer niet door zal gaan.

Topic starter Geplaatst : 30/12/2019 9:19 pm
Tim reageerde
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Naast Danny Hoesen zijn ook oud RKC’ers Krisztián Németh en Rick ten Voorde sinds vandaag transfervrij. Assaidi zit sinds de zomer ook nog altijd zonder club.

Geplaatst : 01/01/2020 1:23 pm
Bram
 Bram
(@bram)
Oprichter Redactie Supporter

@zeljko

Németh mag van mij zo komen.

Topic starter Geplaatst : 01/01/2020 2:35 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @zeljko

Naast Danny Hoesen zijn ook oud RKC’ers Krisztián Németh en Rick ten Voorde sinds vandaag transfervrij. Assaidi zit sinds de zomer ook nog altijd zonder club.

Ten Voorde zou ik denk ik niet doen, beetje type Vente.

Nemeth alsjeblieft niet meer aan beginnen. Die heeft de laatste jaren in de MLS gespeeld bij New England en Kansas City. Bij New England heeft hij in de 21 wedstrijden die hij gespeeld heeft in 2 jaar slechts 1 keer gescoord. Bij Kansas in 2 jaar in 34 wedstrijden 9 keer, dat is al wat meer, maar ik durf wel te stellen dat de verdediging en het niveau in de MLS bij sommige clubs net zo hoog ligt als in de KKD..

Assaidi is kwa salaris niet haalbaar denk ik.

Geplaatst : 02/01/2020 12:08 pm
RAGgast
(@raggast)
Lid

Is het huren van Marouan Azarkan van Feyenoord iets? 

Geplaatst : 02/01/2020 4:58 pm
Zeljko reageerde
Bram
 Bram
(@bram)
Oprichter Redactie Supporter

@raggast

Dat kan zeker een interessante versterking zijn Ralf, net als Wouter Burger van Feyenoord.

Topic starter Geplaatst : 02/01/2020 5:10 pm
Zeljko reageerde
Zeljko
(@zeljko)
Lid

@raggast

Dat is zeker een interessante optie. In de voorbereiding op dit seizoen vond ik hem één van de meest (positief) opvallende spelers bij Feyenoord. Zeker in de oefenpot tegen Dordrecht speelde hij erg goed. Technisch begaafd, snel en dreigend. 

In lijn met Azarkan lopen er veel talenten rond bij de grotere clubs die momenteel relatief weinig minuten maken op het hoogste niveau.

Ik vermoed dat een aantal van deze talenten (zoals Gravenberch en Lang) RKC niet interessant zullen vinden, maar anderen zien onze club mogelijk als een mooi podium om zich te laten zien in de Eredivisie. Ik ben zeer benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren. 

Update: Tijjani Reijnders wordt door RKC voor de rest van het seizoen gehuurd van AZ. Goede zet! Ik hoop echter niet dat dit samenhangt met een eventueel vertrek van Spierings, maar volgens Van Mosselveld is het zover nog lang niet: https://www.bd.nl/rkc-waalwijk/rkc-waalwijk-huurt-middenvelder-tijjani-reijnders-van-az~a3367ac94/

Geplaatst : 02/01/2020 5:38 pm
Pagina 1 / 6   Laatste
Deel: