Forum

Transfers 21/22
 

[Gesloten] Transfers 21/22

Pagina 108 / 109 Eerste     Laatste
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@tim Azhil heeft een contract tot medio 2022, 

El Bouchataoui komt wel vrij. 

Geplaatst : 31/03/2022 4:15 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Kevin Felida komt ook vrij.

Geplaatst : 31/03/2022 4:39 pm
Ton1989 en Tim reageerden
Ton1989
(@ton1989)
Lid

El Bouchataoui is denk ik best een prima aanwinst, zeker gezien het feit hij terugkomt van een blessure. Het is nog wat onrustig maar je kunt wel zien dat hij potentie heeft.

Mogelijk liggen de eerste lijntjes al 

Geplaatst : 31/03/2022 4:53 pm
(@basbrok)
Lid
Geplaatst door: @luc

Kevin Felida komt ook vrij.

Die zal de clubs voor het uitzoeken hebben. Moet wel zeggen: hij heeft het dit jaar wat moeilijker dan afgelopen jaar. Hij ging als een komeet, maar inmiddels stokt de ontwikkeling wat.

Maar het blijft een jongen met veel talent, die wat mij betreft nog steeds een jaar onder de vleugels van Vurnon Anita zou moeten spelen. 

 

Maar wat mij betreft stappen Mo en Frank morgen nog in de auto naar Den Bosch en laten hem een contract tekenen, want het is wel een van de grotere talenten in de KKD.

Geplaatst : 31/03/2022 9:38 pm
(@nickvanzijp)
Lid

Volgens mij gaat Ricardo Kishna van ADO (en ex-Ajax/Lazio) zijn contract niet verlengen in Den Haag. Ik weet niet in hoeverre hij salaris technisch haalbaar is, ook al hadden ze in Den Haag de laatste jaren het ook niet ruim. Zou dat niet iets voor RKC zijn?

Geplaatst : 14/04/2022 2:50 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Büttner is in gesprek met De Graafschap. Zijn contract loopt zoals bekend na dit jaar af, en dus kan hij transfervrij de overstap maken naar zijn geboorteplaats Doetinchem.

Aangezien Büttner vorig jaar ook al naar De Graafschap wilde lijkt dit een simpele rekensom te zijn en zal het dienstverband tussen de club en Büttner waarschijnlijk slechts bij een seizoen blijven.

Topic starter Geplaatst : 18/04/2022 6:42 pm
(@pascal)
Lid

@tim 

Ik zou het toch een bijzondere keuze vinden. Je geboorte- en woonplaats, stukje sentiment enzo dat snap ik.. maar als je een basisplaats bij RKC in de Eredivisie in gaat ruilen voor de nr. 9 van de KKD waar ze volgend seizoen ook nog in spelen en ook volgend seizoen niet bij de eerste 2 gaan eindigen (hooguit tussen plek 4 en 8) vind ik het toch een bijzondere move. Laten we voor het gemak zeggen dat RKC erin blijft. Mits fit heeft Buttner een gegarandeerde basisplaats. Dat ga je toch niet verruilen voor een middenmoter in de KKD? Dan hebben we het nog niet eens over het financiële plaatje, ook al hoeft Buttner het niet meer voor het geld te doen.

Geplaatst : 19/04/2022 8:38 am
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @pascal

@tim 

Ik zou het toch een bijzondere keuze vinden. Je geboorte- en woonplaats, stukje sentiment enzo dat snap ik.. maar als je een basisplaats bij RKC in de Eredivisie in gaat ruilen voor de nr. 9 van de KKD waar ze volgend seizoen ook nog in spelen en ook volgend seizoen niet bij de eerste 2 gaan eindigen (hooguit tussen plek 4 en 8) vind ik het toch een bijzondere move. Laten we voor het gemak zeggen dat RKC erin blijft. Mits fit heeft Buttner een gegarandeerde basisplaats. Dat ga je toch niet verruilen voor een middenmoter in de KKD? Dan hebben we het nog niet eens over het financiële plaatje, ook al hoeft Buttner het niet meer voor het geld te doen.

Ik begrijp jouw (en meer supporters) hun sentiment. Echter doet Buttner het bij RKC ook niet voor het geld. Als hij topverdiener bij De Graafschap wordt dan is dat verschil met het salaris bij ons niet zo bijster groot en wat je al zegt: Alexander doet het al lang niet meer voor het geld.

Hij wilde graag dichtbij huis voetballen in verband met zijn kleine. Het idee was om na een jaar Nederland weer een buitenlands avontuur aan te gaan, maar ik gok zomaar dat Alexander toch nog wat liever dicht bij z'n kleine blijft. Dan is De Graafschap dus echt bij hem om de hoek, in plaats van anderhalf uur naar Waalwijk.

Daarnaast zal hij misschien degradatievoetbal na een jaar ook wel gezien hebben. Begrijp me niet verkeerd ik zou het ook erg jammer vinden als hij gaat, maar helaas zijn de verschillen tussen ons en De Graafschap nu eenmaal niet zo heel groot.

Topic starter Geplaatst : 19/04/2022 8:41 am
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

Zou natuurlijk een aderlating zijn als Alexander vertrekt. Mits fit is het gewoon een van de beste spelers uit de selectie. 
Als back van RKC betrokken bij 6 goals betrokken, prima statistiek voor iemand welke niet alle wedstrijden heeft gespeeld.

Ik snap zijn beweegreden wel, hij kwam bij RKC binnen omdat hij het niet meer voor de poen hoefde te doen, hij wilde lekker voetballen. Nu kan hij naar de Graafschap, lekker dicht bij huis zodat hij meer tijd met de familie kan besteden. Lekker afbouwen en genieten van je familie, ik geef hem geen ongelijk! 

Geplaatst : 19/04/2022 9:11 am
Tim reageerde
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Zou jammer zijn maar verder snap ik het wel vanuit zijn kant

Geplaatst : 19/04/2022 10:21 am
Starbuck
(@starbuck)
Lid

Jammer, maar is fysiek niet meer top. Als hij 100% fit is heeft hij een meerwaarde, maar de sleet zit er aardig op. En als hij graag naar De Graafschap wil is dat zijn goed recht. Is Paul Quasten nog wedstrijdfit? 😛 

Geplaatst : 19/04/2022 2:21 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Stokkers heeft inmiddels meerdere gesprekken gehad met Go Ahead Eagles. Ook dat wordt dus vervolgd de komende tijd. RKC is overigens ook nog steeds met hem in gesprek.

Topic starter Geplaatst : 19/04/2022 8:52 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter

Ook van der Venne staat op de radar van Go Ahead en er is inmiddels een gesprek geweest. De middenvelder kijkt echter eerst naar opties in het buitenland en houdt Go Ahead achter de hand.

Topic starter Geplaatst : 19/04/2022 9:39 pm
Snob
 Snob
(@snob)
Lid

Het topic Transfers 22/23 kan bij deze geopend worden 🙂

 

Geplaatst : 19/04/2022 11:37 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@tim We kunnen er dus van uit gaan dat Richard ons gaat verlaten?

Stokkers zou ik er graag bij houden, er zit nog rek in die jongen. 

Geplaatst : 20/04/2022 12:02 am
Pagina 108 / 109 Eerste     Laatste
Deel: