Het is heel eerlijk gezegd echt ongelofelijk dat je denkt dat je het met Gaari en zelfs nu Lars nieuwpoort het wel even gaat redden in de eredivisie. Als Adewoye geblesseerd raakt zijn we kei hard de ***.
Ergens ook wel fijn dat nu in ieder geval duidelijk is dat er niemand meer komt! Was oprecht wel klaar met dat afwachten en alle (terechte) discussies hierom. Er had zeker nog een verdediger bij gemogen (ook volgens de club) maar blijkbaar is het op niets uitgelopen en wagen Mo en Frank het erop met deze selectie. Ik denk dat de huidige selectie wel de potentie heeft om te slagen, maar goed, de tijd zal uitwijzen of de beslissing van de club een goede of slechte was.
In ieder geval is het nu eindelijk tijd om te focussen op het voetbal. Nu het niet anders is, moeten we er gewoon vertrouwen in hebben. Meer kunnen we niet doen. Wij als supporters moeten er staan, te beginnen aankomende zondag! En hopelijk doen de spelers dat ook!
Ongelooflijk.
@robink We zijn al de lul omdat we met Gaari en Lutonda zitten, dan zijn we alleen erger de lul.
Dit is toch mismanagement, het vertrek van Touba en Meulensteen was al lang bekend, ze hebben tijd gehad om daar op in te spelen. Waarom die jongen van Feyenoord niet, die niet naar Excelsior gaat? Die is dus te huur en beter dan Lutonda...
Frank en Mo hebben hun werk niet naar behoren gedaan. Een onevenwichtige selectie met een gigantisch gebrek aan kwaliteit in de achterhoede.
Net in de stream van FC Afkicken via een superchat gevraagd naar de situatie rondom Biereth. Volgens Frank valt hij niet tegen, was hij al een tijd (licht) geblesseerd maar aangezien hij een jonge speler is die zich wil bewijzen bleef hij doorspelen. Nu hebben ze na de wedstrijd tegen Sparta gezegd dat hij zich mocht laten onderzoeken bij Arsenal, wat is gebeurd. Nu hij is teruggekeerd in Waalwijk krijgt hij de tijd om zich te gaan bewijzen en terug te keren van zijn blessure. Volgens Frank valt hij in ieder geval niet tegen en heeft hij het goed naar zijn zin in Waalwijk. (Op het moment van schrijven ongeveer 10 minuten geleden in de stream 14:23)
@nickvanzijp Top dat je dit even hebt nagevraagd, we hebben eerder al van bronnen rondom Arsenal gehoord dat Biereth geblesseerd was. Hopen dat hij snel terug is want ik denk dat hij wat toe kan voegen. Ik denk dat als hij de kans krijgt het naast Kramer in de spits zal zijn al is Jozefzoon goed in vorm.
In ieder geval goed om te horen dat hij of het bestuur niet ontevreden is.
@nickvanzijp Goede vraag kerel en ook een uitgebreid antwoord gekregen
Echt ongekend dit… Snap best dat er last minute alleen spelers bij komen die betaalbaar en beduidend een versterking zijn. Maar iedereen bij RKC wist in mei al dat Touba en Meulensteen zouden vertrekken, en dat er dan niemand bij komt is echt niet te verantwoorden naar de achterban.
Zowel slechte scouting als management, want met 1 blessure of schorsing gaan er spelers spelen die vorig jaar nog 3e keus waren…
@rkc-alerts Dat zou al helemaal bizar zijn. Jozefzoon, Lobete, Bakali en Bakari op de bank. En dan ga je in de achterhoede met Gaari en Lutonda spelen omdat de trainer blijkbaar het systeem heilig heeft verklaard. Een systeem waar de spelers er niet voor zijn en die Frank en Mo blijkbaar ook niet in gedachten hadden bij hun inkopen. Dit neigt toch naar wanbeleid waar de technische mensen blijkbaar verre van op 1 lijn zitten met de coach.
@mr-l Dan vergeten we het vertrek van Buttner ook nog. 3 kwalitatief sterke verdedigers weg, er eentje voor terug. En dan moet de al jaren falende rechtsback op eens de reddende engel zijn als centrale verdediger....
Als dat echt zo is mbt biereth waarom is daar dan zo geheimzinnig over gedaan de afgelopen tijd?
Kan toch gewoon eerlijk zijn tegen je supporters.
Hebben ze nou echt niet door dat ze bepaald niet aan klantenbinding doen op deze manier.
Het is echt balen inderdaad. Ben bang dat het niet voldoende is. We moeten het er maar mee doen.
Van Mosselveld is net wel duidelijk. “Als we iets halen dan moet het een toevoeging zijn.” Ze hebben allerlei opties bekeken en bleken te duur. Ook last minute ketste dit af.
Totale armoede in de laatste linie, gebasseerd op het spel van de laatste weken ben ik bang dat we tijdens de winterstop onder de degradatiestreep zullen staan. Het gaat in ieder geval niet het relaxte seizoen worden waar velen op gehoopt hadden.
Ik luister nog steeds, proef toch wel dat ze er echt wel veel hebben aangedaan en veel is afgeketst. Min of meer laat hij nog wel doorschemen nog wel rond te kijken . Gaf nog aan mochten er nog tips zijn. Hij wil geen valse verwachtingen scheppen.
Denk dat we ook gewoon ondanks dat het jammer is soort van accepteren en wellicht dat er toch wat in zit nog, boek is nooit helemaal dicht.
Nogmaals ik vind het ook jammer, maar hij schept geen valse verwachtingen vind ik
Volledig wanbeleid, men had in de vorige winterstop al kunnen anticiperen op het vertrek van Melle en Ahmed.
Geen smoesjes, het is gewoon onverkoopbaar naar de achterban, wat valt me dit tegen zeg. BAH!