Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: RKC - Cambuur Van Eijma goed ingestapt en het middenveld in bij de 2-0! Mooie goals hoor! |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - Cambuur Misschien kleine pijntjes door derde pot in korte tijd? |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: RKC - W2 De wedstrijd van het jaar leeft! 3-1 met goals van Lokesa, Kramer en Uneken… |
In forum Wedstrijden |
8 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Goed nieuws! Dat is denk ik het nieuwe verdienmodel 😇 of het oude verdienmodel 2.0 |
In forum Transfers/geruchten |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - Jong Ajax Drie punten in Waalwijk gehouden en genoeg kansen gehad om dik te winnen. Ik blijf me zorgen maken om de fysieke gesteldheid van de spelersgroep. Ik denk verder dat wat positieve reacties meer doet da... |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: RKC - ADO Ik ben weer benieuwd wat het gaat worden! Iemand enig idee hoe het gaat met de de geblesseerden? Wat zou, mits iedereen fit, de ideale II zijn? |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Roda JC - RKC Altena maar snel verlengen lijkt me zo… |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Roda JC - RKC En zo kunnen alle berichten na de wedstrijd tegen Fietstas de prullenbak weer in… Ze kunnen het spel niet maken, maar effectief countervoetbal is prachtig! |
In forum Wedstrijden |
9 maanden geleden |
|
RE: Jong Utrecht - RKC Ik ben benieuwd naar de opstelling! Iemand (in tegenstelling tot onze buitenspelers) een voorzetje? |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: RKC - Vitesse Eerst jong Utrecht toch? |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Ik vind vooral van Kaam een goede aanvulling, met name voor de balans. Weidman heeft bij RKC te weinig geleverd want te vaak geblesseerd (ja groot talent en goede voetballer), terwijl van Kaam balans ... |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Anita past niet binnen het huidige beleid. Ouder dan Kramer en staat een boel talent en dus waarde in de weg. Iemand van 25-30 die er direct staat, dat is een meerwaarde…. |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: RKC- Almere Goed en snel spel! Hand van de trainer wordt steeds meer zichtbaar. Hopelijk fysiek snel meer inhoud! |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |
|
RE: Transfers 25/26 Ik was nooit een fan van Mo en ook niet van Fraser. De scouting is al jaren slecht en ik ben blij met de nieuwe spelers vanuit de amateurs… Geef de nieuwe mensen een kans: je kan niet in een (halve) ... |
In forum Transfers/geruchten |
10 maanden geleden |
|
RE: FC Eindhoven - RKC Waalwijk Spenkelink Altena - v Gelederen - v Eijma - Castillo Weidman - Kuster - vd Venne Kuipers - Uneken - Lokesa Veul voetbal in de ploeg en verwacht veel positie wisselingen! |
In forum Wedstrijden |
10 maanden geleden |