Forum

Programma 2022/2023
 

Programma 2022/2023

Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Mooi begin van het seizoen, thuis tegen Utrecht staat meestal wel garant voor een spannende pot, en vaak ook resultaat.

Die kan ik nog mooi meepakken voordat ik op vakantie ga.

Jammer alleen dat we 23-8 tegen Feyenoord spelen, terwijl ik nog op vakantie ben, één van de mooiste thuiswedstrijden die ik moet missen.

Het seizoen begint wat mij betreft echt te vroeg, heeft natuurlijk te maken met het WK, maar daardoor zullen veel wedstrijden in half gevulde stadions gespeeld worden. Daar had de KNVB ook wel wat rekening mee kunnen houden.

Citeren
Topic starter Geplaatst : 15/06/2022 9:43 am
(@barie)
Lid

Erg jammer inderdaad, heeft er natuurlijk ook mee te maken dat wij in Brabant pas laat vakantie hebben. Zal er wel somber uitzien als het halve stadion op vakantie is maar goed, alles moet wijken voor het WK

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 15/06/2022 11:31 am
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @luc

Mooi begin van het seizoen, thuis tegen Utrecht staat meestal wel garant voor een spannende pot, en vaak ook resultaat.

Die kan ik nog mooi meepakken voordat ik op vakantie ga.

Jammer alleen dat we 23-8 tegen Feyenoord spelen, terwijl ik nog op vakantie ben, één van de mooiste thuiswedstrijden die ik moet missen.

Het seizoen begint wat mij betreft echt te vroeg, heeft natuurlijk te maken met het WK, maar daardoor zullen veel wedstrijden in half gevulde stadions gespeeld worden. Daar had de KNVB ook wel wat rekening mee kunnen houden.

Dat zal voor iedereen verschillen natuurlijk, ik ben bijvoorbeeld de eerste twee wedstrijden weg en pak Feyenoord thuis net mee. Het is volgens mij elk jaar wel dat er in de eerste of tweede week van augustus wordt begonnen toch?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 15/06/2022 11:40 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@tim 

Het heft ook te maken met het feit dat de Bouwvak in zuid Nederland het laatst is.

Maar volgens mij is het niet vaak gebeurt dat de competitie al start in alle drie de Bouwvak weken.

Hoe dan ook, we zullen het ermee moeten doen, maar vind het wel jammer.

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 15/06/2022 11:51 am
Tim reageerde
(@basbrok)
Lid

Vakantie??? Wat een luxe!! 😜 

 

Maar ja, alles moet natuurlijk wijken voor dat commerciële gedrocht in Quatar. En ergens ben ik wel blij dat de KNVB eerder begint aan de competitie in plaats van vasthouden aan de gebruikelijke startdatum en dan het hele programma in elkaar proppen met doordeweekse speelrondes. Want dan krijg je natuurlijk ook ESPN weer op je nek en sta je ineens op dinsdagavond te ballen.

 

Maar goed, zag redelijk wat wedstrijden op zaterdagavond, dat vind ik wel lekker. Komt me qua werk immers het beste uit 😜 

 

En ach, als je kampioen wil worden moet het niet uitmaken op welk moment je tegen iemand speelt! 

O nee, wij hebben nog steeds geen uitgesproken ambitie gehoord. 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 15/06/2022 2:18 pm
Deel: