Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 125 / 148 Eerste     Laatste
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Ik heb de podcast nog niet gehoord, maar ik neem aan dat er op doorgevraagd is?

Wat is de motivatie? 5-3-2 willen spelen, je verliest je 2 beste CV's vangt het op met éen RB in het centrum en geen volwaardige backup in geval van schorsingen en blessures? Tenzij je Nieuwpoort en Hansie als volwaardige CV's wil beschouwen?

Erg bedenkelijk en inderdaad dat wordt (strijden tegen) degradatie. STOM hoor.

Geplaatst : 26/08/2022 11:16 am
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@luc Tja veel kwaliteit in de voorhoede gehaald. Maar een selectie die niet in balans is en veel kwaliteit tekort in de achterhoede. 

Geplaatst : 26/08/2022 12:22 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Wie jarig is trakteert! kunnen we vandaag nog een traktatie verwachten? 😅👌🏼

Geplaatst : 26/08/2022 1:26 pm
Luc vond dit leuk
(@gekke-gerritje)
Gerritjuh is gek jonguh!

Ik kan en wil het niet aannemen/ geloven dat er geen links back meer gehaald gaat worden voor de deadline.

Vd buijs was al gehaald als vervanging en Shawn is de 2e vervanger van Meulen steen /touba dan heb je Lelieveld gehaald op rechts maar gaari schuift ineens een plek op. Vind het allemaal maar vreemd.

Naast biereth vind ik het ook zeer opmerkelijk dat onze multifunctionele speler bakari nog GEEN enkele speelminuut gehad heeft. Zit hier niet iets achter? Onenigheid met de club over bijvoorbeeld een uitgebleven transfer of iets anders?  Ik geloof niet dat het helemaal toevallig is dat hij nog niet in het veld gestaan heeft terwijl die gewoon al 3 volledige wedstrijden op de links back positie gebruikt had kunnen worden.

Als er achterin niks bijkomt verwacht ik sowieso weer een lang seizoen degradatie voetbal.

Geplaatst : 26/08/2022 6:18 pm
(@loonsebo)
Lid

Dat het achterin niet overhoudt, ziet iedereen. Joseph heeft wel laten zien met matig materiaal goed te kunnen presteren. In 5-3-2 zijn ruimtes klein en kunnen spelers elkaars fouten repareren. Het wordt weer een seizoen puntjes harken, maar als we Vitesse én Excelsior nu achter elkaar zouden pakken, ziet de wereld er weer ineens anders uit. Dan breekt iig in Arnhem de pleuris uit en is de Schwung er in Rotterdam wellicht uit. Ik zie ook graag nog 2 verdedigende versterkingen komen, maar als dit t is, is dit t.

ps. Als we degraderen overigens wel eeuwig zonde. Er zijn onderin écht clubs die we met een meer evenwichtige selectie fluitend onder ons moeten kunnen houden

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door LoonseBo
Geplaatst : 26/08/2022 6:31 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

Wat zouden jullie van Dankerlui als defensieve versterking vinden? Is buiten de selectie van Groningen vallen, en opzoek naar een andere club.

Geplaatst : 26/08/2022 9:01 pm
GoFresh
(@gofresh)
Liefhebber

Zou Calvin Verdonk iets voor ons zijn? Bij NEC op de bank; is linksback en kan ook centraal

Geplaatst : 26/08/2022 9:17 pm
(@loonsebo)
Lid

@robink Verdonk en Dankerlui zijn 25 en 26 jaar oud en door de wol geverfde verdedigers met behoorlijk wat eredivisie ervaring. Beide welkom wat mij betreft, met daarbij voorkeur voor Verdonk.

Geplaatst : 26/08/2022 11:22 pm
(@rafstrk)
Lid

Nieuwpoort basis want vd Buijs is niet fit daar heb je de stront al…

Geplaatst : 27/08/2022 5:41 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

tja, het is Nieuwpoort of Hansie als Shawn, Dario of Juriën (!!) geschorst of geblesseerd zijn.

Ik zou wel eens vanuit RKC willen weten wat de gedachte hierachter is?? Kan toch geen bewuste keuze zijn??

Nog 4 dagen na vandaag om daar verandering in aan te brengen! Kan toch niet zo!

Fingers crossed voor straks.

Geplaatst : 27/08/2022 6:09 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@rafstrk Eerlijk is eerlijk Nieuwpoort speelde een prima pot. Prima om die jongen achter de hand te hebben.

Het probleem zit hem in de tactiek waar we de spelers niet voor hebben. We hebben geen aanvallende backs en 2 eredivisiewaardige CV's. Zet dan Lelieveld op de plek van Gaari en Bakari RB, dan heb je nog 1 aanvallende back en je haalt een zwakke schakel weg. 

Geplaatst : 28/08/2022 10:33 am
(@rafstrk)
Lid

@bakari mee eens speelde zeer sterk naar mijn mening, een echte vechter

Geplaatst : 28/08/2022 10:36 am
(@kurtvandoorn)
Lid

@bakari misschien speelt het ook wel mee dat Anita nog niet fit genoeg is/ niet in top vorm is, want als iemand de afgelopen 2 seizoenen de verdediging/ middenveld op zijn plek zetten was hij het wel en hij losten de fouten van de verdedigers ook op.

Geplaatst : 28/08/2022 12:48 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@kurtvandoorn Natuurlijk scheelt dat wat. Maar Anita kan ook niet zoveel belopen. 

Geplaatst : 28/08/2022 12:50 pm
Zeljko
(@zeljko)
Lid

Biereth verblijft in Engeland. Zullen we hem nog terugzien in Waalwijk? Of aanvaller eruit en verdediger(s) erbij? 

Geplaatst : 28/08/2022 8:27 pm
Pagina 125 / 148 Eerste     Laatste
Deel: