Dat doen de heren slim om te zeggen we kijken nog eventueel rond naar een buitenkansje. Echt weer vrijblijvend gelul. Men weet dat als ze communiceren we willen nog een verdediger halen en er komt niemand dat ze daar op 'afgerekend' worden. Nu kunnen ze zonder druk nog verder speuren en de markt afwachten. Komt er niemand zal men zeggen dat er zich geen buitenkans meer aandiende die haalbaar was.
Persoonlijk vind ik het wel slim dat ze het doen, voor supporters is het frustrerend dat geef ik toe..
Spierins gaat hoogstwaarschijnlijk niet verlengen bij Toulouse dus die mag wel terug komen😉
@rafstrk Hoewel Spierings een geweldige speler is, liever niet. Op nog een aanvallende speler erbij hebben we niet nodig.
Verdedigers moeten we hebben.
@bakari kan pas volgend seizoen hè dit seizoen loopt zijn contract nog
Wessel Dammers wederom 90 minuten op de bank bij FC Groningen. WII heeft alweer geïnformeerd bij hem, die willen hem maar wat graag inlijven. Mijn inziens zit RKC hier echt te slapen. Dit zou de leider zijn waar het achterin aan ontbreekt en tevens zou het een betaalbare optie moeten zijn. Als we voor einde transferperiode geen verdediger erbij hebben is het één groot fiasco.
Hij is onderweg naar een andere club.
Dammers dus toch naar Goirle Noord.
Had bij ons ook niet misstaan.
Zonde, benieuwd welke club hem oppikt, die doen er goed aan. Vraag me af of er überhaupt oriënterend een lijntje naar hem uitgegooid is.
Edit: Naar Willem II dus... #gemistekans!🤨
Is het een gemiste kans, als het nooit een kans geweest is? Het budget van Willem II is vele malen hoger dan dat van ons, die betalen gewoon transfersommen (zoals WII eerder voor Dammers diende te betalen á 4 ton). Dat gaat in Waalwijk niet gebeuren.
Helemaal eens dat RKC geen 4 ton moet neertellen, maar wie zegt dat Willem II 4 ton heeft betaald? Dat was de verplichte kooptie in eerste instantie. Als ze dat ervoor over hadden gehad hadden ze wel meteen geprobeerd hem alsnog in te lijven. Ik denk eerder misschien de helft en een kleine bonus bij promotie. Willem II heeft bijna alleen maar transfervrije spelers gehaald, dat is niet voor niks. Tot slot heeft Willem II geen velen malen hoger spelersbudget dan RKC. Dat ligt bij beide clubs tussen de 3 en 3,5 miljoen (Bron BD, Martin v Geel).
Maargoed Dammers wordt het iig niet. Dus laten we nog maar eens een shortlistje droppen met potentiële versterkingen, misschien kijken de heren met een schuin oog mee:
- Jan Paul van Hecke (eerst huren)
- Jurgen Matteij
Helemaal eens dat RKC geen 4 ton moet neertellen, maar wie zegt dat Willem II 4 ton heeft betaald? Dat was de verplichte kooptie in eerste instantie. Als ze dat ervoor over hadden gehad hadden ze wel meteen geprobeerd hem alsnog in te lijven. Ik denk eerder misschien de helft en een kleine bonus bij promotie. Willem II heeft bijna alleen maar transfervrije spelers gehaald, dat is niet voor niks. Tot slot heeft Willem II geen velen malen hoger spelersbudget dan RKC. Dat ligt bij beide clubs tussen de 3 en 3,5 miljoen (Bron BD, Martin v Geel).
Maargoed Dammers wordt het iig niet. Dus laten we nog maar eens een shortlistje droppen met potentiële versterkingen, misschien kijken de heren met een schuin oog mee:
- Jan Paul van Hecke (eerst huren)
- Jurgen Matteij
Er is in ieder geval een transfersom neergelegd. Daarnaast was Dammers ook dicht bij een overstap naar een andere club die riante salarissen neer legt dus ik denk kwa sowieso kostenplaatje met transfersom er bij wat te hoog gegrepen helaas.
@bakari denk niet dat iemand die bij Wolfsburg in de basis speelt bij RKC komt spelen. Maar ik kan er naast zitten hoor😂
@dickdrunen Dan heeft hij zich flink verbeterd. Vorig jaar mocht hij een handjevol wedstrijden invallen. Dan zijn er weinig Nederlandse opties over dunkt mij.