Forum

Transfers 21/22
 

[Gesloten] Transfers 21/22

Pagina 107 / 109 Eerste     Laatste
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@zeljko Lyon idd nu ook ja

Geplaatst : 16/02/2022 1:15 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

RKC, opgelet! Rechtsback Glenn Bijl is mogelijk transfervrij op te halen bij KS Samara in Rusland.

Link:  https://m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=400965

Geplaatst : 04/03/2022 3:43 pm
Pascal reageerde
(@pascal)
Lid

@zeljko 

Precies, die zag ik ook inderdaad. RKC moet echt proberen van de nu nog onzekere Eredivisiestatus gebruik te maken en dit soort spelers alvast vast te leggen. 

Geplaatst : 07/03/2022 10:14 am
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Fredje is inmiddels ook vertrokken uit Goirle Noord.. 

Geplaatst : 08/03/2022 12:05 pm
(@pascal)
Lid

@zeljko 

Ik ben Fredje zeer erkentelijk voor wat hij bij RKC heeft gedaan, maar hier heb ik toch ook wel leedvermaak om gehad gisteren. Fredje heeft het afgelopen jaar met zijn streken en bewoordingen toch wel wat afbreuk gedaan aan zijn staat van dienst bij RKC.

Verder is het bijna 1 april mensen. Oftewel een hoop contracten dienen formeel weer voor 1 April te worden opgezegd. Kunnen we weer volop speculeren wat er bij collega clubs buiten de boot gaat vallen en wat voor onze club aanwinsten kunnen zijn. Hopelijk zitten Mossel en Allach ook met hun pen en papier klaar al zullen de lijstjes wel allang klaarliggen hoop ik. 

Geplaatst : 09/03/2022 12:58 pm
(@pascal)
Lid
Geplaatst door: @pascal

@zeljko 

Ik ben Fredje zeer erkentelijk voor wat hij bij RKC heeft gedaan, maar hier heb ik toch ook wel leedvermaak om gehad gisteren. Fredje heeft het afgelopen jaar met zijn streken en bewoordingen toch wel wat afbreuk gedaan aan zijn staat van dienst bij RKC.

Verder is het bijna 1 april mensen. Oftewel een hoop contracten dienen formeel weer voor 1 April te worden opgezegd. Kunnen we weer volop speculeren wat er bij collega clubs buiten de boot gaat vallen en wat voor onze club aanwinsten kunnen zijn. Hopelijk zitten Mossel en Allach ook met hun pen en papier klaar al zullen de lijstjes wel allang klaarliggen hoop ik. 

In het verlengde hiervan, aan het einde van de week weten we met welke spelers we in principe verder gaan en met welke niet. De eerste berichten bij collega clubs komen al langzaam aan naar buiten. Ik gok bij onze club zolang het Eredivisieschap volgend jaar nog niet zeker is dat het volgende gaat gebeuren:

Odgaard - Einde huur 
Bel Hassani - Optie in het contract wordt niet gelicht. Lijkt me verstandige keuze. 
Vurnon Anita - Wordt formeel opgezegd, wel intentie met elkaar door te gaan maar hij zal vooral zelf tot het laatste moment weer kijken of er iets beters komt. 
Ahzil - Einde huur
Büttner - Wordt formeel opgezegd, wel intentie met elkaar door te gaan. 
Stokkers - Wordt formeel opgezegd, wel intentie met elkaar door te gaan. 
Vd Venne - Wordt formeel opgezegd, wel intentie met elkaar door te gaan, maar hij zal wegwillen denk ik. 
Pereira - Wordt formeel opgezegd, wel intentie met elkaar door te gaan. 
Gaari - Wordt formeel opgezegd > doorselecteren!! Haal Pachonik gratis op bij VVV
AEB - Einde huur
Hans Mulder - Wordt formeel opgezegd, wel intentie met elkaar door te gaan. 
Spenkelink - Wordt formeel opgezegd
El Maach - Wordt formeel opgezegd, wel intentie met elkaar door te gaan. 

Misschien vergeet ik er nog een paar. Komt nog bij dat Touba en Meulensteen waarschijnlijk gaan vertrekken. Verder moeten we met Lutonda, Daneels echt gaan doorselecteren en kun je Wouters en Min beter verhuren waar ze vlieguren kunnen maken.

Conclusie: Allach en Mossel kunnen weer vol aan de bak en we krijgen weer een drukke zomer. Hopelijk kunnen we op een aantal posities echt doorselecteren en kunnen we qua spelersbudget een stapje maken waardoor we iets meer mogelijkheden hebben om ook (zeer kleine) transfersommetjes te kunnen betalen. 

Geplaatst : 28/03/2022 2:25 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

RKC heeft de optie in het contact van Luuk Wouters gelicht, hij speelt dus tot medio 2023 in Waalwijk. 
De aflopende contracten van Gaari, Mulder en Anita zijn formeel opgezegd, RKC geeft wel aan later nog in gesprek te gaan over een eventuele verlenging. 

Ik had niet veel meer verwacht, ik hoop dat Gaari en Wouters als 'breedte' van de selectie worden gezien, zij hebben namelijk al aangetoond het niveau (nog) niet aan te kunnen. Mulder en Anita kunnen een mentorrol vervullen met hun ervaring, dat vind ik dus wel positief. 

Geplaatst : 29/03/2022 2:09 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@rkcw Wouters heeft wel de potentie, tegen Ajax erg ongelukkig maar laat verder wel zien op ten duur een een aardige verdediger voor RKC te kunnen worden. Gaari moeten we dumpen, dat is niks en wordt ook niks. 

Geplaatst : 29/03/2022 3:21 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@pascal 

Bel Hassani - Als hij zijn dag heeft toch 1 van de betere spelers, voor een laag salaris moet je het doen, anders niet. 
Vurnon Anita - Daar is het beste van af, ik zou die salarisruimte houden om een speler met potentie te halen.  
Ahzil - Begint wel beter te spelen, wellicht overnemen?

Büttner - Ik twijfel, fit is het een geweldige speler voor RKC, maar hij is dit seizoen nog amper fit geweest.  
Stokkers - Absoluut doorgaan, is aan het groeien. 
Vd Venne - Als hij niet te gekke eisen stelt doorgaan. 
Pereira - Doorgaan, laat nu zien de beste keeper van RKC te zijn. Hopelijk snel weer in de basis. 
Gaari - snel weg.
AEB - Als het kan overnemen of nog een jaar huren. 
Hans Mulder - Groot fan van Hans, maar het is tijd om afscheid te nemen. Hopelijk als trainer oid wel aan de club houden.  
Spenkelink - is niet meer nodig. 
El Maach - verlengen, gaat volgend jaar Vaessen voorbij en wellicht het jaar daarna Pereira. 

Geplaatst : 29/03/2022 3:29 pm
Ton1989 reageerde
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Ik zou zeker Büttner, Stokkers en El Maach willen behouden, Bel Hassani, had ik echt meer van verwacht.

Azhil zal niet haalbaar zijn, nog een jaar huren is prima, Anita mag ook, maar niet tegen de hoofdprijs.

Hans Mulder wellicht opleiden als assistent coach? tenminste als dat zijn ambitie is.

 

Geplaatst : 29/03/2022 4:31 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

@luc @boppah 

Hans verdient het inderdaad om, mocht hij niet meer doorgaan als speler en hijzelf een toekomst in het trainersvak ambieert, zich verder te ontwikkelen binnen de RKC familie. Hans is een man met een Blauw Geel hart, zulke moet je koesteren. 

Geplaatst : 29/03/2022 4:58 pm
Timon
(@timon)
Lid
Geplaatst door: @rkcw

@luc @boppah 

Hans verdient het inderdaad om, mocht hij niet meer doorgaan als speler en hijzelf een toekomst in het trainersvak ambieert, zich verder te ontwikkelen binnen de RKC familie. Hans is een man met een Blauw Geel hart, zulke moet je koesteren. 

Mee eens, echter gaat mijn voorkeur wel uit naar een plekje in de staf voor Hans i.p.v. onze selectie. Met alle respect voor onze Hans, de beste man kan het niet meer belopen op eredivisie niveau.

Geplaatst : 29/03/2022 5:02 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@rkcw Dat zeker, Hans is een boegbeeld voor de club!

Geplaatst : 29/03/2022 5:51 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Azhil is volgens mij bijna transfervrij is wel wat mogelijk voor de rest bijna eens met Boppah.

Alhoewel we momenteel amper een RB in onze selectie hebben

Geplaatst : 30/03/2022 10:26 am
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @ton1989

Azhil is volgens mij bijna transfervrij is wel wat mogelijk voor de rest bijna eens met Boppah.

Alhoewel we momenteel amper een RB in onze selectie hebben

Azhil is voor zover wij weten vorig jaar verlengd voor dat hij opnieuw verhuurd werd aan ons.

 

Verder staat er op de homepage een artikel over de status van de contracten voor wie dat nog niet gelezen had.

Topic starter Geplaatst : 30/03/2022 10:30 am
Ton1989 reageerde
Pagina 107 / 109 Eerste     Laatste
Deel: