Forum

Transfers 22/23

[Gesloten] Transfers 22/23

Pagina 122 / 148 Eerste     Laatste
 Sno
(@sno)
Lid

Ik maak me inderdaad meer zorgen over de LB positie.

Niet dat Gaari extreem goed was, maar wel beter dan vorige wedstrijden. Kleine Sidenote, ik vond dat hij voor zijn lengte best veel kopduels won. Niet dat dat er iets toe doet, maar vond het wel opvallend

Geplaatst : 22/08/2022 6:53 am
Ton1989 vond dit leuk
(@rafstrk)
Lid

als ik naar de spelers kijk speelde we de oefenwedstrijd 433

Geplaatst : 22/08/2022 3:06 pm
 cas
(@cas)
Lid

Heb gehoord dat RKC en Pieters nog steeds in gesprek zijn. Struikelpunt is het hoge salaris dat Pieters wil.

Geplaatst : 22/08/2022 4:55 pm
Wolluk witte wel
(@wil-uit-wolluk)
Lid

@cas Misschien dat Pieters wel een nieuwe keuken kan gebruiken.

Hopen dat ome Ben een paar tonnetjes wil aftikken 

Geplaatst : 22/08/2022 5:08 pm
cas vond dit leuk
GoFresh
(@gofresh)
Liefhebber

Vaessen keept 3 wedstrijden, elke keer tegen goal.

Pereira tegen Sparta de 0—-> doe maar ffkes wisselen

Geplaatst : 22/08/2022 6:23 pm
(@rafstrk)
Lid

@wil-uit-wolluk misschien wilt de hele familie Pieters wel een keuken, zolang hij maar komt😅

Geplaatst : 22/08/2022 6:53 pm
(@pascal)
Lid

Wessel Dammers wederom 90 minuten op de bank bij FC Groningen. WII heeft alweer geïnformeerd bij hem, die willen hem maar wat graag inlijven. Mijn inziens zit RKC hier echt te slapen. Dit zou de leider zijn waar het achterin aan ontbreekt en tevens zou het een betaalbare optie moeten zijn. Als we voor einde transferperiode geen verdediger erbij hebben is het één groot fiasco.

Geplaatst : 22/08/2022 7:16 pm
(@kurtvandoorn)
Lid

@rafstrk en misschien wil hij wel een autotje van van mossel

Geplaatst : 22/08/2022 7:27 pm
(@peter404)
Lid

Het contract van Letschert bij az is ontbonden. Wellicht is dit de buitenkans?

Dit bericht is 2 jaar geleden aangepast door Peter404
Geplaatst : 22/08/2022 7:48 pm
 Tim
(@tim)
Oprichter Programmeur Supporter
Geplaatst door: @cas

Heb gehoord dat RKC en Pieters nog steeds in gesprek zijn. Struikelpunt is het hoge salaris dat Pieters wil.

Klopt niet. 

Topic starter Geplaatst : 22/08/2022 9:05 pm
cas vond dit leuk
(@rafstrk)
Lid

@tim niet meer in gesprek dus?

Geplaatst : 22/08/2022 9:31 pm
 Sno
(@sno)
Lid

@pascal 

Willem II had als ze in de eredivisie bleven een verplichte optie tot koop van 4 ton. Toen ze degradeerde hebben ze Groningen gevraagd hem alsnog over te nemen voor 4 ton. Hier ging Groningen niet in mee. We kennen Groningen tegenwoordig voor hun belachelijke vraagprijzen.

Ik denk dat het duidelijk is dat RKC dit niet gaat/wil betalen. En dat zou ik enigszins wel begrijpen.

Ondanks dat het absoluut een verbetering tov Gaari zou zijn, daar niet van.

Geplaatst : 23/08/2022 7:30 am
 Sno
(@sno)
Lid

+ zijn salariseisen waren vrij fors, echter wilde Willem II daar in mee gaan.

Geplaatst : 23/08/2022 7:32 am
(@pascal)
Lid

4 ton moet RKC inderdaad never nooit betalen, eens. Echter betwijfel ik of Willem II bereidt was die 4 ton neer te tellen voor hem na degradatie. Die middelen hadden ze namelijk niet. Bijna alle transfers die ze hebben gedaan zijn transfervrije spelers en voor Lamprou is naar verluidt nog geen ton betaald om hem over te nemen van PEC. Die Fledderus is inderdaad echt een rat, maar wie wat wat er mogelijk is. Groningen zit ook niet te wachten op een ongemotiveerde speler want Dammers ging uit van een basisplaats dit seizoen omdat hij een goede voorbereiding had gedraaid. Misschien kun je dit jaar zijn salaris overnemen en volgend jaar transfervrij halen. Wie niet waagt... We zullen zien. Het is weer erg stil om het moment. 

Geplaatst : 23/08/2022 8:00 am
Ton1989
(@ton1989)
Lid

Het is stil zoals voorspeld, laatste melding dat er nog rondgekeken wordt naar een buitenkansje...

Geplaatst : 23/08/2022 8:33 am
Pagina 122 / 148 Eerste     Laatste
Deel: