Daneels komt naar mijn stad! Kerkrade, ik zal hem gaan bekijken in het Parkstad Limburg stadion😉
Mooi ! Daneels weg, ruimte voor 1 of misschien toch nog 2 verdedigers😉
Daneels, naar Roda, ruimte dus voor een verdediger!
Ik zei het al toen hij nog een contract had bij AZ en ze bezig waren met een ontbinding.
Timo Letschert!?
Derrick Luckassen niet op de training bij PSV! Om zijn geplande transfer af te ronden!
Zou dit hem zijn?
Toch wel apart… In goed overleg een contract ontbinden, wat gemaakt is in de tijd dat we “per ongeluk” promoveerden.
Kortom, salaristechnisch zal Daneels niet de duurste kracht zijn geweest. Dus heel veel extra ruimte zullen we niet krijgen hierdoor.
Daarnaast ook een vreemd iets dat Daneels in de eerste 3 wedstrijden basis stond. Natuurlijk waren de nieuwe aanwinsten nog niet allemaal fit, maar om hem dan voor niets te laten gaan?
Kan me niet voorstellen dat RKC nu niets meer gaat doen, zou inderdaad niet uit te leggen zijn naar de supporters en sponsoren.
De spoeling blijft defensief te dun, helemaal omdat Hans (hoe veel hij ook binnen de kleedkamer zal betekenen) ten eerste geen echte verdediger is maar een middenvelder. Maar ook niet degene gaat zijn die een hele wedstrijd daar gaat spelen.
Er valt ergens toch nog wel een spelers te huren bij een topclub? Kik Pierie of die Luckassen misschien zelfs. Letschert een goede optie! Wie weet loopt er een diamant in België rond of verassen ze ons met een spanjaard. Of is t te mooi om te dromen over een nieuwe cv?
Onze moderators zijn ook oorverdovend stil de laatste dagen….. 🥹
Tja, er valt weinig te zeggen. Zoals we nu een aantal keren hebben laten doorschemeren, afgelopen donderdag vrij duidelijk nog in de Podcast, lijkt het er niet op dat er nog wat bij gaat komen of er moeten ineens verrassende dingen heel snel gaan. Daar lijkt het op het moment van schrijven niet op.
Ik snap de hoop, de frustratie en de vraag, maar meer kunnen we er niet van maken.
En zo snel kan het gaan in het voetbal, want na het vertrek van Daneels zou er zomaar nóg wat kunnen gebeuren. Geen garanties.
Wordt een interessante anderhalve dag.
Ik denk gezien de ontwikkelingen een begrijpelijke transfer. Hopelijk krijgen we er de 1 of liever 2 broodnodige verdedigers voor terug.
Hij heeft nooit echt kunnen doorbreken maar is met momenten toch belangrijk geweest. Verder een goede gozer die er altijd hard voor werkte.
Daneels bedankt! En succes in Limburg!
@tim Vol verwachting klopt ons hart
Defence!! Defence!! Defence!!
Link: https://www.fr12.nl/nieuws/excelsior-hoopt-op-huurdeal-hartman
Excelsior is dus van de baan.. Gezien de kwaliteit van onze linksbacks kunnen wij deze garantie wel geven!
Voor de liefhebbers is er morgen vanaf 12:00 uur weer de transfer deadline day show van FC Afkicken: https://youtu.be/rW03jzpwW4U
Van Mosselveld is, als vriend van de show, waarschijnlijk weer van de partij om een laatste update te geven over RKC.
Deadline day, vandaag moet het gaan gebeuren. F5 toetsen gaan vandaag sneuvelen. Ik hoop 1 huurling en nog een transfervrije speler, beiden in de achterhoede natuurlijk.
🧐