Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 133 / 148 Eerste     Laatste
(@gekke-gerritje)
Gerritjuh is gek jonguh!

Dijks gaf gisteren bij espn aan in ieder geval mondeling akkoord te zijn met een Nederlandse club. Hij verwachte dat het (overmorgen) dus morgen inmiddels waarschijnlijk bekend gemaakt word. 

Zou zomaar eens bij ons kunnen zijn.

Tenminste het zou heel mooi zijn.

Geplaatst : 01/09/2022 10:20 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@sjors Ik ga nog wat kaarsjes branden in de Sint-Jan... 

Geplaatst : 01/09/2022 10:22 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

FC Volendam heeft op de slotdag van de transfermarkt zaken gedaan met Chelsea. De promovendus heeft verdediger Xavier Mbuyamba voor drie jaar vastgelegd.

Mbuyamba (20) debuteerde vier jaar geleden namens MVV Maastricht in het betaald voetbal. Barcelona zag potentie in de mandekker en plukte hem weg uit de Keuken Kampioen Divisie. Na een seizoen in Catalonië verkaste Mbuyamba naar Chelsea, waar hij zijn wedstrijden afwerkte in het beloftenelftal. Ondanks een promotie naar de hoofdmacht lagen er geen speelminuten in het verschiet voor de jeugdinternational.

Volendam besloot toe te happen en schotelde Mbuyamba met succes een driejarig contract voor. In de verbintenis is een optie voor nog een jaar opgenomen. Chelsea wilde eerst niet meewerken aan een vertrek, maar besloot woensdag vlak voor het sluiten van de markt alsnog overstag te gaan. Mbuyamba beschikte in Londen nog over een eenjarig contract.

tja...

Geplaatst : 01/09/2022 11:09 am
(@rkcnick)
Lid

Dijks schijnt volgens RKCnu Twitter niet naar RKC te komen. Via Afkicken hoor ik dat hij ploeggenoot gaat worden van Meulensteen bij Vitesse.

Geplaatst : 01/09/2022 11:15 am
Starbuck
(@starbuck)
Lid

Is Paul Quasten nog inzetbaar?

Geplaatst : 01/09/2022 1:01 pm
(@barie)
Lid

Toch frappant dat het ons niet lukt om een verdediger vast te leggen maar alle ploegen om ons heen blijkbaar wel, vraag me af of Frank en Mo daar een uitleg voor hebben. "de voetbalpiramide" gaat deze keer in ieder geval niet op want zowel Excelsior als Volendam staan onder ons in de rangorde.

Geplaatst : 01/09/2022 1:11 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@starbuck Waar hangen Carlos Van Wanrooy en Ard van Peppen vandaag de dag uit? 

Geplaatst : 01/09/2022 1:20 pm
Wolluk witte wel vond dit leuk
Wolluk witte wel
(@wil-uit-wolluk)
Lid

@bakari 

1662033264-863821AE-FDA2-42A7-BE34-B0DC72BB38F2.jpeg
Geplaatst : 01/09/2022 1:54 pm
Bakari vond dit leuk
(@garrythewinger)
Lid

VI: Het contract van Jetro Willems bij Greuther Fürth is ontbonden. Hij lag nog tot aan het einde van dit seizoen vast.

Geplaatst : 01/09/2022 1:55 pm
Wolluk witte wel
(@wil-uit-wolluk)
Lid

Gigli Ndefe?

Geplaatst : 01/09/2022 1:56 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Nodig ajb Timo Letschert uit om mee te trainen.

Een typische toekomstige RKC speler, die door privéproblemen (ziek dochtertje) op onbegrip stuitte bij AZ.

Joseph lijkt me de uitgelezen trainer om hem te rehabiliteren en plezier in het voetbal terug te laten krijgen.

Zie, wat hij nog in zijn mars heeft en wellicht is hij de missende verdedigende versterking die, na een paar maanden, na het WK de leider wordt van onze defensie. 29 jaar, groot en sterk, eigenlijk een speler die té goed is voor Ons RKC. Geef hem een kans!

Geplaatst : 01/09/2022 3:51 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

@luc 

Volgens Yvonne van Beek zou Timo al in de wandelgangen genoemd zijn bij RKC maar zou Timo zelf ontkent hebben naar rkc te komen.

Geplaatst : 01/09/2022 4:02 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@robink 

wil hij niet?

Geplaatst : 01/09/2022 4:06 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

@luc 

Dat weet ik niet, zoals ik het lees ontkende hij alleen met rkc in gesprek te zijn geweest.

Geplaatst : 01/09/2022 4:10 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@garrythewinger Dat zou pas een stunt zijn. Hengel die jongens binnen, op een jaar contract, volgend jaar zien we wel weer verder. 

Geplaatst : 01/09/2022 4:17 pm
Pagina 133 / 148 Eerste     Laatste
Deel: