Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 131 / 148 Eerste     Laatste
Timon
(@timon)
Lid

De voetbalpiramide is genoemd jongens, de cirkel is rond!!

Geplaatst : 31/08/2022 2:54 pm
Luc vond dit leuk
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @ton1989

Ik luister nog steeds, proef toch wel dat ze er echt wel veel hebben aangedaan en veel is afgeketst. Min of meer laat hij nog wel doorschemen nog wel rond te kijken . Gaf nog aan mochten er nog tips zijn. Hij wil geen valse verwachtingen scheppen.
Denk dat we ook gewoon ondanks dat het jammer is soort van accepteren en wellicht dat er toch wat in zit nog, boek is nooit helemaal dicht.

Nogmaals ik vind het ook jammer, maar hij schept geen valse verwachtingen vind ik

Dit proef ik ook in zijn antwoorden en woordkeuze. Hierdoor heb ik het idee dat er op de achtergrond toch nog wat speelt..

Geplaatst : 31/08/2022 2:58 pm
Ton1989 vond dit leuk
(@aatalex)
Lid

@ton1989 Je hebt het inderdaad maar te accepteren, dat klopt zeker maar neemt niet weg dat je al vanaf de winterstop wist dat 2 van je verdedigende sterkhouders zouden vertrekken. Als directie en scouting is het wel erg naief om dan te denken dat je het wel met jongens als Gaari en Lutonda gaat redden. Al met al is dit gewoon een aanfluiting aangezien ik me niet kan voorstellen dat er na de verkoop van Touba en Meulensteen geen geld meer is.

Komt gewoon bij dat de club weinig deelt met de buitenwacht waardoor het altijd maar gissen blijft. 

Geplaatst : 31/08/2022 3:01 pm
Ton1989 vond dit leuk
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@zeljko Laten we het hopen. Met deze achterhoede gaan we simpelweg heel veel punten verspelen en het onszelf onnodig moeilijk maken. 

Geplaatst : 31/08/2022 3:02 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Ik denk niet dat Frank nog iets achter houd en dat we gewoon gaan spelen met de armoede achterin. Ik vind het ongelofelijk maar goed. Ik blijf de hoop houden dat ons rkc nog iets op het pad komt vandaag.

Geplaatst : 31/08/2022 3:04 pm
(@aatalex)
Lid

@bakari zou bijna zeggen ga 4-3-3 spelen om de druk op de verdediging te verlagen...

Geplaatst : 31/08/2022 3:04 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@aatalex Dat is het meest logisch, dan heb je als iedereen fit is 1 zwakke broeder over. Of Bakari moet als linksback worden gezet, ook verre van ideaal trouwens. 

Geplaatst : 31/08/2022 3:05 pm
aatalex vond dit leuk
Ton1989
(@ton1989)
Lid

@aatalex ja ik kan het hier niet mee oneens zijn.... Ik ga af op de woorden van Frank dat ze er alles aan hebben gedaan tot nu toe en het een en ander is afgeketst....
Proef nog wel dat de deur nog niet gesloten is aangezien hij aangaf als er nog tips zijn. Hij wil geen valse verwachtingen scheppen en laat niet het achterste van zijn tong zien misschien.
Je zou ook kunnen stellen transfervrije spelers kun je altijd nog halen, dan voel ik de vraag weer aankomen had al eerder gekund... Maar misschien dat sommige spelers nu wel wat water bij de wijn willen doen.

Geplaatst : 31/08/2022 3:12 pm
(@rkcnick)
Lid

Gister hebben RKC (Frank) en ADO (Janmaat) nog gebeld over een speler. Klinkt alsof het meer was dat ADO een speler van RKC wilde, wie? Geen flauw idee. Wordt alleen gezegd dat ADO weinig/geen kans had.

