Knallend het jaar uit met het jaaroverzicht van RKCNu: De podcast

Het jaar 2021 staat voor de deur, wat betekent dat het bijna tijd is om afscheid te nemen van het afgelopen jaar, wat misschien maar beter is ook. 2020 is op meerdere vlakken enerverend geweest, ook voor RKC en RKCNu. Dat is de reden voor ons om nog één maal terug te blikken naar alles rondom RKC en RKCNu wat er in 2020 is gebeurd.

En dat is nogal wat, zo begonnen we in januari met de aller eerste aflevering van de podcast, hadden we uiteraard de corona perikelen, hebben we verschillende top gasten gehad en waren er genoeg mooie momenten om nog eens op te halen.

Dat gaan we dan ook doen! Vanavond, 31 december om 20:00 met het jaaroverzicht van RKCNu: De podcast! Haal maar vast een extra zak oliebollen in huis en geniet voordat alle eindejaarsconferences van een uurtje RKCNu.

Uiteraard is het jaaroverzicht live te beluisteren op Langstraat FM. Mocht je om 20:00 geen tijd hebben, maar het jaaroverzicht later op de avond willen terugluisteren, dan staat het overzicht vanaf 21:00 in je favoriete podcast app, zoals Spotify of Apple Music.

Vanaf ons, de redactie van RKCNu, wensen we iedereen een super uiteinde en een geweldig 2021, waarin we elkaar hopelijk snel weer zien in het Mandemakers Stadion.

Langstraat FM luisteren
Langstraat FM is te beluisteren op de volgende manieren:
In de Langstraat via de ether op 106.8 FM
Ziggo analoge kabel: 87.5 FM
Ziggo digitale kabel: kanaal 917
KPN & Xs4All: kanaal 1042
Online via deze link of via de player hier onder