Forum

Welke versterkingen...

[Gesloten] Welke versterkingen willen we in de winterstop 2019/2020?

Pagina 1 / 4
Bram
 Bram
(@bram)
Oprichter Redactie Supporter

Over een week start de nieuwe transferperiode alweer. Hoog tijd om met z’n allen weer van gedachte te wisselen wie/wat we nodig hebben om erin te blijven dit seizoen. We zijn benieuwd naar jullie meningen. 

Topic starter Geplaatst : 25/12/2019 2:37 pm
Langstraat
(@langstraat)
Lid

Lars Veldwijk , is dat geen versterking?

Geplaatst : 25/12/2019 3:27 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

Er schijnt een bod van 500.000 euro te zijn uitgebracht voor Stijn spierings. In deze tijden maar een laag bedrag ook al is het voor RKC een hoop.

Geplaatst : 27/12/2019 11:14 pm
Bram
 Bram
(@bram)

Als Stijn hierop ingaat is het wel zelfmoord voor zijn verdere carrière ben ik bang. 

Topic starter Geplaatst : 28/12/2019 3:11 pm
(@bertusv)
Lid

@bram

Ik hoop zo dat het niet doorgaat, weet jij meer toevallig?

Geplaatst : 28/12/2019 4:40 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

Bulgaarse media delen mee dat Spierings begin januari gepresenteerd gaat worden bij Levski Sofia. De deal lijkt dus rond..

Geplaatst : 29/12/2019 11:35 pm
Bram
 Bram
(@bram)

Laat je niet misleiden door dit soort berichtgevingen. Het is namelijk allemaal op hetzelfde nieuwtje gebaseerd waarvan we niet weten hoe realistisch dat is. Wij kunnen helaas nog niets verder melden over Spierings, behalve ons vermoeden dat deze transfer niet door zal gaan.

Topic starter Geplaatst : 30/12/2019 9:19 pm
Tim vond dit leuk
Bram
 Bram
(@bram)

@zeljko

Németh mag van mij zo komen.

Topic starter Geplaatst : 01/01/2020 2:35 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @zeljko

Naast Danny Hoesen zijn ook oud RKC’ers Krisztián Németh en Rick ten Voorde sinds vandaag transfervrij. Assaidi zit sinds de zomer ook nog altijd zonder club.

Ten Voorde zou ik denk ik niet doen, beetje type Vente.

Nemeth alsjeblieft niet meer aan beginnen. Die heeft de laatste jaren in de MLS gespeeld bij New England en Kansas City. Bij New England heeft hij in de 21 wedstrijden die hij gespeeld heeft in 2 jaar slechts 1 keer gescoord. Bij Kansas in 2 jaar in 34 wedstrijden 9 keer, dat is al wat meer, maar ik durf wel te stellen dat de verdediging en het niveau in de MLS bij sommige clubs net zo hoog ligt als in de KKD..

Assaidi is kwa salaris niet haalbaar denk ik.

Geplaatst : 02/01/2020 12:08 pm
RAGgast
(@raggast)
Lid

Is het huren van Marouan Azarkan van Feyenoord iets? 

Geplaatst : 02/01/2020 4:58 pm
Zeljko vond dit leuk
Bram
 Bram
(@bram)

@raggast

Dat kan zeker een interessante versterking zijn Ralf, net als Wouter Burger van Feyenoord.

Topic starter Geplaatst : 02/01/2020 5:10 pm
Zeljko vond dit leuk
(@olniel)
Lid

Transferjosti: https://twitter.com/weghorstonfire/status/1213075050288599040?s=21

Geplaatst : 03/01/2020 2:36 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

Spierings schijnt in Bulgarije te zijn geweest. Ik verwacht dat Sofia niet van plan is om met maximale te betalen voor Spierings en dat hij na dit seizoen de overstap zal maken naar Bulgarije. Dit zou voor Sofia een riskante strategie kunnen zijn, mocht Stijn een grandioze 2de seizoenshelft spelen zullen de clubs in de rij staan. 

Ik zou als RKC zijnde de poot stijf houden en voor het hoogst mogelijke gaan.

Geplaatst : 03/01/2020 9:40 pm
Timon
(@timon)
Lid

@zeljko

Hannes behouden zou inderdaad fantastisch zijn, laat de afgelopen wedstrijden een prima indruk achter naast Mulder. 

Misschien wat extra toezingen de komende wedstrijd om hem dat laatste zetje te geven richting een nieuwe verbintenis bij RKC? 😉

Geplaatst : 04/01/2020 10:20 pm
Snob
 Snob
(@snob)
Lid

Twee wellicht interessante opties in de Engelse Championship (lezen jullie mee, Frank en Fred?): ex-RKC'er Florian Jozefzoon zit al een paar maanden amper bij de selectie bij Derby County, en Joey Pelupessy (nog niet zo heel lang geleden de aanvoerder van Heracles) houdt de bank warm bij Sheffield Wednesday. Salarissen zullen te hoog zijn voor een vast contract, maar wie weet is huren een mogelijkheid. 

Geplaatst : 05/01/2020 4:48 pm
Pagina 1 / 4
Deel: