Goed, nou ik hoop dat Frank en Mo meelezen, lijkt me echt een buitenkans om op termijn een gelukkige Letschert binnen de gelederen te krijgen.
Bellen met die handel, en biedt desnoods een huurwoning aan zodat zijn gezin hem kan vergezellen van tijd tot tijd, tenminste als hij in Alkmaar e.o. woont.
Over een buitenkans gesproken, ik hoop dat er nu wél daadkracht getoond wordt!
Tot de "winterstop" is het nog 6 a 7 wedstrijden, mooi om dan eens te rond kijken of er nog CV met een krasje rond loopt of de resultaten zijn zo goed dat wij ongelijk hebben over het gemis van een nieuwe CV.
Is Maikel van der Werff ook niet iets voor onze defensie? Naast Letschert ook zonder club..
@wil-uit-wolluk dat was een rechtsback he hahaha
@tim klop eens aan bij Frank en Mo transfervrije spelers kunnen toch altijd komen of er nou transferperiode is of niet;)
Ik zal een oude zuurpruim zijn, maar waarom blijft iedereen vragen, roepen en doen om nieuwe spelers? Er is nu toch ongeveer 10 keer gezegd dat er niets meer bij gaat komen? Door zowel de krant, vi, rkcnu als frank zelf bij fc afkicken. Als ze nog naar transfervrije spelers keken zou dat wel benoemd worden door frank of degene die er dicht op zitten.
Da's een makkelijke vraag, omdat men bezorgd is of RKC zich kan handhaven met deze veel te smalle en kwalitatieve onvoldoende verdediging.
Puur club liefde.
Ik wil ook graag dat Ronaldo en Messi komen, maar de kans dat ze komen als ik ze blijf roepen is net zo groot: 0.
dat zijn waardeloze verdedigers!
ehhh, we hebben het gewoon over een extra verdediger als basis en/of die in kan vallen bij blessures/schorsingen, die hebben we namelijk niet.
@abraham Nogal een onzin vergelijking. We roepen ook niet om Virgil van Dijk en Bonucci. Maar om 1 of 2 verdedigers die op zijn minst eredivisie waardig zijn en beter zijn dan Gaari en Lutonda. Als we dan zien dat Excelsior en Volendam er nog wel binnen weten te hengelen is dan gewoon pijnlijk. Defensief zijn we gigantisch achteruit gegaan.