Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 126 / 148 Eerste     Laatste
(@peter404)
Lid

Ik zou proberen om Letschert te halen. Heeft bij az een tikkie gehad en kan zich prima bij ons revancheren

Daarnaast zou ik hartman van Feyenoord  proberen te huren. Ik vond hem tegen ons zeker verfrissend voetballen.

Bij Feyenoord hebben ze inmiddels genoeg linksbacks.

Geplaatst : 29/08/2022 12:00 am
(@aatalex)
Lid

@luc Misschien dat het geld (salarisbudget) op is? Kan met geen andere reden bedenken. 

Geplaatst : 29/08/2022 9:08 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@aatalex Als dat zo is mogen we toch wel spreken van slecht beleid. Je calculeert toch in wat je nodig hebt en wat je dus ook ongeveer per linie kan spenderen. We hebben een nu een onevenwichtige selectie waar we aanvallend veel kwaliteit over hebben en defensief te kort komen. 

Geplaatst : 29/08/2022 9:21 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@aatalex 

Als dat waar zou zijn, is er sprake van mismanagement, salarissen betalen voor drie/vier-dubbele bezetting voorin, en geen back-up CV of zelfs eredivisiewaardige LB op je loonlijst??

Geplaatst : 29/08/2022 9:21 am
(@aatalex)
Lid

@luc en @bakari; dat ben ik helemaal met jullie eens maar zoals ik aangeef kan ik me geen andere reden bedenken. 
Het kan toch niet zo zijn dat ze bij de club denken dat deze verdediging eredivisiewaardig is? 

Geplaatst : 29/08/2022 9:30 am
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Ik kan ook niet geloven dat onze directie niet zou zien dat deze verdediging niet eredivisie waardig is. Er moet wel iets anders zijn waarom er niemand is gekomen of gaat komen.

Geplaatst : 29/08/2022 11:11 am
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @zeljko

Biereth verblijft in Engeland. Zullen we hem nog terugzien in Waalwijk? Of aanvaller eruit en verdediger(s) erbij? 

Daardoor nu spelersbudget vrijmaken?

Geplaatst : 29/08/2022 11:32 am
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Het is weer een tijdje geleden, 

Geplaatst : 29/08/2022 12:18 pm
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Transfermarkt Is tot morgen open he? Of overmorgen

Ik verwacht niet zoveel meer hoogstens een buitenkansje! Zou goed zijn als het een verdediger is. Een centrale verdediger lijkt mij het meest urgent.

Hints?

Letschert heeft amper gespeeld zal hij wel wedstrijd fit zijn?

Geplaatst : 29/08/2022 6:01 pm
(@basbrok)
Lid
Geplaatst door: @ton1989

Ik verwacht niet zoveel meer hoogstens een buitenkansje! Zou goed zijn als het een verdediger is. Een centrale verdediger lijkt mij het meest urgent.

Hints?

Het lijkt mij nog steeds heel sterk dat er geen behoefte meer zou zijn aan een extra optie centraal achterin. Je bent daar immers niet dubbel bezet op dit moment.

En het zou ergens toch wel raar zijn dat we laatst onze Moldavisch international een langere stage af laten werken ter beoordeling, terwijl we eigenlijk niemand meer zoeken op die positie.

Mijn grootste gevoel is vooral dat Frank en Mo dit naar buiten laten druppelen om op die manier hun onderhandelingspositie niet te ondermijnen. Als je immers roep dat je hard op zoek bent naar een centrale verdediger, doet dat je onderhandelingspositie geen goed. Plus dat het je huidige jongens op die positie ook niet echt goed doet.

Maar goed, de klok tikt! Dit zijn de uren dat iedereen in de voetbalwereld zenuwachtig wordt. Denk dat er op veel plekken nog behoorlijk wat gaat gebeuren. 

Geplaatst : 29/08/2022 6:30 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid
Geplaatst door: @ton1989

Hints?

De transfermarkt sluit woensdag- op donderdagnacht. 

Los daarvan verbaasde ik me vandaag over het volgende: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1044266/bizarre-wending-de-graafschap-regelt-vliegticket-go-ahead-strikt-nieuweling.html

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.. Na zijn arbitragezaak bij ons, nu deze fratsen.

Geplaatst : 29/08/2022 7:29 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@zeljko Bizar verhaal ja. Wel goed om te zien dat go Ahead duidelijk lager mikt qua aanvaller dan RKC. Sow was in de 1e divisie een prima speler, maar in de eredivisie eigenlijk niks waar gemaakt. 

Geplaatst : 29/08/2022 7:33 pm
(@basbrok)
Lid
Geplaatst door: @bakari

@zeljko Bizar verhaal ja. Wel goed om te zien dat go Ahead duidelijk lager mikt qua aanvaller dan RKC. Sow was in de 1e divisie een prima speler, maar in de eredivisie eigenlijk niks waar gemaakt. 

Ik twijfelde vandaag elders al over de capaciteiten der scouting bij Go Ahead. Die leggen het Eredivisieschap voorin grotendeels in handen van Finn Stokkers en Sylla Sow..... 

Geplaatst : 29/08/2022 8:55 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@basbrok Wij in handen van Lutonda en Gaari, ik weet niet wie gekker is....

Finn kan je er prima bij hebben, hardwerkende jongen die voor RKC zeer nuttig is geweest. 

Geplaatst : 29/08/2022 9:41 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Zou er vandaag nog wat bijkomen?

Geplaatst : 30/08/2022 9:28 am
Pagina 126 / 148 Eerste     Laatste
Deel: