Forum

Welke versterkingen...
 

[Gesloten] Welke versterkingen willen we in de winterstop 2019/2020?

Pagina 5 / 6 Eerste     Laatste
Bram
 Bram
(@bram)
Oprichter Redactie Supporter

@olniel

Clubs op hoofdlijnen eruit is nog niet definitief. Wordt vervolgd.

Topic starter Geplaatst : 18/01/2020 3:31 pm
(@geelblauw)
Lid

Bild schrijft dat RKC heeft geïnformeerd naar het huren van Hansson voor een half jaar.

Link

Geplaatst : 19/01/2020 12:13 pm
(@nickvanzijp)
Lid

Ik zie net op het twitter account van RKCnu die de tweet van Martijn Visscher retweette dat volgens BILD Hansson voor een terugkeer staat bij RKC.
Iemand meer informatie? 

Geplaatst : 19/01/2020 12:50 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @nickvanzijp

Ik zie net op het twitter account van RKCnu die de tweet van Martijn Visscher retweette dat volgens BILD Hansson voor een terugkeer staat bij RKC.
Iemand meer informatie? 

RKC heeft zich gemeld en Hannover wil verhuren. Laten we hopen dat 1+1 = 2. Wanneer de geruchten blijken te kloppen dan hebben we ons zeer gericht en kwalitatief goed versterkt, in iedere linie! Een zeer groot compliment voor de club wanneer dit gebeurt! 

verdediging: Velkov

middenveld: Reijnders, Van der Venne

Aanval: Hansson

Geplaatst : 19/01/2020 2:32 pm
copi
 copi
(@copi)
Lid

Wat een activiteiten opeens van de club. Die hadden ze beter kunnen ontplooien voor het begin van de competitie. Nu staat RKC tot aan het middel in de prut. Als de gierige voorzitter wat meer de buidel had getrokken voor relevante versterkingen had de stand op de ranglijst er wellicht wat florisanter uitgezien. Want als je de competitie begint met 1 puntje uit 11 wedstrijden, dan is er duidelijk iets niet goed gegaan. Mag je eigenlijk nog wel hopen op continuering van het eredivisieschap na zo'n slechte start? De slechtste start ooit in het betaalde voetbal, gedeeld met onze vrienden in Tilburg. Wonder van  Waalwijk is weer nodig, maar zou daar maar niet op rekenen.

Geplaatst : 19/01/2020 2:37 pm
DrDoom reageerde
(@geelblauw)
Lid

@copi

Wat een negativiteit man, helemaal nergens voor nodig. Laatste jaren enkel kommer en kwel en kijk waar we nu staan (Ik herinner me nog een uitwedstrijd in Spakenburg tegen jong Utrecht met -4C)! Een gezonde club in de eredivisie. Ook niet gek als we in de loop der jaren heen en weer gaan pendelen.

Wie had geld moeten trekken, de voorzitter (Dhr. Konijnenburg) is echt niet de persoon om dat te doen? We mogen 'ome Ben' al op onze knieën bedanken dat we er nog zijn. Ik ben blij dat Frank een beetje zuinig op de centen is, nooit meer laatste in de KKD...

Bescheidenheid en trots op het voetbal dat we laten zien zou ons als RKC'er sieren.

Al lang blij dat we mee doen en ons nu versterken. 3 punten vanmiddag en alles ligt open.

 

Geplaatst : 19/01/2020 3:21 pm
Olniel reageerde
Langstraat
(@langstraat)
Lid

@geelblauw

Amen !

Geplaatst : 19/01/2020 4:59 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Link interview:  https://m.soundcloud.com/erikdeventer/richard-van-der-venne-dbogae

Welkom Richard! Vanaf 2:08 gaat het interview over RKC. Van der Venne geeft aan dat het aanbod zeer concreet is en hij hoopt dat het snel rondkomt. Naast de stap naar de Eredivisie is de reistijd een belangrijke factor voor hem. Indirect zegt hij hiermee dat Groningen is uitgesloten. Goed nieuws. Je ziet nu tegen ADO dat creativiteit op het middenveld van harte welkom is. 

Geplaatst : 19/01/2020 7:09 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @zeljko

Link interview:  https://m.soundcloud.com/erikdeventer/richard-van-der-venne-dbogae

Welkom Richard! Vanaf 2:08 gaat het interview over RKC. Van der Venne geeft aan dat het aanbod zeer concreet is en hij hoopt dat het snel rondkomt. Naast de stap naar de Eredivisie is de reistijd een belangrijke factor voor hem. Indirect zegt hij hiermee dat Groningen is uitgesloten. Goed nieuws. Je ziet nu tegen ADO dat creativiteit op het middenveld van harte welkom is. 

Update: Morgen staat de medische keuring van Van der Venne in Waalwijk gepland.

Geplaatst : 19/01/2020 10:03 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Mooi, en gezien de berichtgeving over Hansson verwacht ik daar morgen ook wel wat nieuws over. Zal er dan ook nog gezocht worden naar een spits? Daar hoor of lees ik niet veel over.
Trouwens ik ben misschien een tikkeltje naïef  maar ik lees heel veel negatieve berichten over Vente overal op Twitter en Facebook.
Die jongen heeft bijna nog geen fatsoenlijke bal aangespeeld gekregen, Bilate heeft al meer mogelijkheden gehad en ook nog niet gescoord.
Het zit hem echt aan de toevoer en de ballen vanaf de zijkanten, Bilate noemde het gebrei tot aan de 16. 

 

Geplaatst : 19/01/2020 10:14 pm
Zeljko reageerde
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @ton1989

Mooi, en gezien de berichtgeving over Hansson verwacht ik daar morgen ook wel wat nieuws over. Zal er dan ook nog gezocht worden naar een spits? Daar hoor of lees ik niet veel over.
Trouwens ik ben misschien een tikkeltje naïef  maar ik lees heel veel negatieve berichten over Vente overal op Twitter en Facebook.
Die jongen heeft bijna nog geen fatsoenlijke bal aangespeeld gekregen, Bilate heeft al meer mogelijkheden gehad en ook nog niet gescoord.
Het zit hem echt aan de toevoer en de ballen vanaf de zijkanten, Bilate noemde het gebrei tot aan de 16. 

 

De trainer van Hannover96, Kenan Kocks, gaat ervan uit dat Hansson snel in Waalwijk is en bevestigd dat de gesprekken reeds gevoerd worden.

Ik vroeg me inderdaad ook af of er naast Hansson nog een spits naar Waalwijk komt. Mogelijk ziet de club het probleem niet in de spitsen (Bilate, Vente), maar in de aanvoer. Met het aantrekken van Van der Venne en Hansson is de aanvoer in ieders geval versterkt.

Geplaatst : 20/01/2020 7:56 am
RKCW
 RKCW
(@rkcw)
Lid

@geelblauw

Volledig mee eens! Echter ben ik na de uitslag van gisteren niet meer zo goed gestemd in een positieve afloop.. Achja, wie weet gaan ze nog verassen! Nu bouwen aan een kwalitatieve selectie waar niet 70% de club van gaat verlaten aan het eind van dit seizoen.

Geplaatst : 20/01/2020 9:39 am
(@geelblauw)
Lid

Ik denk dat iedereen er flink de pest in heeft, 71% balbezit en toch zo weinig kansen. Te weinig do-or-die types. Hopelijk kunnen Velkov en van der Venne dat er in brengen, lijken me wel de types er voor. 6 punten achter op een veilige plek, alles kan nog... Lastige opgave, maar als ado zo blijft spelen halen we met nog 15 wedstrijden te gaan echt wel meer punten dan ze.

Als we enigzins de kern kunnen behouden met Bilate, Rienstra, Mulder, Meulensteen gaan we (mochten we onverhoopt degraderen) echt wel mee doen om de promotieplekken. Ik denk ook dat is waar we thuis horen, eigenlijk. Kelder Ere/Top KKD. De club is aan het groeien, ook nu nog.

De slag is verloren, maar de oorlog nog niet!

Geplaatst : 20/01/2020 10:13 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@geelblauw

Copi heeft wel een punt.

Beter goed beslagen ten ijs aan de competitie begonnen dan nu tegen een achterstand aankijken.

Het is niet gezegd dat we met de vermoedelijke versterkingen vd Venne en Hansson wél boven de streep zouden staan, maar het was en is wel duidelijk dat we sterke behoefte hebben/hadden aan een soliede verdediger en afmaker.

Goed, dat Vente niet uit de verf komt, had niemand kunnen voorspellen, maar het zal nu wél heel lastig worden.

 

Des te meer druk op zaterdag, nu Delcroix geschort is zal Velkov in de basis gaan debuteren en hopelijk ook Vd Venne, want het eindeloos gebrei op het middenveld ziet er misschien verzorgd uit, maar is erg gemakkelijk te verdedigen, en zorgt voor nagenoeg geen dreiging.

 

Het kán nog steeds, en ik ben een optimist, maar het moet nu wel erg snel gaan keren, we zijn echt te lief in het veld.

het moet medogenlozer, meer oppotunistisch en direct.

 

Hoe zit het met Elbers, wanneer zal hij aansluiten bij de slectie?? Hij is snel en meer doelgerichter.

Vente, wat mij betreft niet meer opstellen, wat een teleurstelling.....

Geplaatst : 20/01/2020 1:06 pm
copi reageerde
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Het Brabants Dagblad meldt dat de komst van Richard van der Venne rond is. Over de contractduur staat in het artikel niets vermeld.

link: https://www.bd.nl/rkc-waalwijk/rkc-heeft-ossenaar-van-der-venne-binnen~a29c173b

Update: een contract voor 2,5 seizoen. Daar spreekt wederzijds vertrouwen uit! 

Geplaatst : 20/01/2020 4:06 pm
Pagina 5 / 6 Eerste     Laatste
Deel: