Forum

Welke versterkingen...
 

[Gesloten] Welke versterkingen willen we in de winterstop 2019/2020?

Pagina 4 / 6 Eerste     Laatste
(@geelblauw)
Lid

@zeljko

Zal een rangers fan zijn, zou er niets achter zoeken. Bedoelt hij waarschijnlijk 'Who shagged the Bhoys (=Celtic)' mee.

Geplaatst : 12/01/2020 12:25 am
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @bertusv

Go Ahead Eagles raakt mogelijk Richard van der Venne deze transferperiode nog kwijt. De middenvelder staat in de belangstelling van RKC, dat hem wil aantrekken als Stijn Spierings vertrekt.
Van der Venne weet van de belangstelling, maar kan er nog niet veel over kwijt: "Ik heb natuurlijk wel wat gehoord, alleen ik wil eigenlijk pas weten wanneer het echt concreet is. En ik heb geen idee of het concreet wordt. Ik kan er eigenlijk vrij weinig over zeggen omdat ik het niet weet, of wil weten. Het is voor mij op dit moment geen issue."

Apart
RKC was vorig jaar op de dramatische laatste dag van de play-offs verantwoordelijk voor een groot trauma in Deventer. Het won vlak voor tijd van Go Ahead en promoveerde daardoor naar de eredivisie. De Deventer ploeg speelt ook dit jaar in de Keuken Kampioen Divisie. En dus zou het een opvallende overstap zijn voor Van der Venne: "Dat is wel een beetje apart als dat zo zou zijn. Ik kan er niks zinnigs over zeggen. Puur om het feit dat ik er niets van af weet", sluit hij af.

Fledderus zat vandaag namens FC Groningen op de tribune bij Go Ahead Eagles - Almere City. Volgens de verslaggever van Fox omdat er in het Noorden belangstelling is voor Richard van der Venne en Radinio Balker.

Geplaatst : 12/01/2020 8:07 pm
 0416
(@0416)
Lid

VI meld dat Spierings definitief naar Levski Sofia gaat. Zat er aan te komen, maar vind het alsnog zeer jammer. Ben in 1 jaar erg fan geworden van Stijn. Hopelijk wordt er naast Reijnders een meer ervaren speler gehaald zoals Richard van der Venne, waar al over gepraat wordt, of Thomas Bruns.

Geplaatst : 12/01/2020 10:44 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @0416

VI meld dat Spierings definitief naar Levski Sofia gaat. Zat er aan te komen, maar vind het alsnog zeer jammer. Ben in 1 jaar erg fan geworden van Stijn. Hopelijk wordt er naast Reijnders een meer ervaren speler gehaald zoals Richard van der Venne, waar al over gepraat wordt, of Thomas Bruns.

Het blijft inderdaad zuur. Zeker gezien de aanstaande wedstrijden. Fox had vanmiddag een interview met Van der Venne. In dit interview proefde ik dat hij niet onwelwillend tegenover een transfer naar Waalwijk staat. Geen enkele keer heeft hij genoemd dat hij het seizoen graag in Deventer afmaakt. Zijn terughoudendheid hangt mijn inziens enkel nog samen met de handtekening van Stijn die momenteel nog niet is gezet. Wanneer dit is gebeurd dan hoop ik dat er snel wordt geschakeld, zeker nu mogelijk ook Groningen interesse heeft.

link: https://www.foxsports.nl/video/3167557/van-der-venne-weet-dat-naar-mij-geinformeerd-maar-verder-niets/#

Overigens vind ik €500.000 een prima transferbedrag voor het nog enkele maanden lopende contract van Stijn. Ik hoop dat dit bedrag volledig wordt geïnvesteerd in de selectie ter vergroting van de kans op handhaving.

Het contract van Van der Venne loopt na dit seizoen af. Ter vergelijking is het nog één seizoen doorlopende contract van Van der Boomen begin dit seizoen door De Graafschap afgekocht voor €325.000. Hiervan uitgaande verwacht ik dat de Eagles een bedrag van circa €150.000 willen ontvangen voor Van der Venne. Hierdoor blijft er financieel nog ruimte over voor eventueel nog een andere versterking en kun je met het restantbedrag bijvoorbeeld een Kharchouch losweken bij Telstar :-).

Geplaatst : 12/01/2020 11:20 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Op het gastenboek van supporters website www.fcdbfans.nl gaat het gerucht dat centrale verdediger Stefan Velkov de overstap maakt van Den Bosch naar Waalwijk. 

 

Geplaatst : 13/01/2020 11:42 pm
RKC1940
(@rkc1940)
Lid

Het is de laatste dagen erg stil rondom onze club... Iemand nog geruchten of informatie over eventuele transfers??

Geplaatst : 16/01/2020 6:19 pm
Snob
 Snob
(@snob)
Lid

https://www.bd.nl/rkc-waalwijk/rkc-probeert-stefan-velkov-over-te-nemen-van-fc-den-bosch~aeaff538/
Velkov en vd Venne zijn serieus in beeld..

Geplaatst : 16/01/2020 6:27 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Ze willen echte versterkingen binnenhalen, en het lijkt erop dat ze nu ook spelers willen kopen/overnemen in plaats van huren. Van der Venne en Velkov lijken mij in potentie prima aanwinsten zo op het eerste oog!

Geplaatst : 16/01/2020 6:39 pm
(@olniel)
Lid

Velkov lijkt me echt een prima CV voor RKC. Fijn om een echte verdediger naast Delcroix te hebben en met 1.92 ook een goede lengte en kopsterk. Verder loop je met een optie tot koop geen risico.  

Geplaatst : 17/01/2020 11:54 am
Snob
 Snob
(@snob)
Lid

Benieuwd hoe hij in de eredivisie aardt. Zondag mag Hans de ballen achterin nog even wegtrappen, heel benieuwd!

Geplaatst : 17/01/2020 11:58 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Volgens Den Bosch supporters zou het een goede CV zijn.

Nu nog een goalgetter! die is écht broodnodig.

ADO is zich ook flink aan het versterken, Zéér belangrijk potje zondag in Den Haag!!

Geplaatst : 17/01/2020 12:44 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @zeljko

Op het gastenboek van supporters website www.fcdbfans.nl gaat het gerucht dat centrale verdediger Stefan Velkov de overstap maakt van Den Bosch naar Waalwijk. 

 

Top aanwinst! Lees zojuist onderstaand bericht. Laten we hopen dat Etienne tegen ADO gewoon onder de lat staat..

link: https://www.bd.nl/rkc-waalwijk/rkc-doelman-vaessen-knalt-met-hoofd-tegen-paal-duel-met-ado-mogelijk-in-gevaar~ab475c29

Geplaatst : 17/01/2020 1:15 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Tjonge, niet te hopen dat Etienne deze pot gaat missen, dat zou ontzettend balen zijn.

beterschap Etienne! Hopelijk ben je er gewoon bij zondag!!!

Geplaatst : 17/01/2020 1:23 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Op het Goahead forum wordt gezegd dat van der Venne voor 90% zondag zijn laatst pot speelt daar. Over welke club het gaat worden wordt niks gezegd. Ik acht de kans groter dat wij het zijn vanwege de kans op speeltijd...

Geplaatst : 18/01/2020 12:17 pm
(@olniel)
Lid

Mooi dat de clubs er uit zijn. Ben benieuwd of van der Venne zelf ook de overstap wil maken. Go Ahead is op veel facetten natuurlijk wel een grotere club maar het kan zijn dat hij de zekerheid van in ieder geval een half jaar eredivisie prefereert.

Geplaatst : 18/01/2020 2:42 pm
Pagina 4 / 6 Eerste     Laatste
Deel: