Langstraat

Forum antwoorden aangemaakt

RE: Transfers 25/26

Off topic . De oefenwedstrijd tegen Twente word uitgezonden op youtube.

In forum Transfers/geruchten

11 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@bakari dat moeten we nog afwachten. Beter vizier richten op goedw cv en vleugelaanvaller.

In forum Transfers/geruchten

11 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

3 spitsen haha?een groninger die 2 goals in de eredivisie heeft gemaakt en 0 assist. Zullen we realistisch blijven? We zijn maar rkc he?

In forum Transfers/geruchten

11 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

Het is heel erg stil ? 🤔 🤫  images.mp4

In forum Transfers/geruchten

11 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

volgens Bob Hermus (brabants dagblad) zijn ze nog steeds in gesprek. En die is zeker betrouwbaar.

In forum Transfers/geruchten

11 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

Kramer is nog in gesprek. Hoop niet dat het afketst.

In forum Transfers/geruchten

11 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

ben bang vandaag niet meer .......

In forum Transfers/geruchten

11 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

dit gaat niet helpen.

In forum Transfers/geruchten

12 maanden geleden
RE: Transfers 25/26

@bakari ik ben er niet rouwig om, stond regelmatig te snurken.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

Clubs staan niet echt te springen om onze ster Ihatarren binnen te halen. De club kan alvast een rugnummer voor komend seizoen reserveren.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

Het bieden op Margaret is begonnen, vooralsnog kan in Breda niet aan de vraagprijs voldaan worden.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

@wiellus De kans is groot dat de finale om het kampioenschap, #feycam vanavond, de laatste wedstrijd is van Jordi Roelofsen bij #Cambuur. De trainer van onder 21 heeft goede papieren om te verkassen n...

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

Die gaat geen transfer maken . Clubs zijn niet gek die zien hem ook !!

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 25/26

@nilsrkc nee ,alstublieft niet !!

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
RE: Transfers 24/25

@jeffrey die gedachte had ik ook al. Ben er niet rouwig om dat hij vertrekt. Heb het idee dat alles om Allach moet draaien.

In forum Transfers/geruchten

1 jaar geleden
Pagina 2 / 7