Het is echt balen inderdaad. Ben bang dat het niet voldoende is. We moeten het er maar mee doen.
Van Mosselveld is net wel duidelijk. “Als we iets halen dan moet het een toevoeging zijn.” Ze hebben allerlei opties bekeken en bleken te duur. Ook last minute ketste dit af.
Totale armoede in de laatste linie, gebasseerd op het spel van de laatste weken ben ik bang dat we tijdens de winterstop onder de degradatiestreep zullen staan. Het gaat in ieder geval niet het relaxte seizoen worden waar velen op gehoopt hadden.
Ik luister nog steeds, proef toch wel dat ze er echt wel veel hebben aangedaan en veel is afgeketst. Min of meer laat hij nog wel doorschemen nog wel rond te kijken . Gaf nog aan mochten er nog tips zijn. Hij wil geen valse verwachtingen scheppen.
Denk dat we ook gewoon ondanks dat het jammer is soort van accepteren en wellicht dat er toch wat in zit nog, boek is nooit helemaal dicht.
Nogmaals ik vind het ook jammer, maar hij schept geen valse verwachtingen vind ik
Volledig wanbeleid, men had in de vorige winterstop al kunnen anticiperen op het vertrek van Melle en Ahmed.
Geen smoesjes, het is gewoon onverkoopbaar naar de achterban, wat valt me dit tegen zeg. BAH!
De voetbalpiramide is genoemd jongens, de cirkel is rond!!
@ton1989 Je hebt het inderdaad maar te accepteren, dat klopt zeker maar neemt niet weg dat je al vanaf de winterstop wist dat 2 van je verdedigende sterkhouders zouden vertrekken. Als directie en scouting is het wel erg naief om dan te denken dat je het wel met jongens als Gaari en Lutonda gaat redden. Al met al is dit gewoon een aanfluiting aangezien ik me niet kan voorstellen dat er na de verkoop van Touba en Meulensteen geen geld meer is.
Komt gewoon bij dat de club weinig deelt met de buitenwacht waardoor het altijd maar gissen blijft.
@zeljko Laten we het hopen. Met deze achterhoede gaan we simpelweg heel veel punten verspelen en het onszelf onnodig moeilijk maken.
Ik denk niet dat Frank nog iets achter houd en dat we gewoon gaan spelen met de armoede achterin. Ik vind het ongelofelijk maar goed. Ik blijf de hoop houden dat ons rkc nog iets op het pad komt vandaag.
@bakari zou bijna zeggen ga 4-3-3 spelen om de druk op de verdediging te verlagen...
@aatalex ja ik kan het hier niet mee oneens zijn.... Ik ga af op de woorden van Frank dat ze er alles aan hebben gedaan tot nu toe en het een en ander is afgeketst....
Proef nog wel dat de deur nog niet gesloten is aangezien hij aangaf als er nog tips zijn. Hij wil geen valse verwachtingen scheppen en laat niet het achterste van zijn tong zien misschien.
Je zou ook kunnen stellen transfervrije spelers kun je altijd nog halen, dan voel ik de vraag weer aankomen had al eerder gekund... Maar misschien dat sommige spelers nu wel wat water bij de wijn willen doen.
Gister hebben RKC (Frank) en ADO (Janmaat) nog gebeld over een speler. Klinkt alsof het meer was dat ADO een speler van RKC wilde, wie? Geen flauw idee. Wordt alleen gezegd dat ADO weinig/geen kans had.
@ton1989 Wat ik frappant vind is dat we maar 2 huurspelers hebben. Daar waar we in het verleden er meestal toch 3 soms 4 hadden. Genoeg grote clubs die hun talenten elders willen stallen. Een club als RKC heeft er gewoon 3 a 4 nodig om de selectie rond te krijgen.
@rkc-alerts Dan moet het een belangrijke speler zijn. Ik gok Wouters of Nieuwpoort.
@nickvanzijp Ben ook benieuwd om wie dat ging. Frank maakte in ieder geval snel duidelijk dat ze deze speler niet wilde laten gaan.