Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 23/24 Dopo una stagione passata con la Primavera granata, il centrocampista francese Daouda Weidmann è pronto per una nuova esperienza all’estero. Il calciatore del Torino, secondo quanto raccolto dalla nos... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Ik blijf denken aan Jorrit Hendrix, of heeft hij ondertussen een club ? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @bakari stevanovic is toch gehaald voor de “10” ? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Dat zal zijn als Vaessen weg gaat, neem ik aan |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Als je met 5 verdedigers achterop gaat spelen , zou mooi zijn, v/d Buys, Adewoye, Bruma. En lutonda en Lelieveld op de zijkant. Vaessen erachter. In ieder geval sterke verdediging. Nu de rest nog ... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Najah zijn oudere broer heeft bij ons gezeten. Geweldige voetballer, maar door veel blessureleed er niet uitgekomen wat hij daadwerkelijk in zijn mars had |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Ik weet dat deze misschien wat pijnlijk is, (maar voor onze zuiderburen uit Goirle Noord, misschien zelfs nog meer.) Maar zou Pol Llonch, niets zijn om ons middenveld te versterken? Mag transfervrij w... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Ik hoorde gisteren dat Vaessen waarschijnlijk nog een jaar blijft. Vitesse kan hem nog niet betalen zolang ze zitten met de aandelen overdracht naar de Amerikanen. Hij kan naar België, kan hij meer ve... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Richard van der Venne gaat vanwege privé omstandigheden weg down under. Enige kans op een terugkeer? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Ik opteer nog steeds voor Kalezic als cultuur bewaker. Ervaring met jonge spelers om beter te maken ( psv, mvv, Utrecht) en woont op een steenworp afstand van de club ( wel hard gooien dan ) en heeft ... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @tim das ook weer zo |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Meijers heeft getekend, Ben ik de enige die sceptisch is, over dit soort transfers. Welke dan ook nog als groot nieuws gebracht wordt? Hoop toch echt op "versterkingen"ipv "opvulling" |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @peter404 Wat ik begreep wordt Nieuwpoort idd niet verlengt |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 dat is ons lot ieder jaar, en ze zijn allemaal te vervangen. Krijgen na het seizoen weet genoeg te horen wat dat betreft over onze plek in de voetbal pyramide. Hoorde van de week weer een interessante... |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Vaessen kan ook kiezen wat hij wil .. |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |