Dan welkom aan Zwinkels!
Ik zou niet zo zeker zijn van m'n zaak 😜
Lijkt mij ook wel apart, hij is 38 en heeft zich bij ADO ziek gemeld
Ik hoop toch wel op iemand, wie fitter is als Teuckens toen hij binnenkwam.
gelukkig maar Tim 😄
natuurlijk hoop ik op een fittte concurrent voor Vaessen, dacht alleen Zwinkels omdat het waarschijnlijk een goedkoop alternatief zou zijn voor de vertrokken Teunckens
Welkom Mark, eindelijk iemand van mijn lengte in de selectie 🤣 🤣
Mark Spenkelink nooit van gehoord. Als dit betekend dat Pereira niet meer in actie komt dan gaan we het seizoen dus afmaken met Vaessen. Dat gaat ons nog wat puntjes kosten, zeker als een Odgaard weg valt.
@boppah
Positief blijven he kom op. 😆
Komt hij transfervrij over?
Komt hij transfervrij over?
Yes, correct.
Welkom Mark! 💛💙
@ton1989 Het is de realiteit. We zitten niet in een heel erg ruim jasje met onze selectie. We hebben geen eredivisiewaardige keepers, Geen eredivisiewaardige rechtsback. Centraal achterin zitten we wel wat ruimer. Links hebben we 1 eredivisiewaardige back, maar die kan geen 90 min spelen. Centraal op het middenveld hebben we alleen Anita die eredivsiewaardig is. Op 10 hebben we wel wat opties met V.d Venne, Odgaard en Bel Hassani als hij zijn dag heeft. En qua spitsen hebben we met Odgaard en Kramer 2 eredivisiewaardige spitsen en met Kuipers en Stokkers 2 jongens die daar tegen aan zitten.
Op bepaalde posities zijn we gewoon zwak bezet. We hebben 3 linksbacks, waarvan er eentje het gewenste niveau heeft. Ik snap dat RKC voor rust kiest en dat is ook goed. Maar een eredivisiewaardige rechtsback, keeper en centrale middenvelder waren toch een must geweest. Zeker een rechtsback.
@boppah
Eens, hopen dat RKC op die posities in de zomer echt durft door te selecteren. Ik denk dat we in de zomer echt een transformatie gaan zien van ons elftal zoveel spelers gaan verwacht ik weg.
RKC voegt Mark Spenkelink toe aan selectie
Dit is waarschijnlijk een ‘aanwinst’, zoals Teunckens. Over 5 jaar weet 90% van de supporters niet meer dat Spenkelink ooit bij ons op de loonlijst heeft gestaan.. Jammer dat in dit geval geen echte concurrent voor Vaessen is aangetrokken. Een typische ‘formaliteit’ om de positie van derde keeper bezet te hebben.
RKC voegt Mark Spenkelink toe aan selectieDit is waarschijnlijk een ‘aanwinst’, zoals Teunckens. Over 5 jaar weet 90% van de supporters niet meer dat Spenkelink ooit bij ons op de loonlijst heeft gestaan.. Jammer dat in dit geval geen echte concurrent voor Vaessen is aangetrokken. Een typische ‘formaliteit’ om de positie van derde keeper bezet te hebben.
Pereira is op de weg terug. Dat is natuurlijk de serieuze concurrent voor Vaessen. Maar mocht Pereira toch een terugval krijgen (wat niet gek is bij het soort blessure dat hij heeft), dan heb je wel een extra keeper nodig, in plaats van Teunckens. Dat is inderdaad Spenkelink geworden.
Mocht je nu nog een serieuze concurrent voor Vaessen/eerste keeper hebben gehaald, dan zou je wanneer Pereira (en hopelijk is dat zo) geen terugval krijgt 3 eerste keepers hebben. Dat is natuurlijk te veel. Ook op de loonlijst.