Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Transfers 24/25 @langstraat goed perspectief bieden en dus een planvoor volgend jaar: zowel voor de Eredivisie als de KKD. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Almere - RKC @rkc-ww 34 is veel gezien het feit dat de hele middenmoot op 6 punten van elkaar zit. Taak blijft wel moeilijk, winnen van NAC is cruciaal! |
In forum Wedstrijden |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 24/25 Ik moet denken aan de spits van De Graafschap, ook met oog op eventuele degradatie… Half jaar contract, dus waarschijnlijk niet duur. |
In forum Transfers/geruchten |
1 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @zeljko dat snap ik, beetje routine zou geen overbodige luxe zijn 😊 Maar de stats van Anita kunnen we nooit meer ergens ophalen |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @zeljko enige verschil is de leeftijd haha… Ik hoop niet dat ze er een van 34 jaar voor terug halen 😊 |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @tim gaat het dan over jong talent of ervaring? In welke linies moeten we denken? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Lutonda heeft nog niks gespeeld in de voorbereiding en straks gaat ie niet… Zit je lekker met een speler zonder wedstrijdritme. Duurt nu wel lang allemaal |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Het blijft lang rustig… Niemand ook in de wandelgangen iets gehoord? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @mike leuk om te lezen idd |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @bakari waar staat het interview? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @tim enig idee wanneer het rond komt? Ik ben benieuwd wat voor bedrag het oplevert… |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 Misschien hoort het bij het kopje wedstrijden, maar was er iemand bij vanavond? Hoe speelde de nieuwelingen? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @loonsebo ik hoop dat ik m’n ongelijk krijg, maar ben er bang voor… laten we hopen dat ie het redt |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @bakari blind paard die Kuijpers, mis je niks aan! |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |
|
RE: Transfers 23/24 @zeljko ja zou een goede keuze zijn! Heeft Jamie Jacobs al ergens getekend? |
In forum Transfers/geruchten |
3 jaar geleden |