Forum

Transfers 22/23
 

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 143 / 148 Eerste     Laatste
Zeljko
(@zeljko)
Lid

@aatalex, gelukkig staat er nog een topkeeper achter onze laatste linie 😅.

 

1672385303-0700CE57-50B7-4B8F-AECC-AF70C7D5ABBC.jpeg
Geplaatst : 30/12/2022 9:28 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@zeljko Eerder bewijs van onze zwakke verdediging. Vaessen heeft wel een goed seizoen gelukkig, hopelijk trekt hij dat door na de winterstop.

Geplaatst : 30/12/2022 9:50 am
Tim en Ton1989 reageerden
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Geplaatst door: @dejanrkc

@Tim
De knop om naar de laatste pagina te gaan van dit topic is verdwenen. Komt die nog terug? Is wel fijner om direct op de laatste pagina te kunnen klikken.

 

De knop is inderdaad verplaastst, @zeljko dank! 

 

Verder is het interview met Oosting een goede indicatie wat hier al werd benoemd.

 

 

 

Topic starter Geplaatst : 30/12/2022 12:42 pm
Ton1989 en Zeljko reageerden
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Diverse clubs hebben geïnformeerd naar Dennis Vos, linker CV en tevens aanvoerder van jong PSV. Het zou me niet verbazen als RKC één van deze clubs is.

Geplaatst : 30/12/2022 12:56 pm
Ton1989 reageerde
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@zeljko mogelijk wel!

Geplaatst : 30/12/2022 2:27 pm
 Sno
(@sno)
Lid

@bakari Hahaha ik wist dat dit ging komen. Voorspelbaarder wordt het niet.

Touche 

Geplaatst : 30/12/2022 4:32 pm
cas reageerde
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@sno Jouw kritiekloosheid is ook voorspelbaar. Juist door die instelling is RKC ooit zo afgegleden. Maar goed dat historisch besef heb je waarschijnlijk niet.

Geplaatst : 31/12/2022 2:26 pm
(@hansie-hansie)
Lid

Hoewel vele het niet leuk vinden, lijkt RKC alweer klaar op de transfermarkt voor januari met Seuntjens en Lokesa als toevoegingen. Er lopen zoals ieder jaar weer veel contracten van spelers af:

Joel Pereira: Weet het bij hem niet zo goed, vind hem geen stabiele keeper dus van mij zou die weg mogen.

Mark Spenkelink: Eventueel als derde of vierde keeper er bij houden kan geen kwaad.

Joey Kesting: idem

Lars Nieuwpoort: Als backup handig om er bij te hebben.

Hans Mulder: Stopt met voetballen

Said Bakari: Kan je overal neerzetten en speelt met veel energie. Denk dat hij weggaat maar van mij mag die bijtekenen.

Jurien Gaari: Naar mijn mening prima om er bij te hebben, echter wel als backup.

Luuk Wouters: weg er mee. Niveau TOP Oss en dan zet ik nog hoog in.

Vurnon Anita: Eerste jaar goed, tweede jaar tegenvallend en dit jaar uitstekend. Zal wel weer een wachtend spelletje vanuit hem worden maar ik zie hem graag blijven.

Pelle Clement: heerlijke speler voor een club als RKC, gaat een stap omhoog maken.

Sebbe Augustijns: Denk dat het slim is om uit elkaar te gaan.

Ilias Bel Hassani: Na een extreem matig eerste jaar is hij uitgegroeid tot de spelmaker en mvp van RKC. Hoop dat hij blijft en denk dat we daar ook kans op hebben.

Florian Jozefzoon: Had meer van hem verwacht. Heeft goede en slechte momenten laten zien. Komende halfjaar zal hij wel fitter zijn en hopelijk komt hij beter in vorm. Dan is de kans op een verlenging aanwezig.

Mats Seuntjens: Top speler voor RKC. Helaas maar voor een half jaar getekend. Speel mee om de plekken voor Europa en de kans dat hij blijft neemt toe.

Michiel Kramer: Goaltjesgetter, aanspeelpunt en uitgegroeid tot een leider. Probeert zijn medespelers te steunen binnen en buiten het veld. No brainer, verlengen!

 

 

 

 

 

Geplaatst : 03/01/2023 5:58 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Opvallend (en godzijdank) dat de naam van Adewoye niet naar boven komt bij de defensieve problemen van Feyenoord. Een club als Feyenoord lijkt mij voor hem een goede opstap. 

Geplaatst : 06/01/2023 11:46 am
Theonlyone
(@theonlyone)
Lid

Valt mij op dat er veel kaarten zijn verkocht voor deze wedstrijd. Zelfs JJ is open en op het moment van schrijven zijn er nog maar zo'n 600 kaarten te koop wat betekent dat er misschien toch wel zo'n 7000 man in het stadion zit, dat zou mooi zijn! Natuurlijk gisteren ook het nieuws meegekregen dat er ruim 3000 seizoenskaarten zijn verkocht, ook een mooie ontwikkeling. Zou er nu een stijgende lijn in zitten?

Of is er een andere reden die ik over het hoofd dat er zoveel kaarten zijn verkocht voor deze wedstrijd? Natuurlijk is er die kinderactie maar ik vraag me af of dat echt de reden is dat er zoveel meer is verkocht...

Geplaatst : 06/01/2023 1:43 pm
(@robink)
Lid

Als het nu niet duidelijk is dat er minimaal een nieuwe verdediger moet komen weet ik het ook niet meer. Gaari was weer ouderwets slecht. Hoop echt dat de directie dit ook inziet.

Geplaatst : 14/01/2023 10:00 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Lees zojuist dat Johan Kappelhof (voormalig Ajax en FC Groningen), na 7 seizoenen in de MLS, een nieuwe club zoekt.

Geplaatst : 15/01/2023 9:27 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

Ik krijg de laatste weken het gevoel dat rkc geen nieuwe spelers aan gaat trekken en dat we het de 2de seizoenshelft met deze selectie gaan doen.

Geplaatst : 17/01/2023 3:30 pm
(@robink)
Lid

@kurtvandoorn 

Ben er ook bang voor helaas.. Ben benieuwd of RKC nog wel rond kijkt of het zo wel prima vind.

Geplaatst : 17/01/2023 6:19 pm
(@pascal)
Lid

Vrees dat het volledige transferpotje op is gegaan aan Mats Seuntjes. Ik hoop stiekem nog op een of ander talent uit België ofso een Adewoye 2.0 die de tweede competitiehelft alvast kan rijpen. 

Geplaatst : 18/01/2023 9:20 am
Pagina 143 / 148 Eerste     Laatste
Deel: