Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 134 / 148 Eerste     Laatste
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@wil-uit-wolluk De enige echte GOAT 

Geplaatst : 01/09/2022 4:18 pm
Wolluk witte wel vond dit leuk
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Goed, nou ik hoop dat Frank en Mo meelezen, lijkt me echt een buitenkans om op termijn een gelukkige Letschert binnen de gelederen te krijgen.

Bellen met die handel, en biedt desnoods een huurwoning aan zodat zijn gezin hem kan vergezellen van tijd tot tijd, tenminste als hij in Alkmaar e.o. woont.

Geplaatst : 01/09/2022 4:19 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@luc Mooie Mandemakers keuken, wat meubels van Piet en we zijn er. Desnoods wat meer vrijetijd om bij zijn kind te zijn. Zo'n jongen moet je pamperen en dat betaald zich dubbel terug op het veld. 

Geplaatst : 01/09/2022 4:25 pm
Luc vond dit leuk
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@bakari 

Over een buitenkans gesproken, ik hoop dat er nu wél daadkracht getoond wordt!

Geplaatst : 01/09/2022 4:28 pm
(@dokus)
Lid

Tot de "winterstop" is het nog 6 a 7 wedstrijden, mooi om dan eens te rond kijken of er nog CV met een krasje rond loopt of de resultaten zijn zo goed dat wij ongelijk hebben over het gemis van een nieuwe CV.

Dit bericht is 2 jaar geleden 2 keer aangepast door Dokus
Geplaatst : 01/09/2022 5:51 pm
AugustusDumbar
(@augustusdumbar)
Lid

Is Maikel van der Werff ook niet iets voor onze defensie? Naast Letschert ook zonder club..

Geplaatst : 01/09/2022 7:12 pm
GoFresh
(@gofresh)
Liefhebber
badman
(@badman)
Lid

@wil-uit-wolluk dat was een rechtsback he hahaha

Geplaatst : 01/09/2022 9:27 pm
Wolluk witte wel vond dit leuk
Wolluk witte wel
(@wil-uit-wolluk)
Lid

@badman Ard van Pepponi? Dat was een linksback; zo 1 zouden we nu zeker kunnen gebruiken. Twee klassen beter dan Lutonda en Wouters…

Geplaatst : 01/09/2022 9:41 pm
badman vond dit leuk
(@rafstrk)
Lid
Geplaatst door: @gofresh

@garrythewinger 

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1044785/transfervrije-willems-kan-zo-worden-opgepikt-ik-sta-overal-voor-open.html

@tim klop eens aan bij Frank en Mo transfervrije spelers kunnen toch altijd komen of er nou transferperiode is of niet;)

Geplaatst : 01/09/2022 10:32 pm
Abraham
(@abraham)
Lid

Ik zal een oude zuurpruim zijn, maar waarom blijft iedereen vragen, roepen en doen om nieuwe spelers? Er is nu toch ongeveer 10 keer gezegd dat er niets meer bij gaat komen? Door zowel de krant, vi, rkcnu als frank zelf bij fc afkicken. Als ze nog naar transfervrije spelers keken zou dat wel benoemd worden door frank of degene die er dicht op zitten.

Geplaatst : 02/09/2022 12:56 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@abraham 

Da's een makkelijke vraag, omdat men bezorgd is of RKC zich kan handhaven met deze veel te smalle en kwalitatieve onvoldoende verdediging.

Puur club liefde.

Geplaatst : 02/09/2022 1:16 pm
badman vond dit leuk
Abraham
(@abraham)
Lid
Geplaatst door: @luc

@abraham 

Da's een makkelijke vraag, omdat men bezorgd is of RKC zich kan handhaven met deze veel te smalle en kwalitatieve onvoldoende verdediging.

Puur club liefde.

Ik wil ook graag dat Ronaldo en Messi komen, maar de kans dat ze komen als ik ze blijf roepen is net zo groot: 0.

Geplaatst : 02/09/2022 2:02 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@abraham 

dat zijn waardeloze verdedigers!

ehhh, we hebben het gewoon over een extra verdediger als basis en/of die in kan vallen bij blessures/schorsingen, die hebben we namelijk niet.

Geplaatst : 02/09/2022 2:05 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@abraham Nogal een onzin vergelijking. We roepen ook niet om Virgil van Dijk en Bonucci. Maar om 1 of 2 verdedigers die op zijn minst eredivisie waardig zijn en beter zijn dan Gaari en Lutonda. Als we dan zien dat Excelsior en Volendam er nog wel binnen weten te hengelen is dan gewoon pijnlijk. Defensief zijn we gigantisch achteruit gegaan.

Geplaatst : 02/09/2022 2:15 pm
Pagina 134 / 148 Eerste     Laatste
Deel: