Te Wierik lijkt ook mij een toevoeging die precies is wat we zoeken. Hoop ervaring en iemand die het goede gevoel weer terug moet krijgen. Die gast is 1.91, nooit door gehad dat hij zo lang is.
Alstemblieft niet zeg, die gast is zo traag als ik weet niet wat. Zowel sprint als handelingssnelheid, voegt echt niks toe, vooral voor dat salaris niet
@kurtvandoorn Dank!
joel pereira: Laten gaan en ruimte maken voor een doelman die het Etienne lastig kan maken.
joey kesting: Prima, schijnt ook een groot talent te zijn.
jurrien gaarie: Als backup prima, als hij gaat geen ramp.
lars nieuwpoort: Back up prima, als hij gaat geen ramp.
luuk wouters: Laten gaan en ruimte maken linksback voor in de basis.
hans mulder: Blijft een held!
Saïd Bakari: Altijd verlengen, top gozer met een geweldige mentaliteit en voetballend ook goed genoeg.
vurnon anita, Altijd verlengen, wel met de gedachte dat Felida het langzaam gaat overnemen.
pelle clement: Altijd verlengen.
bell hassani: Altijd verlengen
mats seuntjes: Ook altijd verlengen
sebbe augustijns: Ik zou hem laten gaan om ruimte te maken voor beter talent. Kan nog steeds niet overtuigen.
michiel kramer: Altijd verlegnen
Te Wierik gaat naar FC Emmen
Twente schijnt interesse te hebben in Oosting als opvolger van Jans.
tja, wellicht na dit seizoen... Twente is natuurlijk wel een stap omhoog momenteel!
Peter Uneken heeft de papieren toch wel? Die heeft ook wel eens aangegeven dat hij het hoofdtrainerschap mist, volgens mij.Duo Uneken/Duits met een verse aanvulling.
@streppel1968 Zou een interessante zijn. Misschien dat Hans Mulder ambities heeft?
Mocht hij gaan gaan we wel de gouden pik van Joseph missen, want ongelofelijk hoe de laatste weken wedstrijden omdraaien. Van Gaal zou er jaloers op zijn.
Ja we moeten daar wel rekening mee houden ja, alhoewel Oosting wel een man van het woord is!
Wellicht is daar allang over gesproken, zou toch het meest ideale zijn als de assistenten het gewoon kunnen overnemen.
We hebben in ieder geval een trainer die durft of wellicht de raad wat eerder opvolgt
Gister weer bij Veronica inside gemeld door Chris Woerts (voor wat het waard is) dat Fc Twente voor voor Oosting gaat.
Mooie club voor hem en een dikke stap vooruit. De vraag is of Twente uberhaupt nog beter kan dan dit seizoen (al zijn ze met een slechte reeks bezig)
Het schijnt flink te rommelen intern bij Twente.
Joseph lijkt me een persoon die gedijd in een familiaire omgeving.
Ik twijfel of hij zich gelukkig gaat voelen bij een dergelijke club.
Ik weet niet wat zijn ambitie is, maar hij staat nu 1,5 seizoen op eigen benen, heeft succes, geen druk, contract tot 2025.
Ik zou, als ik Joseph was, nog lekker een seizoen blijven, Sander opleiden tot zijn opvolger en vervolgens voor mezelf op een rijtje zetten waar ik in de toekomst zou willen werken.
Tenzij Twente al zijn droomclub is natuurlijk.
Zoals hij zelf in zijn docu ook gezegd heeft, geld is niet het belangrijkste motief, zeker niet.
Denk ook dat Joseph het beste gedijt in een familiaire omgeving. Al lijkt me wel, hoe groter de club, hoe zakelijker het wordt. Dus of hij daar gelukkig wordt weet ik niet. Maar om altijd bij de relatief kleine rustige club te blijven, zal niet zijn ambitie zijn. Moet je afvragen of een club als Twente hem geluk gaat brengen. Rommelt altijd, net als NAC, Utrecht etc. Daarnaast ooit zal in Enschede toch wel de rekening van alle schulden op tafel komen. Of mogen die ondanks dr schulden onbeperkt geld uit blijven geven?
anyway, Hoop dat Uneken en Duits het roer overnemen. Ga er ook nog steeds van uit, dat Kalezic ooit een functie bij ons gaat vervullen. Dus Kalezic/Duits/Uneken als technische staf?
Nu Koeman Scherpen en Cillessen oproept voor Oranje kan een oproep voor Etienne nooit ver weg zijn.
haha, nooit gedacht dat uitgerekend jij met deze uitspraak zou komen 🤣 🤣 🤣 geintje