Geplaatst : 31/08/2022 3:14 pm
rkc.alerts vond dit leuk
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@ton1989 Wat ik frappant vind is dat we maar 2 huurspelers hebben. Daar waar we in het verleden er meestal toch 3 soms 4 hadden. Genoeg grote clubs die hun talenten elders willen stallen. Een club als RKC heeft er gewoon 3 a 4 nodig om de selectie rond te krijgen. 

Geplaatst : 31/08/2022 3:14 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@rkc-alerts Dan moet het een belangrijke speler zijn. Ik gok Wouters of Nieuwpoort. 

Geplaatst : 31/08/2022 3:16 pm
rkc.alerts
(@rkc-alerts)
Lid

@nickvanzijp Ben ook benieuwd om wie dat ging. Frank maakte in ieder geval snel duidelijk dat ze deze speler niet wilde laten gaan.

Geplaatst : 31/08/2022 3:17 pm
(@pascal)
Lid

Dit is onacceptabel wat hier gebeurd. Wordt er op de scoutingslijstjes dan nergens rekening gehouden met haalbaarheid van spelers? Is nr 1 tm 6 echt onhaalbaar gebleken? Je hebt nu een KKD verdediging die dit seizoen bar weinig op de 0 kunnen gaan spelen. Op het middenveld en aanval druipt in potentie de kwaliteit eraf maar met zo’n matige verdediging is de selectie totaal niet in balans. Als je er elke week 2-3 moet maken om te kunnen winnen ga je het nog hard te halen hebben. Je gunt bijna dat RKC tegen Excelsior flink op de bek gaat, misschien opent dat de ogen. Je gaat nu achter de feiten aan lopen. Je hebt dit seizoen dé kans om je zonder al te veel stress veilig te spelen als je een fatsoenlijke verdediging zou hebben. Ergste is dat Frank en Mo dit in de winterstop pas gaan zien en dat er dan pas herstelwerkzaamheden gedaan worden achterin, maar dan is de achterstand misschien al wel onoverbrugbaar. De heren hadden zich onsterfelijk kunnen maken als er nog een goede verdediger bij was gekomen. Nu gaan we het doen met een Lb die nog niet in de Python mag en met een omgeturnde rechtsback als CV die elke wedstrijd zwaar door de mand valt. Dit is een aanfluiting van jewelste. De RKC supporter wordt keihard genaaid. Pleur op met die voetbalpiramide en calimerotaal. Je weet al het hele seizoen dat er een goede CV bij moet komen. Regeren is vooruitzien!

Geplaatst : 31/08/2022 3:18 pm
Luc en Bakari vonden dit leuk
Abraham
(@abraham)
Lid

Ik vind dat jullie echt belachelijk snel aannemen wat Frank in zo'n show bij Afkicken roept trouwens. Jullie snappen toch ook wel dat hij daar loopt te vertellen wat hij wil vertellen en niet het achterste van zijn tong laat zien? Hij roept daar half wat en jullie nemen het allemaal aan als waarheid.

Van de helft lijkt wat mij betreft geen zak te kloppen, daarnaast is het gewoon echt een belachelijke situatie waarin we beland zijn op dit moment. En vragen om buitenkansjes? Als hij buitenkansjes wil dan moet ie de laatste uren misschien proberen iets binnen te halen in plaats van popie jopie gaan zitten doen bij FC Afkicken, die 0.0 met RKC hebben. 

Geplaatst : 31/08/2022 3:22 pm
Gekke gerritje en Zeljko vonden dit leuk
Abraham
(@abraham)
Lid

Daarnaast en misschien kunnen de mensen achter rkcnu daar antwoord op geven: Waarom komt er nu ineens vanalles naar buiten via FC Afkicken? En niet eerder via RKC zelf of via rkcnu? Die mannen zitten overal kort op en hebben ook al op veel situaties antwoord gegeven, maar een reactie van frank nu bij afkicken en niet eerder bij rkcnu of via facebook van RKC kon niet? vaag.

Geplaatst : 31/08/2022 3:39 pm
Gekke gerritje, Roberto en Zeljko vonden dit leuk
Pagina 131 / 148 Eerste     Laatste
Deel: