@robink Biereth is weer terug. Telt dat ook?
Aanvallers genoeg, verdedigers te weinig....
Krijg heel sterk het idee dat dit de selectie is waar we het mee gaan doen. Had er zelf graag nog een verdediger bij gezien. Over 10 speelrondes gaat de transferperiode weer open, misschien zijn Frank en Mo dan ook overtuigd.
Dat zou wel heel erg dom zijn, de financiële middelen zullen dan hetzelfde zijn.
Alleen de uitgangspositie zou dan verzwakt zijn, want je staat er dan slechter voor, en bent meer desperaat om verdedigende versterking te halen, dus ben je duurder uit. Makelaars zijn niet gek natuurlijk.
Onderhandelingspositie nu, is beter, en je hoeft ook (nog) niet een achterstand in te lopen, bovendien regeren is vooruitzien.
maar ik deel je mening, zal me niks verbazen, dat we het met de huidige verdediging moeten doen, wat WAARDELOOS is en onverkoopbaar naar de achterban.
@basbrok, naast de proefperiode van Iovu was RKC ook zo goed als rond met Amofa. De wil om een extra CV aan te trekken is (of inmiddels was) er dus wel degelijk.
Onze moderators zijn ook oorverdovend stil de laatste dagen….. 🥹
Onze moderators zijn ook oorverdovend stil de laatste dagen….. 🥹
Tja, er valt weinig te zeggen. Zoals we nu een aantal keren hebben laten doorschemeren, afgelopen donderdag vrij duidelijk nog in de Podcast, lijkt het er niet op dat er nog wat bij gaat komen of er moeten ineens verrassende dingen heel snel gaan. Daar lijkt het op het moment van schrijven niet op.
Ik snap de hoop, de frustratie en de vraag, maar meer kunnen we er niet van maken.
mocht er geen verdedigende versterking komen, zal de club toch moeten verklaren wat de reden hiervoor is.
Strategie? of gebrek aan kwaliteit op de markt?, of financieel geen armslag? Dat is toch het minste wat de supporters/seizoenkaarhouders mogen verwachten.
Zal een verdraaid goed verhaal moeten zijn 🙄 🤔
mocht er geen verdedigende versterking komen, zal de club toch moeten verklaren wat de reden hiervoor is.
Strategie? of gebrek aan kwaliteit op de markt?, of financieel geen armslag? Dat is toch het minste wat de supporters/seizoenkaarhouders mogen verwachten.
Zal een verdraaid goed verhaal moeten zijn 🙄 🤔
De voetbalpiramide!!1!
@timon Die vlieger gaat niet op gezien de aanvallende kwaliteit die ze gehaald hebben.
Excelsior is geïnteresseerd in Hartman geloof ik.
Klopt, wat mij betreft mengt RKC zich in deze strijd. Maakte een prima indruk tegen ons.
Stel er komt echt geen verdediger meer hè,
Op basis waarvan is de directie en technische staf overtuigd waarom dit niet nodig is?
Wat zien zij anders dan (een deel van) de supporters?
Ik zie achterin alleen maar pure armoede met lutonda iedere week weer in de basis.
Ook de wedstrijd tegen Vitesse was overigens weer van een bedroevend niveau van onze kant. Met deze speelwijze heb je ook werkelijk niks aan Kramer. Die moet in de spits staan en voorzetten krijgen van de zijkant.
Butner hield het vaak geen hele wedstrijd vol maar er kwam zoveel meer dreiging vanaf.
En kan Lelieveld en gaari misschien niet van positie wisselen? Of is Lelieveld echt alleen een pure rechts back?
Ook volgende week kunnen we nog spelers aantrekken. Spelers zonder contract kan je zo vastleggen.
Ben wel benieuwd naar de niks, zegende argumenten van de heer Oosting, Mo en Frank.
Achterin zijn we heel kwetsbaar, zeker wanneer er geblesseerde speler zijn en bij schorsingen. Shaw en Buijs zijn nog van kwaliteit, maar de rest is heel magertjes
Terwijl we van de historie altijd een perfect verdediging hadden. de focus heeft teveel bij de aanval gelegen.
De aanval is je beste verdediging!