Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @pascal @tim Zonde, benieuwd welke club hem oppikt, die doen er goed aan. Vraag me af of er überhaupt oriënterend een lijntje naar hem uitgegooid is. Edit: Naar Willem II dus... #gem... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC @bakari Ik kan prima Kritiek op Vaessen hebben hoor, maar ik denk idd dat ons keepers Gilde niet het sterkste is zoals je omschrijft en ik denk dat Vaessen de beste van de 4 is. En daar mogen we ze... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Vitesse - RKC Geplaatst door: @bakari Perfecte wedstrijd om over te stappen naar een 4-3-3 opstelling. Vitesse heeft het moeilijk en is defensief een gatenkaas. Wij hebben offensief nu juist meer mogelijkheden en... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC op Social Media Geplaatst door: @pascal @mikacarlsberg Het is werkelijk waar om te janken. Ik haalde laatst op het transfertopic het voorbeeld aan van het clubkanaal van Excelsior op Youtube. Leuk interview met de ... |
In forum Overig |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC op Social Media Geplaatst door: @mikacarlsberg Ik vind het erg opvallen dat RKC zeker in het geval van interviews niks laat zien. Bij andere clubs en vroeger lieten ze vaak een interview zien als er nieuwe spelers w... |
In forum Overig |
4 jaar geleden |
|
RE: RKC Waalwijk - Feyenoord Geplaatst door: @boppah @pascal Ik ben bang dat Lutonda dan alleen de cornervlag kan dekken. Zonder gein, laten we hopen dat of Bakari of voor mijn part Wouters spelen. Ik denk inderdaad dat Woute... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RKC Waalwijk - Feyenoord Komende week alweer de 3e wedstrijd van het seizoen en daarmee ook de tweede thuiswedstrijd van deze jaargang.Er zijn acties m.b.t. de kaart verkoop en ook JJ is op voorhand al geopend. Daarmee lijken... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: FC EMMEN - RKC Waalwijk 13-08 Geplaatst door: @pascal @robbert_15 Je hoort mij ook niet zeggen dat hij een basisplaats moet krijgen. En op mij heeft Biereth ook zeker geen onuitwisbare indruk achtergelaten. Hij moet klaarblijkel... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: FC EMMEN - RKC Waalwijk 13-08 Geplaatst door: @pascal Dat Lobete scoort doet voor mij niets af aan dat ik het nog steeds een blind paard vind. Aangezien hij zelf ook niet vaak weet wat hij gaat doen maakt hem wel onvoorspelbaar. ... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: FC EMMEN - RKC Waalwijk 13-08 Geplaatst door: @nickvanzijp Is het bekend of Bel Hassani zaterdag weer inzetbaar is tegen Emmen? Hij viel met kramp en vermoeidheid uit volgens mij. Dus ik ga er wel vanuit |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @boppah Zelfs in de "Jol jaren" zat het vaker niet dan wel vol. We moeten niet vergeten dat we een gigantische groei hebben gemaakt van onderin 1e divisie naar 10e in de eredivisie in... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @robink @robbert_15 Eerst nog maar zien of de desbetreffende speler überhaupt komt natuurlijk. Ja uiteraard, dat bedoelde ik ook mede. Ton gaf aan mogelijk Pieters en een buitenkans... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
RE: Transfers 22/23 Geplaatst door: @ton1989 @robink kijk dat zou dus een goede optie zijn...denk dat we daarna ook niet teveel meer moeten verwachten, mogelijk een buitenkansje Ik vind Pieters eigenlijk al wel een fl... |
In forum Transfers/geruchten |
4 jaar geleden |
|
FC EMMEN - RKC Waalwijk 13-08 13-08 staat alweer de 2e wedstrijd van dit seizoen op het programma.Na de 2-2 tegen Utrecht nu een op papier concurrent als tegenstander. Pelle Clement lijkt speelgerechtigd, en trainde Zondag ook vol... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |
|
RE: Rkc-utrecht Geplaatst door: @rkcw @robbert_15 Dat de intenties goed zijn geloof ik zeker. Echter zag je het stoom nog net niet uit de oren komen bij Bakari en Biereth. Gaat het dan zijn doel dan niet voorbij? J... |
In forum Wedstrijden |
4 jaar geleden |