thnx, maar er waren toch 3 geblesseerden? Kramer, Lobete en Biereth, waarvan we weten dat Kramer en Biereth mee zijn op trainingskamp volgens Kurt, dat zou betekenen dat Lobete zijn herstel tegen valt.
Bovendien zijn we illias de eerste 2 wedstrijden kwijt vanwege schorsing, mooi dat Mats direct inzetbaar is.
Mocht Kramer kunnen spelen, krijgen we;
Vaessen
Lelieveld Gaari Adewoye Vd Buijs Lutona
Anita Oukilli/Vroegh Clement
Kramer Seuntjes
Kun je mee aankomen! Hopelijk kont er deze transferwindow nog een extra verdediger binnen de gelederen.
@luc op de instagram van kramer zag je dat hij op trainingskamp was en er stond bij 'bijna terug' dus ga er van uit dat hij over 2,5 week kan spelen.
ik denk zelf dat seuntjes op de plek van bell hasani gaat spelen de eerste 2 wedstrijden en dat hij dan naast kramer gaat spelen en ik hoop dat bakkali ook fitter is en misschien 90minuten kan spelen.
@kurtvandoorn Ik hoop dat Oosting over durft te stappen op 4-3-3, met onze aanvallende kwaliteit kan je het gewoon iedereen lastig maken.
----------------------Vaessen
Lelieveld-----Adewoye---------Buijs--------Bakari
---------------Anita--------Clement
-------------------Bel Hassani
Seuntjes--------Kramer---------Lobete
Middenveld en aanval om je vingers bij af te likken.
En dan te bedenken wat we nog op de bank hebben: Vroegh, Oukili, Kuijpers, Bakali etc etc.
@marcus Kramer en biereth zijn wel mee op trainingskamp
Op social media is te zien dat ook Lobete mee is en meetraint.
Overigens klasse dat we voor de opening van de winterse transferwindow (3 januari) al twee nieuwe spelers hebben aangetrokken!
@kurtvandoorn Laat die eerst maar constanter worden. We hebben opties te over voorin.
@zeljko Paar keer dezelfde vraag, ik reageer even op jou. Kramer en Biereth zijn beide op de weg terug, maar trainen nog niet volledig mee. Lobete lijkt nog wel een week of 5-6 te gaan duren.
Blijft gewoon 532.
Tevens een lange neus naar alle azijnzeikers over het beleid. Dat Mats voor RKC kiest is puur goed beleid. De reden gehoord jongens??
@sno De kritieken die er worden gegeven zijn gewoon grotendeels terecht. Dat jij het meteen zwart/wit trekt en enige vorm van nuance niet wilt zien is een ander verhaal.
De selectie is nog steeds in onbalans, voorin en op het middenveld kwaliteit ten over, in de achterhoede is het stukken minder. Het zou bizar zijn om 5-3-2 te blijven spelen. Dan verplicht je, jezelf om een zwakke verdediger op te stellen in plaats van 1 van je top aanvallers. Je hebt straks: Biereth, Kramer, Lobete, Jozefzoon, Bakali, Kuijpers, Seuntjes, en ook nog Bel Hassani en Bakari voor die 2 posities terwijl je in de achterhoede blijft aanmodderen. Dat betekend dat je 6! eredivisiewaardige aanvallers op de bank/tribune gaat houden.
Het zou bizar zijn om van dat lijstje er 6 op de bank te houden en dan met Gaari te blijven aanmodderen. Zelfs een Gaari in vorm heeft niet de kwaliteit van de spelers in dat lijstje.
Ook de kritieken op het mediabeleid zijn gewoon terecht, al zien we deze dagen weer meer langs komen dus daar lijkt het ook beter te gaan.
Voor de rest is het beleid bij RKC meer dan prima voor een club van die grote. Alleen de zwakke achterhoede zorgt ervoor dat degradatie nooit ver weg is. Seuntjes is een geweldige stunt, maar een eredivsie waardige linksback of centrale verdediger zijn harder nodig.
Lijkt mij een prima verdediger voor RKC!