@hansie-hansie wel nuchter blijven Hans. Deze 2 jongens zijn mooie backup, maar een extra verdediger mag er wel bij.
Ik ben daarnaast van mening dat we onze verdediger die we zoeken, al hebben! Dit is namelijk Lars Nieuwpoort. Hij viel niet tegen met zijn invalbeurten en heeft een goede inspeelpass. Met een beetje polijsten hebben we een sterke centrale verdediger erbij.
Ik vind Nieuwpoort ook een goede verdediger, die speelt tenminste voor het logo en zit er altijd kort op. Samen met Hans, Gaari en Lutonda
Ik vind dat jullie heel negatief zijn. Ik vind dat zowel Gaari als Lutonda de laatste 2 wedstrijden hebben bewezen mee te kunnen in de Eredivisie. Die 2 waren een paar van de weinige lichtpuntjes, steun die jongens eens!
Haha grappenmaker, ons allemaal niet voor de gek houden hè😉
Let maar op dat er echt nog wel een links achter gehaald gaat worden hoor. Tis alleen te hopen dat het niet last minute is maar al komende week.
We zijn al het lachertje aan het worden door deze jongen de afgelopen 2 wedstrijden in de basis te laten starten.
Een nieuwe links back heeft absoluut het meeste prioriteit op dit moment.
Bij Barcelona loopt in het 2e elftal een hele talentvolle speler rond die zowel linksback als CV kan spelen.
Barca wil hem graag verhuren maar de degradatie kandidaten in Spanje heeft hij al afgewezen.
Volgens mij is zo’n jongen ideale RKC speler in de lijn van Delcroix, Touba om bij RKC zich in de kijker te spelen.
Probleem is wellicht dat Barca een huursom zou vragen.
Die Baldé? Las gister op Twitter een gerucht dat NEC in hem geïnteresseerd zou zijn.
@robink laten we even reeel blijven dat we Lobete hebben halen betekend niet dat we nog meer spelers van deze statuur kunnen halen.
Het gaat om Mika Marmol vorig jaar 1 invalbeurt in Barcelona 1. 21 jaar (jeugd)international van Spanje. 63 wedstrijden voor Barcelona 2 en aanvoerder geweest.
Het was natuurlijk alleen een vraag of je die bedoelde of niet. Maar zou inderdaad interessant kunnen zijn.
Ik maak geen grapje Gerrit. Ik vind de drive van Lutonda enorm sterk en Gaari loopt soms wat verkeerd maar is wel een belangrijke speler in de opbouw.
@hansie-hansie Sorry maar Gaari voegt niks toe aan de opbouw, ja onnodig balverlies.
De drive van Lutonda is er misschien, maar compenseert niet voor zijn gebrek aan kwaliteit.
Ik hoop dat er nu wel gezien wordt dat er MINIMAAL een linksback nodig is. Godverdomme wat een dramatische tackle Vaessen weer triest en de ballen die hij tegenhoudt houdt de keeper van Telstar ook tegen. Gaari weer veel te onzeker en domme keuzes verdedigend dan wel redelijk vandaag maar komt nog steeds te kort…
@rafstrk Met alleen een linksback erbij moeten we 4-3-3 gaan spelen. Gaari centraal is vragen om problemen. Ik snap niet dat Bakari niet speelt, geen ideale back maar 10 klasses beter dan Lutonda, die jongen kan valt meerdere keren in de wedstrijd over de bal.
@boppah
in de rust toen iedereen een balletje aan het trappen was zat bakari met beide armen over elkaar heen in de dugout… Erg jammer dat zo’n leuke gozer niet wordt gebruikt op linksback. Bakari is beter dan lutonda/wouters in mijn ogen.
Ik maak geen grapje Gerrit. Ik vind de drive van Lutonda enorm sterk en Gaari loopt soms wat verkeerd maar is wel een belangrijke speler in de opbouw.
Wat vond je vandaag van Lutonda en Gaari, @hansie-hansie?
Persoonlijk hoop ik toch echt dat Frank en Mo vandaag wakker zijn geworden. Dit kan niet in de Eredivisie! En het ergste is nog dat de verdedigers die het niveau wel aankunnen het gros van de wedstrijd bezig zijn met het ruimen van puin. Dit in combinatie met een keeper die geen vertrouwen geeft, kan een hoop ellende geven als er geen defensieve versterking(en) bij komt.
Ik hoop dat we op korte termijn minimaal één kwalitief goede verdediger aan de selectie kunnen toevoegen. Bij voorkeur een ijzervreter die vertrouwen en leiding kan geven aan onze laatste linie..
We hebben geluk dat het bij Vitesse helemaal dramatisch gaat. Dit biedt in ieder geval perspectief voor volgende week..
@zoveul-goei Eens, een jongen met een goede drive die voetballend ook nog wat te brengen heeft.
De overtreding van Lutonda deed me denken aan Wouters bij Ajax uit. Dit is een leermoment voor hem en hier gaat Lutonda alleen maar van groeien denk ik maar. Gaari vond ik persoonlijk prima spelen, niet voor niets dat vd Buijs eerder gewisseld wordt dan Gaari. Gaari speelde gewoon een prima pot