Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 142 / 148 Eerste     Laatste
(@kurtvandoorn)
Lid

@hart-voor-rkc zat ik ook aan te denken.

Ik zal zeggen binnen halen en we zijn klaar voor de rest van de eredivisie.

Geplaatst : 23/12/2022 9:48 pm
(@rafstrk)
Lid

@kurtvandoorn 

Timo Letschert voetbalt bij lyngby in Denemarken.  Excuses ook daar is hij weg🥲 ik zie nu dat hij waarschijnlijk naar Gwangju FC gaat.

Dit bericht is 2 jaar geleden 2 keer aangepast door rafstrk
Geplaatst : 24/12/2022 3:50 pm
(@hart-voor-rkc)
Lid

@rafstrk, zou jammer zijn. Als het deze jongen niet wordt hoop ik op een andere versterking centraal in de verdediging. Vind de spoeling die aan de gevraagde kwaliteit voldoet daar erg dun. 

Verder vind ik overigens dat er voor RKC begrippen een meer dan prima selectie staat. 

Geplaatst : 27/12/2022 2:44 pm
Timon
(@timon)
Lid

Daley Blind transfervrij oppikken dan maar? ;).
Is salaris-technisch natuurlijk onbetaalbaar, maar een mens mag hopen.

Geplaatst : 27/12/2022 4:04 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@hart-voor-rkc Als Oosting overstapt naar 4-3-3 is een linksback die ook centraal kan spelen voldoende. Het duo Adewoye-Buijs is gewoon meer dan voldoende. Als we met 5 blijven spelen dan is een cv gewoon nodig en als het kan nog een linksback maar dat zal er niet inzitten. 

Het zou zonde zijn om zoveel aanvallende kwaliteit op de bank/tribune te houden. 

Geplaatst : 27/12/2022 5:06 pm
(@frankie-1988)
Lid

Oppegard  huren van psv win win situatie voor beide .

Geplaatst : 27/12/2022 7:50 pm
(@hart-voor-rkc)
Lid

@timon, misschien iets te hoog gegrepen 🤣.

Kwam deze nog wel tegen, die is tranfervrij. 

https://www.transfermarkt.nl/elton-monteiro/profil/spieler/122722

1,92 schoon aan de haak en voldoende ervaring.

Geplaatst : 27/12/2022 8:22 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Nick Bakker heeft zijn contract bij Al Arabi laten ontbinden en kan transfervrij worden opgepikt. Prima CV met de nodige eredivisie ervaring die tevens als linksback uit de voeten kan.

Geplaatst : 27/12/2022 8:30 pm
RKCNick vond dit leuk
(@hart-voor-rkc)
Lid

@Tim, jij was laatst al duidelijk over de informatie vanuit de club. Dat viel tegen. De afgelopen weken zien we gelukkig weer wat meer nieuwsberichten.

Wordt er richting jullie ook weer wat meer gecommuniceerd? Is bij jullie wellicht iets meer bekend over posities waar nog voor gekeken wordt of gaat RKC pas de markt op wanneer er iemand vertrekt? 

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Hart voor RKC
Geplaatst : 28/12/2022 10:30 am
(@rkcnick)
Lid

Ik heb het gevoel dat we niks meer hoeven te verwachten deze winter. In het interview dat vanochtend is gepubliceerd op het eigen club kanaal wordt de vraag aan Oosting gesteld of hij tevreden is met de huidige selectie en of hij graag nog iemand ziet komen. Hierop antwoord hij dat we er goed voor staan en ze vorig jaar expres geen extra spelers haalde in de winter, dat was ook voor dit jaar gepland alleen konden ze met Seuntjens en de Belgische jongen extra ‘wapens’ binnenhalen. Dit kwam ook door de blessures voorin waardoor ze iets moesten doen. Enige hoop voor versterking is dat hij hiervoor benoemd dat ze veel wapens hebben en er goed op staan, vooral voorin. Hier wordt de verdediging dus niet echt benoemd.

Geplaatst : 28/12/2022 2:06 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Ik zou dat wel snappen, vermoedelijk zullen we wel blijven uitkijken naar een cv. Maar snap ergens ook wel dat dit niet op steil en sprong gebeurt

Geplaatst : 28/12/2022 3:11 pm
(@aatalex)
Lid

@ton1989 Sorry, volkomen oneens. Het gebrek aan voldoende kwaliteit in de achterste linie zorgt ervoor dat je teveel doelpunten tegen krijgt en dit zorgt er uiteindelijk voor dat je punten gaat laten liggen. 

Geplaatst : 29/12/2022 8:20 am
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@aatalex Ik bedoel meer in de zin van dat het iemand moet zijn die er gelijk moet staan, en die vind je niet 1 2 3, daarom snap ik wel dat het langer duurt.

Geplaatst : 29/12/2022 11:43 am
(@dejanrkc)
Lid

@Tim
De knop om naar de laatste pagina te gaan van dit topic is verdwenen. Komt die nog terug? Is wel fijner om direct op de laatste pagina te kunnen klikken.

Geplaatst : 29/12/2022 12:12 pm
Frankie 1988 vond dit leuk
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Geplaatst door: @dejanrkc

@Tim
De knop om naar de laatste pagina te gaan van dit topic is verdwenen. Komt die nog terug? Is wel fijner om direct op de laatste pagina te kunnen klikken.

Deze is niet verdwenen, maar staat nu links op de pagina i.p.v. rechts.

Geplaatst : 30/12/2022 9:22 am
Ton1989 vond dit leuk
Pagina 142 / 148 Eerste     Laatste
Deel: