Forum

Transfers 21/22

[Gesloten] Transfers 21/22

Pagina 106 / 109 Eerste     Laatste
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@luc 

ik zag ook wat op Twitter voorbijkomen ja

Geplaatst : 03/02/2022 10:41 am
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

@luc 

Zowel Galatasaray en Basaksehir zouden in de markt zijn. Berichten uit Turkije vaak wel met een korreltje zout nemen.

https://www.haber365.com.tr/basaksehir-ve-galatasaray-ahmed-toubanin-transferi-icin-karsi-karsiya-g62535

Geplaatst : 03/02/2022 2:11 pm
Ton1989 en Luc vonden dit leuk
(@basbrok)
Lid

Ik moet eerlijk zeggen dat ik interesse van Turkse clubs altijd vrij snel "ter kennisgeving" aanneem. Die Turkse media brengen geloof ik op jaarbasis ongeveer elke speler met elke Turkse club in verband, zodat er achteraf gezegd kan worden "we zeiden het toch".

En grote kans dat een club als Galatasaray een speler als Touba op een lijstje heeft staan. Jong, talentvol, international en relatief goedkoop. Dus: interessant! 

Maar denk dat er een heel goed bod moet komen voor Frank het überhaupt overweegt 

Geplaatst : 03/02/2022 9:44 pm
RKCW vond dit leuk
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @dokus

Wie gaat deze keepers groep trainen?

Doen ze dat zelf onderling regelen?

@dokus, Bart Tinus it is! Ik moest op de presentatiefoto even goed kijken.. dacht eerst dat Michiel Kramer onze nieuwe keeperstrainer was.. 😅

Geplaatst : 07/02/2022 11:25 am
Ton1989 vond dit leuk
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@zeljko 

Hij heeft er inderdaad wat van weg nu je het zegt 

Geplaatst : 07/02/2022 11:28 am
(@pascal)
Lid

Nog nooit van die jongen gehoord. Niet zoals gebruikelijk een korte toelichting van Mossel erbij. Tinus heeft vooral furore gemaakt op amateurniveau zo te lezen en een eigen keepersschool. Misschien loopt daar nog een keeper voor ons rond.

Geplaatst : 07/02/2022 11:55 am
(@dokus)
Lid

Frank heeft bij OJC Rosmalen gevoetbald  en Tinus ook, zullen elkaar daarvan kennen.

Geplaatst : 07/02/2022 5:32 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Die Turkse interesse in Touba is dat lariekoek of zoete koek

Geplaatst : 09/02/2022 11:23 am
(@marcus)
Lid

Ik zie zojuist dat Pele van Anholt bij Groningen meetraint. Frank, Mo we zitten echt te slapen hoor, zo’n jongen is echt wel een aantal klasse beter dan vriend Gaari. Ik ben bang dat onze stuitende arrogantie na de zomerstop en de 2 overwinningen na de winterstop ons de das om doen. Ik snap dat RKC geen ongelimiteerd budget heeft maar rechtsback en keeper is nu al een jaar lang een drama (op vorig jaar Lamprou na al sinds de promotie), iedereen ziet het en de heren krijgen het (door vast 126262 redenen) niet voor elkaar die positie serieus te versterken.

Worden gezien ons programma nog spannende maanden!

Geplaatst : 10/02/2022 2:08 pm
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

@marcus 

Kijk en keek toch geregeld wedstrijden van NAC. Geloof me, dat is echt geen vooruitgang vergeleken Gaari. 
Na NAC blijkbaar bij de degradant van Cyprus nog een paar wedstrijdjes gevoetbald.

Frank en Mo zeggen niet voor niks dat nieuwe spelers een kwaliteitsimpuls moeten kunnen geven. 

Geplaatst : 10/02/2022 2:56 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@rkcw Toch was het wel een aardig talent. Ik snap niet dat er geen huurlingen zijn gekomen. Iedere top club heeft toch wel een back rondlopen die voor een verbetering zorgt. 

Geplaatst : 10/02/2022 3:20 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Volgens het geruchtencircuit hebben Feyenoord, Watford FC, Sevilla, Olympique Lyon en Real Betis komende zomer interesse in Touba.

Link: https://www.fr12.nl/nieuws/tt-touba-gelinkt-aan-feyenoord

Geplaatst : 15/02/2022 9:26 pm
Ton1989 vond dit leuk
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@zeljko 

Tja, opzich prettig dat hij dit seizoen er nog is, ondanks dat van den Buijs het prima doet overigens.

Geplaatst : 16/02/2022 9:47 am
(@pascal)
Lid

Laten we hopen dat het waar is. Als dat soort clubs allemaal daadwerkelijk geïnteresseerd zijn, drijft dat de prijs alleen maar op. Ondanks dat Touba dan nog maar een jaartje contract heeft ga je er waarschijnlijk een mooie prijs voor krijgen. Daarnaast deed Vd Buijs het best behoorlijk de afgelopen weken moet ik zeggen. 

Geplaatst : 16/02/2022 9:50 am
Ton1989 vond dit leuk
Pagina 106 / 109 Eerste     Laatste
Deel: