Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 122 / 141
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@tim 

mocht er geen verdedigende versterking komen, zal de club toch moeten verklaren wat de reden hiervoor is.

Strategie? of gebrek aan kwaliteit op de markt?, of financieel geen armslag? Dat is toch het minste wat de supporters/seizoenkaarhouders mogen verwachten.

Zal een verdraaid goed verhaal moeten zijn 🙄 🤔 

Geplaatst : 30/08/2022 2:40 pm
Timon
(@timon)
Lid
Geplaatst door: @luc

@tim 

mocht er geen verdedigende versterking komen, zal de club toch moeten verklaren wat de reden hiervoor is.

Strategie? of gebrek aan kwaliteit op de markt?, of financieel geen armslag? Dat is toch het minste wat de supporters/seizoenkaarhouders mogen verwachten.

Zal een verdraaid goed verhaal moeten zijn 🙄 🤔 

De voetbalpiramide!!1! 

Geplaatst : 30/08/2022 2:47 pm
Bakari
(@bakari)
Manusje van alles

@timon Die vlieger gaat niet op gezien de aanvallende kwaliteit die ze gehaald hebben. 

Geplaatst : 30/08/2022 3:06 pm
Michiel Kramer
(@michielk)
Lid

@peter404 

Excelsior is geïnteresseerd in Hartman geloof ik.

Geplaatst : 30/08/2022 3:14 pm
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

@zeljko 

En, RKC staat boven Excelsior in de voetbalpiramide ! 7,5 mio tegen 8,4 mio. 🧐 👍 

Geplaatst : 30/08/2022 3:28 pm
Zeljko vond dit leuk
(@gekke-gerritje)
Gerritjuh is gek jonguh!

Stel er komt echt geen verdediger meer hè,

Op basis waarvan is de directie en technische staf overtuigd waarom dit niet nodig is?

Wat zien zij anders dan (een deel van) de supporters?

Ik zie achterin alleen maar pure armoede met lutonda iedere week weer in de basis.

Ook de wedstrijd tegen Vitesse was overigens weer van een bedroevend niveau van onze kant. Met deze speelwijze heb je ook werkelijk niks aan Kramer. Die moet in de spits staan en voorzetten krijgen van de zijkant.

Butner hield het vaak geen hele wedstrijd vol maar er kwam zoveel meer dreiging vanaf.

En kan Lelieveld en gaari misschien niet van positie wisselen?  Of is Lelieveld echt alleen een pure rechts back?

Geplaatst : 30/08/2022 4:12 pm
(@dokus)
Lid

Ook volgende week kunnen we nog spelers aantrekken. Spelers zonder contract kan je zo vastleggen.
Ben wel benieuwd naar de niks, zegende argumenten van de heer Oosting, Mo en Frank. 

Achterin zijn we heel kwetsbaar, zeker wanneer er geblesseerde speler zijn en bij schorsingen. Shaw en Buijs zijn nog van kwaliteit, maar de rest is heel magertjes 

Terwijl we van de historie altijd een perfect verdediging hadden. de focus heeft teveel bij de aanval gelegen.
De aanval is je beste verdediging!

Geplaatst : 30/08/2022 4:41 pm
(@rafstrk)
Lid

Daneels komt naar mijn stad! Kerkrade, ik zal hem gaan bekijken in het Parkstad Limburg stadion😉

Geplaatst : 30/08/2022 4:44 pm
Zeljko vond dit leuk
(@gekke-gerritje)
Gerritjuh is gek jonguh!

Mooi ! Daneels weg, ruimte voor 1 of misschien toch nog 2 verdedigers😉

Geplaatst : 30/08/2022 4:52 pm
Zeljko vond dit leuk
Luc
 Luc
(@luc)
Luctor et emergo

Daneels, naar Roda, ruimte dus voor een verdediger!

Geplaatst : 30/08/2022 4:56 pm
Zeljko vond dit leuk
(@lucaa0416)
Lid

Ik zei het al toen hij nog een contract had bij AZ en ze bezig waren met een ontbinding. 

Timo Letschert!? 

Dit bericht is 3 jaar geleden aangepast door Lucaa0416
Geplaatst : 30/08/2022 5:19 pm
(@lucaa0416)
Lid

Derrick Luckassen niet op de training bij PSV! Om zijn geplande transfer af te ronden! 

Zou dit hem zijn?

Geplaatst : 30/08/2022 5:30 pm
Mr. L
(@mr-l)
Lid

Toch wel apart… In goed overleg een contract ontbinden, wat gemaakt is in de tijd dat we “per ongeluk” promoveerden. 

Kortom, salaristechnisch zal Daneels niet de duurste kracht zijn geweest. Dus heel veel extra ruimte zullen we niet krijgen hierdoor.

Daarnaast ook een vreemd iets dat Daneels in de eerste 3 wedstrijden basis stond. Natuurlijk waren de nieuwe aanwinsten nog niet allemaal fit, maar om hem dan voor niets te laten gaan? 

Kan me niet voorstellen dat RKC nu niets meer gaat doen, zou inderdaad niet uit te leggen zijn naar de supporters en sponsoren.

De spoeling blijft defensief te dun, helemaal omdat Hans (hoe veel hij ook binnen de kleedkamer zal betekenen) ten eerste geen echte verdediger is maar een middenvelder. Maar ook niet degene gaat zijn die een hele wedstrijd daar gaat spelen. 

Geplaatst : 30/08/2022 5:35 pm
(@hansie-hansie)
Lid

Er valt ergens toch nog wel een spelers te huren bij een topclub? Kik Pierie of die Luckassen misschien zelfs. Letschert een goede optie! Wie weet loopt er een diamant in België rond of verassen ze ons met een spanjaard. Of is t te mooi om te dromen over een nieuwe cv?

Geplaatst : 30/08/2022 6:03 pm
Michiel Kramer vond dit leuk
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @tim
Geplaatst door: @loonsebo

Onze moderators zijn ook oorverdovend stil de laatste dagen….. 🥹

Tja, er valt weinig te zeggen. Zoals we nu een aantal keren hebben laten doorschemeren, afgelopen donderdag vrij duidelijk nog in de Podcast, lijkt het er niet op dat er nog wat bij gaat komen of er moeten ineens verrassende dingen heel snel gaan. Daar lijkt het op het moment van schrijven niet op.

Ik snap de hoop, de frustratie en de vraag, maar meer kunnen we er niet van maken.

En zo snel kan het gaan in het voetbal, want na het vertrek van Daneels zou er zomaar nóg wat kunnen gebeuren. Geen garanties. 

Wordt een interessante anderhalve dag. 

Topic starter Geplaatst : 30/08/2022 6:11 pm
Michiel Kramer vond dit leuk
Pagina 122 / 141
Deel: