Vond forum berichten leuk
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? Geplaatst door: @langstraat Dit las ik op twitter !Denk dat het meer een een gerucht is dan waarheid ! :RKC reist vanavond met een incomplete selectie af naar Venlo. RKC en Feyenoord zijn nog in ond... |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
RE: Op welke positie heeft RKC nog versterking nodig? @tim Ik denk dat er nog wel een aanwinst komt waar iedereen van staat te kijken. Wie, is de grote vraag 🙂 |
In forum Transfers/geruchten |
7 jaar geleden |
|
Nieuwe spelersbus Vanaf dit seizoen hebben we een nieuwe spelersbus! Zie hieronder de eerste foto's. Vind hem persoonlijk erg mooi geworden. EA9kGhAWsAAze4o.png |
In forum Overig |
7 jaar geleden |
|
RE: Feedback RKCNu Bedankt Ton1989 en Langstraat! Mochten jullie gave toevoegingen weten waardoor we de site nog mooier kunnen maken in de toekomst, laat het dan gerust aan ons weten. |
In forum Overig |
7 jaar geleden |