Forum

Transfers 22/23
 

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 140 / 148 Eerste     Laatste
(@kurtvandoorn)
Lid

@rafstrk mooie aanwinst.

Talent met een 3.5 jarig contract kan eerst een half jaar/anderhalf jaar ervaring op doen en dan kunnen we er weer geld aan verdienen.

Ben benieuwd wat hij gaat brengen 

 

Geplaatst : 16/12/2022 6:06 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Goed dat er spelers voor de toekomst worden vastgelegd. Hopenlijk volgt nog snel 1 of 2 defensieve versterkingen. 

Geplaatst : 16/12/2022 6:55 pm
(@nickvanzijp)
Lid

Tot 2026, ben benieuwd wat voor een plan Frank, Mo en Joseph voor deze jongen bedacht hebben. De verbaasde reacties van Anderlecht supporters lijkt me in ieder geval een goed teken!

Geplaatst : 16/12/2022 7:32 pm
 cas
(@cas)
Lid

Contract van Seuntjens is ontbonden, misschien een buitenkansje. Is natuurlijk een vriend van Vaessen

Geplaatst : 19/12/2022 2:56 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

loopt al genoeg rond

Geplaatst : 19/12/2022 3:13 pm
(@robink)
Lid

Vind Seuntjes wel echt een eventuele meerwaarde hebben, misschien Kuijpers verhuren als het zou gebeuren.

Geplaatst : 19/12/2022 4:33 pm
(@hansie-hansie)
Lid

Zou me niks verbazen als ze ook in januari geen verdediger er bij halen maar nog een aanvaller of een middenvelder. Zie Seuntjens ook wel graag komen en denk dat hij ook wel in Nederland wilt blijven met betrekking tot zijn zieke broer. Had ook ergens een gerucht gelezen dat Oussama Darfalou een speler is waar RKC geïnteresseerd in is

Geplaatst : 19/12/2022 5:58 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Suprise! We gaan Mats Seuntjens vastleggen.

Topic starter Geplaatst : 19/12/2022 7:17 pm
RobinK reageerde
(@robink)
Lid

Hele mooie transfer zeg! 

Geplaatst : 19/12/2022 7:18 pm
(@hansie-hansie)
Lid

Uitstekende aanwinst! Hopelijk meerjarig contract en niet zoals het Anita spelletje en als Clement van contract van een jaar. Zou Joseph de tweede seizoenshelft 4-3-3 gaan spelen nu? Op het middenveld en in de aanval heb je zoveel kwaliteit.

Geplaatst : 19/12/2022 7:25 pm
(@pascal)
Lid

Zijn kwaliteiten staan buiten kijf. Absolute meerwaarde voor RKC. Maar dit betekent neem ik aan afscheid van van 5-3-2. Met zoveel kwaliteit voorin kun je dit systeem niet blijven spelen. Kan ook goed zijn dat RKC het niet vertrouwd met de fitheid (rug) van kramer en de inzetbaarheid van Biereth. Misschien betekent dit wel exit voor Biereth. Kan Seuntjes ook in de punt gaan spelen. 

Dit bericht is 1 jaar geleden aangepast door Pascal
Geplaatst : 19/12/2022 7:32 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

Dit is toch wel verrassend. Hoewel Seuntjes kwalitatief een aanwinst is, maakt hij het team niet perse beter. Of Oosting moet nu wel 4-3-3 gaan spelen. We blijven defensief zwak en aanvallend hadden wel al kwaliteit over.

Hopelijk gaan ze wel Kuijpers verhuren, die jongen moet meters maken want talent heeft hij genoeg. Nu hopen op een defensieve versterking. Een linksback en dan 4-3-3 spelen dan heb je een team waarmee je misschien zelfs voor Europees voetbal kan gaan. 

Geplaatst : 19/12/2022 7:44 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Mooie aanwinst! En daarnaast, wat mij betreft, ook een logische met onze beide spitsen (Biereth en Kramer) in de lappenmand. We kunnen het ons niet permitteren om de tweede seizoenshelft niet of nauwelijks te kunnen beschikken over een echte spits. Snel en goed geschakeld door onze club! 

Geplaatst : 19/12/2022 9:41 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Had deze niet verwacht eerlijk gezegd was ik vergeten dat hij ook in de spits kan spelen dan is dit een heel logische aankoop.

Welkom 

 

Hij speelde bij Fortuna niet in de spits toch? Of moet ik naar Specsavers 

Dit bericht is 1 jaar geleden aangepast door Ton1989
Geplaatst : 19/12/2022 9:56 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

Mats binnen halen is wel een stunt hoor.

We hebben nu wel echt een hele goede aanval.

Geplaatst : 19/12/2022 10:14 pm
Pagina 140 / 148 Eerste     Laatste
Deel: